❤️ Graviditetstestene våre August 2018

Make sure test tatt igårkveld..ikkje tidligtest. Streken kom med en gang, bilde e tatt når den e tørka.. erfaring med skyggestrek på dei testane?

Vis vedlegget 269702
Det er de testene jeg har aller best erfaring med, aldri feil og veldig sensitive. Det er de jeg stoler mest på[emoji106] [emoji4]
 
IMG_20180808_064417-1209x1612.jpg
4+2 :Heartred Ser ut til at vi har en aprilbaby på vei :)
 
Her kommer det mange nydelige april babyer[emoji173] [emoji173] [emoji7] [emoji7]
Håper jeg kan slå følge[emoji4]
Gratulerer alle sammen[emoji1]
 
Kanskje mer entusiasme å få her inne! Svak, svak positiv, men jeg ser den! Ser dere den? Er bare 7 dpo så kan ikke forvente mer, men er akkurat sånn den så ut sist gang 7 dpo.

IMG_3707.jpg


IMG_3699.JPG
 
Legger ut her også jeg[emoji85]

Tok denne i dag, ble så ivrig av at jeg kunne se streken så godt så tok en digital også[emoji85] den viste ikke gravid, men kan det være for det er for tidlig? Ser nå at streken viser mye bedre i virkeligheten enn på
IMG_0065.JPG

IMG_0066.jpg
 
Takk! Hadde vært fint å komme seg ut fra dette forumet med stil! Hvis ikke blir det PRIDE kurs på oss i september og fosterhjem!
Hadde jo vært helt fantastisk det, endelig etter 2,5 år med prøving :) Lykke til med videre testing og håper dette er en spire som sitter hele veien :) Hvis ikke, lykke til med kurs og fosterhjem ❤️
 
Liten oppdatering. Startet dagen med denne testen! Og nå kom tanta, så ble kortvarig lykke for oss. Vi går krysse fingrene for at vi får bli fosterforeldre.
IMG_20180811_131645.jpg
 
Back
Topp