Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Snudde det fra B-menneske til A-menneske gradvis etter jeg fylte 30 år. Og jeg var et nattmenneske og hatet å stå opp før 12. Sliter enda med nattesøvn, men selv om jeg er våken nå kl 1 så klarer jeg ikke å sove lenger enn maks kl 07.. er bare når jeg MÅ holde meg våken at jeg er trøtt tidlig. Jeg ser virkelig ikke frem til russetiden starter om noen uker og eldste ungdommen skal farte ute mer enn vanlig Når jeg var gravid klarte jeg ofte å sovne igjen selv om jeg også da våknet før 07. Håper vi begge er der igjen snart så vi får sove
Snudde det fra B-menneske til A-menneske gradvis etter jeg fylte 30 år. Og jeg var et nattmenneske og hatet å stå opp før 12. Sliter enda med nattesøvn, men selv om jeg er våken nå kl 1 så klarer jeg ikke å sove lenger enn maks kl 07.. er bare når jeg MÅ holde meg våken at jeg er trøtt tidlig. Jeg ser virkelig ikke frem til russetiden starter om noen uker og eldste ungdommen skal farte ute mer enn vanlig
Når jeg var gravid klarte jeg ofte å sovne igjen selv om jeg også da våknet før 07. Håper vi begge er der igjen snart så vi får sove