❤️ IKM UKE 1️⃣❤️ Gravid uke 5 ❤️

VilBliGravidiApril2019

Flørter med forumet
Hei damer❤️

Tenkte å starte en tråd for å samle oss som har kommet like lang så vi kan snakke sammen og dele våre symptomer/bekymringer/planer :)

Meg selv: fikk positive tester 12.dpo. Hadde EL 14/15-2. Ikm 28.Feb.

Ifølge preglife appen er jeg idag 4+0

Symptomer
- ør i hodet
- svimmel i nye og ne
- litt ømme puppee ikke mye
- mensmurringer (ble litt bekymret)
- trøtt og vil sove mye
 
Jeg er 4+1☺ Fikk positiv test i dag☺
Symptomer:
Kvalme
Halsbrann
Ømme pupper
Litt bekken plager
 
4+0 +/- idag :)

-Kvalme
-trøtthet
-vondt i brystvortene
-har hatt en del diaré (usikker på om det er pga graviditeten?)
 
4+0 +/- idag :)

-Kvalme
-trøtthet
-vondt i brystvortene
-har hatt en del diaré (usikker på om det er pga graviditeten?)
Diaré er helt vanlig pga progesteronnivå, og det kan plutselig slå over til forstoppelse istedenfor, så det er også vanlig
 
  • Liker
Reactions: Cgn
Er 4+2 eller 3:
-tett i nesa
-kvalm når jeg er sulten
-DISTRÉ
-litt låsninger i bekkenet
 
Føler meg allerede som en oppblåst boble 3+4, jeg kjenner livmora er større :p lurer på om det går fortere denne gangen siden det bare er et par mnd siden sist
 
4 +1 i dag i følge appen.
Først og fremst veldig sliten og trøtt på ettermiddagen og ganske frossen.
Og ekstra fysen på visse typer mat, gjerne litt spicy. Får alltid sånn kreativ matlaging-dilla de første ukene i svangerskapet, før det går over i kvalme og det eneste jeg kan spise er loff og farris.:knegg::wtf:
 
4 +1 i dag i følge appen.
Først og fremst veldig sliten og trøtt på ettermiddagen og ganske frossen.
Og ekstra fysen på visse typer mat, gjerne litt spicy. Får alltid sånn kreativ matlaging-dilla de første ukene i svangerskapet, før det går over i kvalme og det eneste jeg kan spise er loff og farris.:knegg::wtf:
Haha, jeg holdt på å spy av en chilli isted, sterk mat var plutselig ikke min greie i det hele tatt!
 
Haha, jeg holdt på å spy av en chilli isted, sterk mat var plutselig ikke min greie i det hele tatt!
Hehe, regner med at jeg er der om et par uker. Min "gravidgreie" er at jeg ikke klarer løk og hvitløk fra sånn uke 6. Rå, stekt, i saus og suppe, you name it. Bare lukten eller tanken på løk gjør meg dårlig. Og jeg som elsker løk til vanlig.. :hilarious:
 
Tester ikke lenger, nei. Har ikke flere tester i hus og gidder ikke kjøpe.
Jeg kjenner symptomer hver dag, men ikke hele tiden. Kjenner mest til ligamentsmerter, trøtthet og at jeg tisset oftere.
 
Jeg har testet hver dag siden tirsdag denne uken, (så 5 tester), men nå får det være nok testing på meg
 
Siden vi er like lange så lurer jeg på hvordan det går med dere? Har noen av dere tatt cb digital?

Her er symptomene diffuse. Ingen spesifike.
Litt tett i nese
Litt utflod
Litt løs mage om kvelden
Litt øm i puppene inni mellom
Litt svimmel
Vondt i ryggen
 
Hvilken test brukte du?
Jeg har brukt billige testpinner fra Babyplan. Disse var svake i starten, men streken har blitt sterkere. I tillegg tok jeg en digital clareblue uten ukeindikator på onsdag som viste gravid.
Ettersom jeg mistet for 3 mnd siden blir jeg også fulgt opp på blidprøver. Tok en fredag og skal måle på nytt imorgen for å se utvikling.
 
Siden vi er like lange så lurer jeg på hvordan det går med dere? Har noen av dere tatt cb digital?

Her er symptomene diffuse. Ingen spesifike.
Litt tett i nese
Litt utflod
Litt løs mage om kvelden
Litt øm i puppene inni mellom
Litt svimmel
Vondt i ryggen
Mye tett i nesa og veldig gla i kjøtt (det er vel jernnivået som ønsker påfylling).
Ellers litt svimmel, trøtt og menssmerter i nederste del sv magen. Men formen er fin:)
 
Jeg har brukt billige testpinner fra Babyplan. Disse var svake i starten, men streken har blitt sterkere. I tillegg tok jeg en digital clareblue uten ukeindikator på onsdag som viste gravid.
Ettersom jeg mistet for 3 mnd siden blir jeg også fulgt opp på blidprøver. Tok en fredag og skal måle på nytt imorgen for å se utvikling.
Jeg og bruker babyplan. Får du jevn økning? Her skjer det sakte. Noen ganger svakere på morningen enn kvelden
 
Back
Topp