❤️ August 2017 ❤️

Jeg bærer på mitt lille mirakel enda <3

Vi var helt i sjokk da vi kunne se hjertebank på UL idag!! Måtte be dama om å sjekke og gi meg endelig svar - og det endte jo i tårer og sjokk. Sånne momenter er virkelig minnerike. Jeg gikk inn i rommet meg 1000 tonn over skuldrene og kjempe trist og kom ut smilende og helt sjokkert!

Jeg er så takknemlig for at den blødningen ikke har gitt barnet noe skade.
I såfall er ikke blødningen fra livmoren, hun mistenker at det er en blodkar som er sprukket - men det var helt sjokkerende å stå i badet med alt det blodet idag!

Hcg var på 13000 på fredag og idag var den på 22000 så den stiger også :Heartred

Så flott å høre[emoji173]️[emoji173]️
 
TUL imorgen [emoji5] skikkelig spent på om vi får se ett bankende hjerte [emoji173]️ føler meg skikkelig gravid, trøtt og vil sove hele dagen, større pupper og oppblåst mage! Tror jo det er noe der inne [emoji23][emoji23]
 
Da var moroa over for denne gang. Var på utidig ul. MA på meg... Håper å komme i gang med nytt forsøk i oktober
 
Åååneeeiiii... dette var kjempe trist [emoji173]️ håper det går fint med deg!
Takk, går foreløpig greit. Glad jeg tok ul, så jeg fikk oppdaget det såpass raskt.
 
Da var moroa over for denne gang. Var på utidig ul. MA på meg... Håper å komme i gang med nytt forsøk i oktober

Så forferdelig trist. :( :Heartred Håper du raskt lykkes på nytt.
 
Jeg var på ultralyd jeg også, en liten på 5,2 mm i magen der hjertet slo [emoji173]️[emoji173]️ gynekologen mener jeg er i begynnelsen av 6 uke å det stemmer vel fint.. regnet meg selv til å være 6+2 i dag [emoji5][emoji5]

Ikke gøy å skrive dette under tråden til noen som har mislyktes i dag, men etter 3 år med iherdig prøving var det fantastisk å se ett hjerte som slo [emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg var på ultralyd jeg også, en liten på 5,2 mm i magen der hjertet slo [emoji173]️[emoji173]️ gynekologen mener jeg er i begynnelsen av 6 uke å det stemmer vel fint.. regnet meg selv til å være 6+2 i dag [emoji5][emoji5]

Ikke gøy å skrive dette under tråden til noen som har mislyktes i dag, men etter 3 år med iherdig prøving var det fantastisk å se ett hjerte som slo [emoji173]️[emoji173]️
Sånn må du ikke tenke. Her har vi oppturer og nedturer i alle former. Gratulerer så mye :Heartred
 
Jeg er i følge min utregning på uke 7 + 2 idag, har ikke kjent så mye på kvalme enda. Var noe uggen i uke 6 men ikke mer enn det. Er det normalt ?
 
Jeg er i følge min utregning på uke 7 + 2 idag, har ikke kjent så mye på kvalme enda. Var noe uggen i uke 6 men ikke mer enn det. Er det normalt ?

Alle graviditeter er forskjellige[emoji5] noen har masse symptomer, andre merker ingenting[emoji5] så er vanskelig å definere hva som er normalt[emoji5] prøv å nyt at du ikke er kvalm[emoji8][emoji8]
 
Jeg er i følge min utregning på uke 7 + 2 idag, har ikke kjent så mye på kvalme enda. Var noe uggen i uke 6 men ikke mer enn det. Er det normalt ?

Jeg hadde ingen kvalme når jeg var gravid meg jenta mi.. Heller ingen kvalme nå :) er i uke 6+6 i dag! Nyt at du ikke er kvalm [emoji173]️
 
For dere som er i uke 7-8 hva lå eller ligger deres HCG på?
Målte min idag den var på 82.000:) er 7+6.
Skal den begynne å synke nå?
Aldri målt hCG så sent så vet dessverre ikke. Tror ikke hCG begynner å synke så tidlig kanskje. Husker legen min sa til meg i første svangerskapet da jeg var veldig dårlig i uke 9 at hCG den uken er på topp før den begynner å synke!
 
Aldri målt hCG så sent så vet dessverre ikke. Tror ikke hCG begynner å synke så tidlig kanskje. Husker legen min sa til meg i første svangerskapet da jeg var veldig dårlig i uke 9 at hCG den uken er på topp før den begynner å synke!

jeg målte på mandag i denne uken, da var jeg 60.000 og idag 82.000 - har gått opp en del tenker jeg. Når er man på topp?
 
Back
Topp