❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Spennende[emoji5] hvor skal du ha behandlingen? Vi bruker St.Olavs! Har oppstart på hormoner til fryseforsøk i midten av august, blir tredje innsett! Håper alle gode ting er tre[emoji173]️ nå blir det et siste forsøk på ventespire!

Ja det er veldig spennende... Min aller aller siste runde med letrozol nå før IVF. Vi skal ha behandling på st.olavs vi også :) men hvordan det skal gjennomføres vet vi ikke enda :P

Ja med andre ord en LAAANG tids prøver du også ... Føler jeg har vært prøver i all evighet :p (siden 2013)
Så kjedelig når gynekologene ikke er enige, men nå er du nå henvist videre om det ikke skulle klaffe <3
Ja alt for lenge prøver, ikke like lenge som deg da, men lenge nok. På tide at vi kommer i mål snart hele gjengen ;)

Veldig kjedelig at de ikke er enig, men spurte hvertfall om samtale med de på St.Olav så har vi noe mer konkret å følge. Den siste gyn jeg var til ville at vi skulle prøve 6 mnd til selv, før vi ble sendt videre. Men fikk han til å sende brev oppover likevel så håper å høre fra sykehuset snart. Begynner nok å ringe oppover dit når august begynner og de har åpnet igjen etter sommerstengt :)

Hvis jeg skyter gullfuglen og kroppen går rett inn i sin vante modus, er absolutt første sjanse 19. august. Har mine tvil, men ett sted må man begynne. Jeg trenger å høre til et sted. Altså...

Krølle... pp1 direkte etter MA - B3 - ikm 19.08-ish (ønskemodus)

Hvis jeg skyter gullfuglen og kroppen går rett inn i sin vante modus, er absolutt første sjanse 19. august. Har mine tvil, men ett sted må man begynne. Jeg trenger å høre til et sted. Altså...

Krølle... pp1 direkte etter MA - B3 - ikm 19.08-ish (ønskemodus)
Da håpes det at du går rett inn i syklus :) Lykke til denne pp og håper spiren sitter snart igjen, helt til mål :)

Da håper jeg at vi får til prøvinga denne runden da[emoji4] ryggen til gubben slo seg vrang under forrige EL så ble i null humping da[emoji13] Satser på fin rygg denne runden da[emoji4]

Da håper jeg at vi får til prøvinga denne runden da[emoji4] ryggen til gubben slo seg vrang under forrige EL så ble i null humping da[emoji13] Satser på fin rygg denne runden da[emoji4]
Håper det går bedre denne pp :)

Ja alt for lenge prøver, ikke like lenge som deg da, men lenge nok. På tide at vi kommer i mål snart hele gjengen ;)

Veldig kjedelig at de ikke er enig, men spurte hvertfall om samtale med de på St.Olav så har vi noe mer konkret å følge. Den siste gyn jeg var til ville at vi skulle prøve 6 mnd til selv, før vi ble sendt videre. Men fikk han til å sende brev oppover likevel så håper å høre fra sykehuset snart. Begynner nok å ringe oppover dit når august begynner og de har åpnet igjen etter sommerstengt :)

Du kan ringe til uken, i juli skulle det være sykepleiere der noen dager i uke 27 og 30! Er callback system, så de ringer deg opp! Tror de kan svare på om papirer er mottatt hvertfall og om de evt er vurdert[emoji5]

Aah-jeg varierer sånn mellom å tenke at jeg skal ta denne prøvetiden med fatning og å tenke at jeg skal prøve alt mulig av tips og råd.. flere som har det sånn? Jeg heller mest mot den første tilnærmingen, men etter noen skuffende pp blir man litt i tvil.. antar at jeg har hatt et veldig "naivt" forhold til dette å skulle bli gravid i den forstand at jeg alltid har tenkt at det er sånt som er fort gjort. Men man erfarer jo ikke før man prøver heller..

Du kan ringe til uken, i juli skulle det være sykepleiere der noen dager i uke 27 og 30! Er callback system, så de ringer deg opp! Tror de kan svare på om papirer er mottatt hvertfall og om de evt er vurdert[emoji5]
Takk for tips :) Da skal vi ringe neste uke for å sjekke om de har fått papirene oppover :)
Har de et direkte nummer inn til avd eller kan man ringe til sykehuset og de setter over?

Takk for tips :) Da skal vi ringe neste uke for å sjekke om de har fått papirene oppover :)
Har de et direkte nummer inn til avd eller kan man ringe til sykehuset og de setter over?

Ring 72 57 47 23 [emoji5] det er direkte til fertilitetsseksjonen[emoji5]

Back
Topp