Svar på tråd

7DPO og dagen der alt gikk galt:schocked028:hilarious:Dagen startet med at jeg gikk på badet med gutten på 17 mnd og gikk igang med å legge klær i vaskemaskinen. Tok på meg deo og parfyme og skulle gå å hente klær på tørkestativet, så hører jeg bare glass som knuser på badet og løper tilbake; der ligger den ene dolce&gabbana parfymen min til 1700kr knust på gulvet og en eim av parfymelukt(skjedde heldigvis ikke noe med lillegutt:angel5). Mannen henter støvsugeren og den lager en rar lyd og suger ikke???:wideyed: whaaat! Åpner opp og den er full av væske som stinker( er helt ny pose i den som kun er brukt noen dager) og det er gul væske?. Eneste som har brukt det er 15åringen når hun støvsugde igår. Hva i alle dager er dette? Og det lukter???!! Miele støvsuger til over 5K:mad: Mannen prøver å fikse, den er vasket med eddikvann.. skjønner ingenting. Heldigvis har vi en eldre miele-støvsuger til bilen også, så bruker vi den imens.. deilig start på dagen, med andre ord:p:rolleyes: Gulvet er støvsugd, tørket opp og vasket:happy119 Kjenner jeg er kvalm idag, men det kan jeg gjerne være i uken før mens uansett..Screenshot_20250406_105302_FF App.jpg

Back
Topp