❤️ IKM uke 3 ❤️ 2019

Da slapp nok egget her ila natten , for nå er testen negativ og de ekstreme smertene som toppet seg i går kveld er såvidt jeg kjenner nå :angelic: men dette er rart altså, har aldri hatt el smerter før, men nå i to dager har det blitt værre og værre, i går kveld måtte jeg ta paracet og veksle mellom å sitte på gulv og sofa , kunne ikke sitte bøyd :wacky: sexen car spennende da kan man si:yuck: men aksjer er lagt annenhver dag denne perioden , så håper smertene er pga gullegget og ikke bare en ny "greie" og at vi traff! Teller dpo fra i morgen, og er så spent :wtf: skal prøve og holde testetøsa i sjakk til 10 dpo denne gangen :wideyed:

Ryggen?? Min er håpløs idag... aldri hatt vondt i ryggen og el idag
 
Ryggen?? Min er håpløs idag... aldri hatt vondt i ryggen og el idag
Ja , både ryggen og i livmorområdet, måtte gå krokbøyd hele dagen , kjentes ut som om jeg hadde vekter i livmoren , og ryggen verket skikkelig. Men det gav seg når el var over , var bare litt støl da etterpå:rolleyes: aldri vært borte i før ! "Håper" det er det som er grunnen hos deg også , IKKE noe morsomt når ryggen begynner å krangle :wtf: å ikke noe morsomt med aksjelegging heller , så lykke til ;)
 
Hvor lenge bør man vente med å ta el test når man har drukket litt? :happy: glemte å teste idag tidlig og har hatt sånn 3 kopper kaffi til frokosten:rolleyes:
 
Prøver dere noe nytt eller noe ekstra denne perioden da? Her var det :

Før El:
*grapefruktjuice
* el tester (
Hadde forsåvidt ikke trengt de denne mnd da jeg nesten ikke kunne stå på det værste:hilarious:)
*kosttilskudd , zink og selen er de nyeste i samlingen på både meg og gubben

Etter El:
*Ananas
* womans care progesteron krem

*babyklister (første gang jeg prøve denne runden:cat:)
* og fortsatt med tilskudd selvfølgelig

Så mye for *denne runden tar vi det med ro *liksom :hilarious:

Er i dag 2 dpo og har hatt kjempe ømme tunge bryster siden egget slapp, det er ikke vanlig for meg så håper kanskje kroppen endelig har begynt å produsere mer progesteron eller et eller annet slik at det kanskje sitter:angelic:

Gjør dere noe spesielt da ? Utenom det åpenlyse :hilarious:
 
Hvor lenge bør man vente med å ta el test når man har drukket litt? :happy: glemte å teste idag tidlig og har hatt sånn 3 kopper kaffi til frokosten:rolleyes:
Da ville jeg tisset , så ventet 2,5 -3 timer uten så mye å drikke før jeg testet tror jeg :playful:
 
Da ville jeg tisset , så ventet 2,5 -3 timer uten så mye å drikke før jeg testet tror jeg :playful:
Åja søren ta, nå har jeg gått og spart opp siden jeg drakk! Logisk nok burde jeg jo ha tissa det jeg allerede har i blæra... Tror jeg tar en test når jeg nå snart går å do, klarer ikke la være :hilarious:
 
Åja søren ta, nå har jeg gått og spart opp siden jeg drakk! Logisk nok burde jeg jo ha tissa det jeg allerede har i blæra... Tror jeg tar en test når jeg nå snart går å do, klarer ikke la være :hilarious:
Gjør det du , jeg er absolutt ingen ekspert :hilarious:
 
Prøver dere noe nytt eller noe ekstra denne perioden da? Her var det :

Før El:
*grapefruktjuice
* el tester (
Hadde forsåvidt ikke trengt de denne mnd da jeg nesten ikke kunne stå på det værste:hilarious:)
*kosttilskudd , zink og selen er de nyeste i samlingen på både meg og gubben
Etter El:
*Ananas
* womans care progesteron krem

*babyklister (første gang jeg prøve denne runden:cat:)
* og fortsatt med tilskudd selvfølgelig

Så mye for *denne runden tar vi det med ro *liksom :hilarious:

Er i dag 2 dpo og har hatt kjempe ømme tunge bryster siden egget slapp, det er ikke vanlig for meg så håper kanskje kroppen endelig har begynt å produsere mer progesteron eller et eller annet slik at det kanskje sitter:angelic:

Gjør dere noe spesielt da ? Utenom det åpenlyse :hilarious:
Tar Q10 og Silicea før EL og babyklister etter EL. Tar Kvinne vitaminer, og etter EL så går jeg over til Gravide vitaminer. Har også prøvd Crinone etter EL det siste halve året men tar det ikke mer. Ble satt på Metformin og Femar denne pp så blir spennende å se om det hjelper :) Ingen testing eller temping denne pp.
Lykke til i dpo land. Her er ikke EL forventet før tidligst lørdag.
 
Tar Q10 og Silicea før EL og babyklister etter EL. Tar Kvinne vitaminer, og etter EL så går jeg over til Gravide vitaminer. Har også prøvd Crinone etter EL det siste halve året men tar det ikke mer. Ble satt på Metformin og Femar denne pp så blir spennende å se om det hjelper :) Ingen testing eller temping denne pp.
Lykke til i dpo land. Her er ikke EL forventet før tidligst lørdag.
Spennende ! Lørdag kommer fort nok Den, lykke lykke til :dummy1: håper på en positiv start på det nye året for oss alle her inne :happy:
 
Tok en ny el-test nå uten å ha drukket på 4 timer, og den var svakere enn den igår?? o_O Begynte ikke måle før igår, forventer el en plass mellom CD18-CD24. Har vært dårlig til å tempe denne syklusen, men tempen idag er fortsatt lav. Så el kan vel ikke ha vært til tross for at el-testen er svakere idag enn igår?

CB608FE8-F8FC-45E8-9B9A-4CB6AB9FEFA4.jpeg
 
Herregud ! Har ikke fått noen varsler jeg :eek: trodde gruppen hadde tatt julen, men ser jo nå det har vært aktivitet her xsmile9 hvordan er det med dere ? Kjente littegrann murring i eggstokkområdet idag, og var på do nettopp å jeg fikk så sjokk... aldri sett så mye eggløsningslim noen gang :smiley-angelic001 la inn aksjer Igår og gjør det idag også . Som dere ser er ikke EL testen positiv enda , men nærmer seg ?! :)

Jeg har ikke noe babyklister osv , kun conceive +. To tuber igjen.. noe annet jeg kan prøve ?

Ønsker alle dere ett riktig godt nyttår , og håper 2019 smeller til med nye spirer :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 

Vedlegg

  • FA176AEE-63B2-4C61-ABD6-A342E4F2325C.jpeg
    FA176AEE-63B2-4C61-ABD6-A342E4F2325C.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 44
Herregud ! Har ikke fått noen varsler jeg :eek: trodde gruppen hadde tatt julen, men ser jo nå det har vært aktivitet her xsmile9 hvordan er det med dere ? Kjente littegrann murring i eggstokkområdet idag, og var på do nettopp å jeg fikk så sjokk... aldri sett så mye eggløsningslim noen gang :smiley-angelic001 la inn aksjer Igår og gjør det idag også . Som dere ser er ikke EL testen positiv enda , men nærmer seg ?! :)

Jeg har ikke noe babyklister osv , kun conceive +. To tuber igjen.. noe annet jeg kan prøve ?

Ønsker alle dere ett riktig godt nyttår , og håper 2019 smeller til med nye spirer :Heartpink:Heartpink:Heartpink
Nærmer seg den der , spennende :):angelic:lykke lykke til :cat:
 
Herregud ! Har ikke fått noen varsler jeg :eek: trodde gruppen hadde tatt julen, men ser jo nå det har vært aktivitet her xsmile9 hvordan er det med dere ? Kjente littegrann murring i eggstokkområdet idag, og var på do nettopp å jeg fikk så sjokk... aldri sett så mye eggløsningslim noen gang :smiley-angelic001 la inn aksjer Igår og gjør det idag også . Som dere ser er ikke EL testen positiv enda , men nærmer seg ?! :)

Jeg har ikke noe babyklister osv , kun conceive +. To tuber igjen.. noe annet jeg kan prøve ?

Ønsker alle dere ett riktig godt nyttår , og håper 2019 smeller til med nye spirer :Heartpink:Heartpink:Heartpink
Oii gøy da!! Ingen el-slim her enda, men fant en liten sak jeg kunne strekke litt, men den var ikke gjennomsiktig, bare hvit :p Ellers har jeg mye kremete utflod da :rolleyes:
 
Oii gøy da!! Ingen el-slim her enda, men fant en liten sak jeg kunne strekke litt, men den var ikke gjennomsiktig, bare hvit :p Ellers har jeg mye kremete utflod da :rolleyes:
Hehe. Det varierer vel litt uansett .. jeg fikk det til pp2 med sønnen min . Men nå er jeg en del år eldre og har ny mann , så vi får bare se . Hehe.. får virkelig håpe du får EL snart . Når er du spådd ? :love7
 
Prøver dere noe nytt eller noe ekstra denne perioden da? Her var det :

Før El:
*grapefruktjuice
* el tester (
Hadde forsåvidt ikke trengt de denne mnd da jeg nesten ikke kunne stå på det værste:hilarious:)
*kosttilskudd , zink og selen er de nyeste i samlingen på både meg og gubben
Etter El:
*Ananas
* womans care progesteron krem

*babyklister (første gang jeg prøve denne runden:cat:)
* og fortsatt med tilskudd selvfølgelig

Så mye for *denne runden tar vi det med ro *liksom :hilarious:

Er i dag 2 dpo og har hatt kjempe ømme tunge bryster siden egget slapp, det er ikke vanlig for meg så håper kanskje kroppen endelig har begynt å produsere mer progesteron eller et eller annet slik at det kanskje sitter:angelic:

Gjør dere noe spesielt da ? Utenom det åpenlyse :hilarious:
Med ananas. Er også ananas juice innafor ? Og hva kan det hjelpe mot? :) og hva gjør den kremen ? Hehe.. blir nysgjerrig jeg nå :) masse lykke til <3
 
Spennende ! Lørdag kommer fort nok Den, lykke lykke til :dummy1: håper på en positiv start på det nye året for oss alle her inne :happy:
Takk og lykke til til deg også! Håper på mange spirer i gruppen vår og at de holder til mål :)
 
Med ananas. Er også ananas juice innafor ? Og hva kan det hjelpe mot? :) og hva gjør den kremen ? Hehe.. blir nysgjerrig jeg nå :) masse lykke til <3
Litt om kremen :
Screenshot_20181230-211558_Samsung Internet.jpg



Litt om ananas :

Screenshot_20181230-211809_Samsung Internet.jpg
Spennende og se om det har noen effekt :) merker ihvertfall progesteronnivået er høyere hvis det er det som gir ømme bryster etter el , for de er superømme nå, kjenner vanligvis ingenting
 
Litt om kremen :Vis vedlegget 284286


Litt om ananas :

Vis vedlegget 284287Spennende og se om det har noen effekt :) merker ihvertfall progesteronnivået er høyere hvis det er det som gir ømme bryster etter el , for de er superømme nå, kjenner vanligvis ingenting
Kan man kjøpe dette reseptfritt ? :) eller høre med lege ? Min samboer går på tabletter som heter methrotexat. Vært i snakk med både revmatolog , gyn og jordmor . De sier det er ok å bli gravid siden han går på en veldig lav dose . Men skal få ultralyd i uke 12 for det, siden jeg er beskymret . Må vel bare stole på de :) Har vært snakk om redusert sædkvalitet og evt forsterskader. Men det er for de som går på høydose. Så vet jo ikke om det er meg eller han enda som evt får problemer med befruktning . Heldigvis bare på pp2. Men hvis det er reseptfritt skader det kanskje ikke å prøve :) er det etter EL det eller ? :)
 
Back
Topp