❤️ Fortell noe hyggelig, eller noe hyggelig om noen ❤️

Ikke i bruk

Forumet er livet
Nå i disse vanskelig tider er det viktig for oss alle, uansett situasjon, å være litt ekstra rause og omsorgsfulle. Så hva med en hyggelig tråd der man sier noe pent om noen, eller forteller noe hyggelig?

Jeg vil gjerne få begynne :D

JEG DIGGER DERE!! Forumbrukerne her inne er verdens beste! Siste dagene har jeg sett så mange fine omsorgsfulle svar til hverandre. Særlig der noen er bekymret, Slikt betyr så mye for den som får ett fint svar. Husk at du kan være den som får noen andre til å smile, er ikke det godt? :Heartred

Også vil jeg få fortelle om ene barnet mitt, som nå sliter med langvarig sykdom. Enkelte dager kan være veldig tøffe og vanskelige, men humøret er på topp. Alltid tapper og sterk! Å gå fra å være aktiv dagen lang til å bli utslitt av en time på skolen eller en liten gåtur er en stor omveltning. :Heartpink

Og sist men ikke minst, jeg fant blåveis i dag :Heartblue

Hva får deg til å smile?
 
Ungene! :Heartred
De kan gjøre meg hoppende gal et øyeblikk, og så kommer de bort, gir meg en klem og lager koselyd:happy:

Kanskje dumt å skrive det i en slik tråd, men det jeg har sett andre har gjort for å motivere helsevesenet (og burde inkludere flere yrkesgrupper som gjør en kjempejobb), f.eks dette med å "samles" for å klappe dem frem. Jeg ble helt rørt, og jeg har vært borte fra jobb siden dette begynte :shy:
 
Ene kollegaen min , hun får meg alltid til å le ❤️Jeg er innmari glad i alle kollegaene på min avdeling da, føler jeg vant i Lotto med akkurat de
 
Mannen min..! Han står støtt og klager aldri :wideyed: han er en ekte hverdagshelt her på vår hjemmebane :Heartred
Hadde vi begge svaiet av usikkerheten nå, så ville det vært kjipt her gitt. Han får meg ned på jorda med ømhet og kjærlighet:notworthy
 
Alle kollegaene mine som står på selv om samfunnet vårt står helt rolig, vi har masse yrkesstolthet men den blir bare forsterket nå :)
 
Er imponert over for fint barna mine tar dette og at de er i godt humør meste parten av dagen selv om de ikke får være med alle vennene sine :)
 
Nå skal endelig barnefar ha litt fri så jeg Kan senke skuldrene litt.
 
Back
Topp