Svar på tråd

Ja skjønner definitivt den! Min fyller 2 om ei uke, og jeg blir 31 i år, så har relativt god tid :p

Ja fy faen.. han var bare opptatt av at man skulle "leke og ha begjær", man skulle ikke finne på å ha sex når man ikke har lyst, det ødelegger alt. Tror egentlig ikke han svarte særlig på spørsmålene han ble stilt, og han hadde tydeligvis ikke noe kunnskap om fertilitet. Snakket masse om at stress ødelegger masse for egg og sædceller (sa det på en sånn måte at jeg tror de fleste hadde trodd på han). Rett etterpå hørte jeg på episoden der Hausken var med, han virket mye hyggeligere, og han nevnte litt om det her med stress, husker han sa at halvparten mistet mensen under en krigssituasjon (der lærte jeg noe nytt). Såå som vi her på forumet har snakket om i årevis, det skal jævlig mye stress til, folk blir jo gravide under krig :hilarious: Hausken var ikke perfekt han heller, han mente jo noe var galt hvis man ikke ble gravid på 1. Eller 2. Forsøk, men han vil jo at folk skal komme til klinikken hans :laughing014

Back
Topp