❤️ Graviditetstestene våre August 2018

Liten oppdatering. Startet dagen med denne testen! Og nå kom tanta, så ble kortvarig lykke for oss. Vi går krysse fingrene for at vi får bli fosterforeldre. Vis vedlegget 270327
Å nei :( Det var jo ikke den veien det skulle gå ❤️ Sikker på at det er tanta som kom og ikke en uskyldig blødning?
 
IMG_7267.jpg

Da blir nok ikke testene sterkere! 4+6 i dag. [emoji173]️
 
Hva ser og tenker dere?
Jeg kan se to streker, men etter en stund var den borte.... Er negativ da?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180811-162057_Messenger.jpg
    Screenshot_20180811-162057_Messenger.jpg
    501,4 KB · Visninger: 189
Hva ser og tenker dere?
Jeg kan se to streker, men etter en stund var den borte.... Er negativ da?
Ser to streker:) nei når den tørker kan streken bli mye svakere, derfor den skal avleses innen et visst tidspunkt:) ta en ny og legg ut når den er fersk [emoji3][emoji173]
 
Ble et par tester i dag tidlig, 10 dpo. Etter et lite minutt syns jeg at jeg så en rosa strek, så jeg ble kjempeglad og hoppet inn i dusjen siden jeg hadde litt dårlig tid. Men når jeg kom ut igjen var testen 4-5 minutter, og streken var blitt mindre tydelig og forsvant mer og mer ettersom testen tørket.. på bildet kan jeg knapt se den selv :(

Noen som ser noe? Er det vanlig med skygge på babyplan?
IMG_20180811_072109989_HDR.jpg
 
Ble et par tester i dag tidlig, 10 dpo. Etter et lite minutt syns jeg at jeg så en rosa strek, så jeg ble kjempeglad og hoppet inn i dusjen siden jeg hadde litt dårlig tid. Men når jeg kom ut igjen var testen 4-5 minutter, og streken var blitt mindre tydelig og forsvant mer og mer ettersom testen tørket.. på bildet kan jeg knapt se den selv :(

Noen som ser noe? Er det vanlig med skygge på babyplan?Vis vedlegget 270348
Ser streken [emoji4] har ikke så mye erfaring med babyplan, men jeg har ikke fått noe skygge på de.
 
Jeg vet ikke, men det ser sånn ut. Var for godt til å være sant. Vi skal jo teoretisk ikke kunne få barn, så spiren var vel ikke levedyktig.
Sender deg en god klem ❤️ Ble så glad på dine vegne at det endelig klaffet. Lenge siden jeg har sett deg her så kjekt at du var tilbake. Håper for deg at det skal gå rett vei. Hadde en kjemisk en selv denne pp og vet hvor vondt det er når man har prøvd så lenge og endelig få det til for så at spiren ikke sitter ❤️
 
Sender deg en god klem ❤️ Ble så glad på dine vegne at det endelig klaffet. Lenge siden jeg har sett deg her så kjekt at du var tilbake. Håper for deg at det skal gå rett vei. Hadde en kjemisk en selv denne pp og vet hvor vondt det er når man har prøvd så lenge og endelig få det til for så at spiren ikke sitter ❤️

Takk for det! Og stor klem til deg også. :Heartbigred hadde håpet at alle kjente var forsvunnet fra dette forumet og heller var hjemme å koste med gulla sine! Krysser fingrene for at det er din tur snart!:)
 
Disse er 25mlu.
Er du sikker? :rolleyes: håååper du har rett. Var liksom så sikker på att jeg kom til å få positiv test, så når den forsvant slik og bare ble en skygge ble jeg så forferdelig skuffet :( har sånn følelse av at jeg er gravid!

Har kjøpt clearblue early og a1-test som jeg tenkte å ta i morgen. Om begge de er negative får jeg jeg heller bare innse at vi må fortsette å prøve :/
 
Rfsu sine test ofte. Tatt idag, 1 dag før ikm. Håper den holderxsmile6
 

Vedlegg

  • E7EB52D0-5119-470F-AF05-CA47FACF6E0F.jpeg
    E7EB52D0-5119-470F-AF05-CA47FACF6E0F.jpeg
    63,3 KB · Visninger: 189
Er du sikker? :rolleyes: håååper du har rett. Var liksom så sikker på att jeg kom til å få positiv test, så når den forsvant slik og bare ble en skygge ble jeg så forferdelig skuffet :( har sånn følelse av at jeg er gravid!

Har kjøpt clearblue early og a1-test som jeg tenkte å ta i morgen. Om begge de er negative får jeg jeg heller bare innse at vi må fortsette å prøve :/
De med rosa bakgrunn er 10mlu. Er det en tidligtest så står det det på pakningen/det testen ligger inne i. Står det ingenting er det vanlig.
Håper på positivt svar i morgen :)

365BEE36-0C7D-4D3E-B502-20CD2BBB5457.jpeg
 
De med rosa bakgrunn er 10mlu. Er det en tidligtest så står det det på pakningen/det testen ligger inne i. Står det ingenting er det vanlig.
Håper på positivt svar i morgen :)

Vis vedlegget 270363
Da ble jeg litt lettet! Kanskje ikke like rart at jeg testet så svakt/negativt med en 25mlu-test 10 dpo. Krysser fingrene for positiv test i morgen tidlig :D
 
Back
Topp