Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har prøvd en stund, har dere lagt noen planer for denne pp, noe dere skal gjøre annerledes enn tidligere? Prøvd 5 pp’er nå, kun blenda tester. Så jeg trenger tips!! Skal dere teste etter el? Tempe? Noe andre tips? Hvor ofte skal dere legge inn aksjer?
Tester etter EL, legger inn aksjer hver dag før og under EL (5 dager på rad), temper for å sjekke når EL hsr vært. Ellers prøve å stresse nef, spise sunt og tenke positive tanker. Dette som funka sist
Enig! Godt at det skjer noe, så man ikke tenker på det hele tidenEndelig snart ferdig med tanta, og bare en god uke til el. Tenker at det er en god ting at det skjer så mye fremover før jul, så går tiden litt fortere. Og kanskje prøvetrangen blir litt mindre også. [emoji87]
Spennende! Har gjort det sammeI dag har jeg tatt blodprøve for å sjekke fertiliteten, deretter time hos gyn om ei uke. Får da status på hvordan ting står til! Veldig spent!
I dag har jeg tatt blodprøve for å sjekke fertiliteten, deretter time hos gyn om ei uke. Får da status på hvordan ting står til! Veldig spent!
OMG OMG OMG, jeg er overlykkelig! Etter en aldri så liten prat med mannen ombestemte han seg og sa vi kunne fortsette jakten
Lykkeliten7 - PP3 - B3 - EL 07.12 - IKM 21.12
Jeg har fortsatt tr, så er litt tid til jeg kan begynne! Håper dagene går fort [emoji173] når begynner Du?Hvordan går det med dere? Ikke lenge igjen til vi kan begynne å teste etter EL!!
Kjenner jeg begynner å bli skikkelig utålmodig og gleder meg veldig
Jeg har fortsatt tr, så er litt tid til jeg kan begynne! Håper dagene går fort [emoji173] når begynner Du?