❤️ IKM uke 3 ❤️ 2019

Negativ el test her i dag også. Får ikke lagt ut bilder, filene er alltid for store. Hvordan får dere til??
 
Negativ el test her i dag også. Får ikke lagt ut bilder, filene er alltid for store. Hvordan får dere til??
Jeg tar bilde å lagrer i snapchat, de blir små nok :)
 
Blinkende smilefjes her i dag:) kjente jeg ble nesten like glad som den gangen jeg så positiv graviditetstest :smiley-ashamed008:smiley-ashamed004

Er på CD 8 i dag.
 

Vedlegg

  • AB2ACD32-AA97-412D-9DCD-149DAD9C44EA.jpeg
    AB2ACD32-AA97-412D-9DCD-149DAD9C44EA.jpeg
    782,3 KB · Visninger: 44
Da slapp nok egget her ila natten , for nå er testen negativ og de ekstreme smertene som toppet seg i går kveld er såvidt jeg kjenner nå :angelic: men dette er rart altså, har aldri hatt el smerter før, men nå i to dager har det blitt værre og værre, i går kveld måtte jeg ta paracet og veksle mellom å sitte på gulv og sofa , kunne ikke sitte bøyd :wacky: sexen car spennende da kan man si:yuck: men aksjer er lagt annenhver dag denne perioden , så håper smertene er pga gullegget og ikke bare en ny "greie" og at vi traff! Teller dpo fra i morgen, og er så spent :wtf: skal prøve og holde testetøsa i sjakk til 10 dpo denne gangen :wideyed:
 
Tester å legge ut. Skal det være kontrollstrek på disse? DenScreenshot_20181228-201119_Gallery.jpg til høyre i går og i midten i dag.
 
Tester å legge ut. Skal det være kontrollstrek på disse? DenVis vedlegget 284138 til høyre i går og i midten i dag.
Den svake streken skal bli like sterk eller sterkere den andre streken når det blir max/positv test. Vært det hos meg hvertfall på CB monitor og det er vel samme/lignende type som lilla, dobbelhormon.
 
Den svake streken skal bli like sterk eller sterkere den andre streken når det blir max/positv test. Vært det hos meg hvertfall på CB monitor og det er vel samme/lignende type som lilla, dobbelhormon.

Ok, kanskje EL kommer senere enn for enten da. For jeg ser jo bare en strek..
Min så sånn ut i går, i dag ble det blinkende smilefjes :D

Så da får du sikkert det en av dagene:)

Negativ i dag også. Men det kommer vel en dag ;)
 
El idag og hekseskudd fra H! Planen var jo sengevals idag... så hadde ikke igår ... aldri hatt trøbbel med ryggen.
Vi kosa oss på fredag da.
Men om kroppen har smerter vil jo ikke en spire feste seg denne gangen heller :(
 
El idag og hekseskudd fra H! Planen var jo sengevals idag... så hadde ikke igår ... aldri hatt trøbbel med ryggen.
Vi kosa oss på fredag da.
Men om kroppen har smerter vil jo ikke en spire feste seg denne gangen heller :(
Høres ikke noe godt ut :( Håper du føler deg bedre ila dagen. Krysser fingrene for dere :D
 
Back
Topp