❤️ IKM uke 20 ❤️

10DPO livredd hver gang når jeg tisser for kjemisk …Dette må jo være baby strek ? :smiley-ashamed004 :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7051.jpeg
    IMG_7051.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 105
  • IMG_7050.jpeg
    IMG_7050.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 99
8dpo, gitt opp denne måneden nå:rolleyes:

Vedlegg

• IMG_4298.jpeg
    IMG_4298.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 71
Allerede?! Det var tidlig å gi opp!
Ja kanskje :laughing002 men føler veldig at jeg dreit meg ut og tok lutinus før egget slapp, og tempen om dagen er veldig ikke-gravid:rolleyes: pluss at sist jeg var gravid var det tydelig positiv 7dpo! Skal teste uansett altså, men har ikke helt troa nå:depressed:

Hmmm. Jeg ser fortsatt strek (ca som i går), men fikk ikke frem på dette bildet. Eggløsningstesten derimot er positiv! Såå eggløsning, gravid eller snart mensen, da? (Har fått sterk eggløsningstest rett før mens før, men kanskje ikke så positiv?). Hva er deres erfaringer?
IMG_4250.jpeg

Hmmm. Jeg ser fortsatt strek (ca som i går), men fikk ikke frem på dette bildet. Eggløsningstesten derimot er positiv! Såå eggløsning, gravid eller snart mensen, da? (Har fått sterk eggløsningstest rett før mens før, men kanskje ikke så positiv?). Hva er deres erfaringer?
Vis vedlegget 434628
Føler jeg skimter noe! Hvor mange DPO?❤️

Vet ikke dpo dessverre. Vet ikke om jeg har hatt eggløsning en gang :playful: har hatt uregelmessige sykluser siden jeg fikk igjen mens etter fødsel i oktober!

Edit. Legger til bilde av samme testen i annet lys (ikke redigert)
Vis vedlegget 434629
ser noe her altså! Tenker du er gravid jeg :) for dette er vel tatt i dag? Du har jo fått svak strek både i dag og i går på ulik urin, så er jo lite sannsynlig at det er skygge, men man vet jo aldri :scratch Har du noen symptomer på eggløsning eller graviditet da?❤️

Vis vedlegget 434628
Etter min erfaring har det vært en greit synlig strek på graviditetstesten for at det skal slå ut såpass på eggløsningstesten, så jeg vil tro du får eggløsning i dag eller i morgen!

Legger ved bilder fra sist jeg var gravid, så ser du styrken på eggløsningstesten sammenlignet med graviditetstestene. De tre separate bildene «hører sammen» og det bildet med flere tester på «hører sammen». (Jeg ser jo at du har en annen type eggløsningstest, så det kan jo selvfølgelig hende at de slår ut ulikt, da. Så jeg skal ikke si 100% at det samme gjelder for deg som det var for meg).

Vedlegg

• IMG_7891.jpeg
    IMG_7891.jpeg
    155,3 KB · Visninger: 32
  • IMG_7893.jpeg
    IMG_7893.jpeg
    121,6 KB · Visninger: 31
  • IMG_7892.jpeg
    IMG_7892.jpeg
    126,1 KB · Visninger: 28
  • IMG_7894.jpeg
    IMG_7894.jpeg
    199,1 KB · Visninger: 31
ser noe her altså! Tenker du er gravid jeg :) for dette er vel tatt i dag? Du har jo fått svak strek både i dag og i går på ulik urin, så er jo lite sannsynlig at det er skygge, men man vet jo aldri :scratch Har du noen symptomer på eggløsning eller graviditet da?❤️
Vi får vente å se! Veldig spennende, vi skulle egentlig ha tidligst termin april 25 :hilarious:

Etter min erfaring har det vært en greit synlig strek på graviditetstesten for at det skal slå ut såpass på eggløsningstesten, så jeg vil tro du får eggløsning i dag eller i morgen!

Legger ved bilder fra sist jeg var gravid, så ser du styrken på eggløsningstesten sammenlignet med graviditetstestene. De tre separate bildene «hører sammen» og det bildet med flere tester på «hører sammen». (Jeg ser jo at du har en annen type eggløsningstest, så det kan jo selvfølgelig hende at de slår ut ulikt, da. Så jeg skal ikke si 100% at det samme gjelder for deg som det var for meg).
Takk for svar!! Det der er min erfaring de gangene jeg har vært gravid også!! Det gir egentlig mening, har hatt litt lengre sykluser etter fødsel. Mulig LH slår litt ut på hcg da? Ettersom eggløsningstesten er så sterk…

Vet ikke dpo dessverre. Vet ikke om jeg har hatt eggløsning en gang :playful: har hatt uregelmessige sykluser siden jeg fikk igjen mens etter fødsel i oktober!

Edit. Legger til bilde av samme testen i annet lys (ikke redigert)
Vis vedlegget 434629
Helt ærlig, så trur jeg det er eggløsnings strek :) hcg slår ut ved eggløsning og den lh test er så positiv at hcg burde vært sterkere om det var graviditet og ikke eggløsning ❤️

Helt ærlig, så trur jeg det er eggløsnings strek :) hcg slår ut ved eggløsning og den lh test er så positiv at hcg burde vært sterkere om det var graviditet og ikke eggløsning ❤️
Oi, visste ikke at LH kan slå ut på HCG, da kan det jo hende det er eggløsning ja :bag:

Back
Topp