❤️ IKM Uke 2 ❤️

Andregangsønsker

Forelsket i forumet
September To Remember 2022
Velkommen til IKM uke 2! Vi har kanskje ikke den beste timingen med eggløsning oppi julebesøk, men kanskje det blir noen morsomme unnfangelseshistorier ut av det! La oss håpe på mange septemberbabyer :Heartred

Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)
Eksempel: Andregangsønsker - 29 - B2 - PP2 - EL 26/12 - IKM 9/1

Mandag 6. januar:
Ametyst83 - 41 - B4 - PP6 - EL 25/12- IKM 6/1

tirsdag 7. januar:
FW - 30 - B2 - PP2 - EL 26/12? - IKM 07/01

onsdag 8. januar:

torsdag 9. januar:

Andregangsønsker - 29 - B2 - PP2 - EL 26/12 - IKM 9/1
Nyemuligheter-33-B2-pp1- EL?- IKM 9/1

fredag 10. januar:
Solselle - 29 - B1 - PP3 - EL 28/12 - IKM 10/01

lørdag 11. januar:
Andie19 - 30 - B2 - Pp7 - EL 28/12 - IKM 11/01

søndag 12. januar:
Lykkehjul - 28- B1 - PP2 - EL 28/12 - IKM 12/01

Gravid: :dummy::dummy1:

TR::banghead:
Byttet uke::hello

Last edited:
Nå fikk jeg kontaktet admin og fikk redigeringsmulighet, så da opprettet jeg uke 2 som jeg savnet!
Jeg er i PP2 etter kjemisk 4+3 forrige pp. Eggløsning er forsinket minst 4, sannsynligvis 5 dager. Jeg har hatt blinkende smiley og lave LH-strimler i 4 dager nå, så krysser fingrene for fast smiley i morgen og eggløsning 2. Juledag :greet008

Nå fikk jeg kontaktet admin og fikk redigeringsmulighet, så da opprettet jeg uke 2 som jeg savnet!
Jeg er i PP2 etter kjemisk 4+3 forrige pp. Eggløsning er forsinket minst 4, sannsynligvis 5 dager. Jeg har hatt blinkende smiley og lave LH-strimler i 4 dager nå, så krysser fingrene for fast smiley i morgen og eggløsning 2. Juledag :greet008

Har du eegløsning to dager etter fast smiley?:)

Er så usikker på om jeg får EL i morgen eller ikke, så kan vippe mellom her og uke 1. Bruker Letrozol denne syklusen. I så fall om el ikke kommer i morgen så er blir det

Ametyst83 - 41 - B4 - PP6 - EL 25/12- IKM 6/1

Vedlegg

• C203830E-D202-4010-823B-804007AF98B4.jpeg
    C203830E-D202-4010-823B-804007AF98B4.jpeg
    788,8 KB · Visninger: 11
  • IMG_9736.png
    IMG_9736.png
    1,3 MB · Visninger: 11
Tror ikke Eggløsning kommer i morgen, begynner nesten å lure på om den har vært. Eggløsnings slimet har begynt å minke også. Kjenner jeg er veldig usikker nå.. :confused005

Vedlegg

• IMG_9747.png
    IMG_9747.png
    1,3 MB · Visninger: 15

Pleier egentlig å få stadfestet eggløsning av gynekolog, men han skal jeg ikke plage i juletider. Eggløsningstester på meg denne gangen. Blir eggløsningen samme syklusdag som sist vil det si 26/12 :love2

Har tatt dobbel dose letrozol i fem dager for å gi eggene et lite piff, så ovitrelle-sprøyte så snart eggløsningstesten viser smiley :happy090

Krysser fingrene for september babyer på hele gjengen:Heartred

Statistisk sett blir septemberbabyer litt høyere enn andre, har større sjanse for å bli 100 år, og vil statistisk sett tilbringe litt kortere tid i magen.

Tror ikke Eggløsning kommer i morgen, begynner nesten å lure på om den har vært. Eggløsnings slimet har begynt å minke også. Kjenner jeg er veldig usikker nå.. :confused005
Hmm, det blir spennende å se hva morgendagens tester viser! Er det ikke første gangen din på Letrozol? Kanskje det blir litt annerledes

Pleier egentlig å få stadfestet eggløsning av gynekolog, men han skal jeg ikke plage i juletider. Eggløsningstester på meg denne gangen. Blir eggløsningen samme syklusdag som sist vil det si 26/12 :love2

Har tatt dobbel dose letrozol i fem dager for å gi eggene et lite piff, så ovitrelle-sprøyte så snart eggløsningstesten viser smiley :happy090

Statistisk sett blir septemberbabyer litt høyere enn andre, har større sjanse for å bli 100 år, og vil statistisk sett tilbringe litt kortere tid i magen.
Interessant! Jeg har et septemberbarn fra før, hun er gjennomsnittlig høyde, og ble født 4 dager etter termin, men krysser fingrene for at hun blir 100 :D

Nyemuligheter-33-B2-pp1- EL?- IKM 9/1

Ammer baby på 1 år fortsatt ganske mye, men ønsker å prøve på baby nummer 2. Har mensen,men har vært litt uregelmessig til tider. Er på julebesøk nå så er litt usikker på om det går☺️

Hei! Jeg blir gjerne med her.
Vi prøver på førstemann, og sluttet på Cerazette i slutten av oktober etter 11 år uten opphold på pilla. Syklusen ser heldigvis ut til å ha stabilisert seg relativt fort. Jeg er ikke helt kjent med kroppen enda, men ut i fra hva appene sier skal jeg ha eggløsning mellom 28-30 desember.

Lykkehjul - 28- B1 - PP2 - EL 28/12 - IKM 12/01.

Hei! Jeg blir gjerne med her.
Vi prøver på førstemann, og sluttet på Cerazette i slutten av oktober etter 11 år uten opphold på pilla. Syklusen ser heldigvis ut til å ha stabilisert seg relativt fort. Jeg er ikke helt kjent med kroppen enda, men ut i fra hva appene sier skal jeg ha eggløsning mellom 28-30 desember.

Lykkehjul - 28- B1 - PP2 - EL 28/12 - IKM 12/01.
Spennende!

Ikke gå i samme fella som jeg nesten gjorde :joyful: Husker jeg hadde samme tanke og var nesten overbevist om at EL hadde vært. Dere jentene oppmuntret meg til å fortsette å teste og EL kom noen dager senere:hello2
Har vanligvis EL mellom dag 12-14, men med Letrozol har jeg opplevd å få det mellom dag 10-21(!) til tross for symptomer til «vanlig» tid :love2

Dag 5 med blinkende smiley! Men litt økning på LH-strimmel, og har fått eggløsningsslim, så da satser jeg på fast smiley og høy strimmel i morgen :)

Får du Ovitrelle uten UL kontroll?

Back
Topp