Ja, den ser jeg spent på hvordan det går for min del[emoji1303]
Jeg tempet når vi prøvde på førstemann, funket veldig greit...værre nå med en liten en og skulle tempe til samme tid hver morgen[emoji23][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den ser jeg spent på hvordan det går for min del[emoji1303]
Jeg tempet når vi prøvde på førstemann, funket veldig greit...værre nå med en liten en og skulle tempe til samme tid hver morgen[emoji23][emoji85]
Ja, den ser jeg spent på hvordan det går for min del
Kanskje jeg må bestille litt flere jeg også de 2 mnd jeg har testet fikk jeg eggløsning CD 15 og 18, så kan vel vente en stund med å starte og teste med testpinner, men skal jo prøve å tempe denne mnd, så håper det har kommet i posten i dagJeg starter med testpinner på CD10. Så om 5 dager. Skal bestille nye testpinner på søndag.
Pleier å være 40% hos komplettapotek.no på søndager
Skal bestille mer kosttilskudd for gravide i samme slengen
Kanskje jeg må bestille litt flere jeg også de 2 mnd jeg har testet fikk jeg eggløsning CD 15 og 18, så kan vel vente en stund med å starte og teste med testpinner, men skal jo prøve å tempe denne mnd, så håper det har kommet i posten i dag
Er skikkelig B-menneske selv, men man blir vandt til det!Første gang jeg temper For et B-menneske som syns det er fryktelig tungt (og vanskelig å høre ) når vekkerklokken ringer 06.30, så var det en liten utfordring å huske å tempe. Men gikk greit, så håper jeg får det til fremover
Heksa ble forresten borte i går, CD3 i dag, og bare å vente på å begynne med EL-tester.
Dette må bi vår uke! Jeg håper virkelig gravid-lista blir mye lenger enn tr-lista!
Håper for dere alle [emoji173]Dette må bi vår uke! Jeg håper virkelig gravid-lista blir mye lenger enn tr-lista!
Håper for dere alle [emoji173]
Er egentlig i uke 51, men med ranke på min rare syklus er jeg litt her også.Du er ikke med denne runden?
Er egentlig i uke 51, men med ranke på min rare syklus er jeg litt her også.
Det er jo absolutt innafor. Jeg har alltid hatt ca 29 dager. Men de siste syklusene har det vært 50-60...Aaahaa. Ja, du har litt lange sykluser ja
Jeg ligger på 32-34 hver mnd
Det er jo absolutt innafor. Jeg har alltid hatt ca 29 dager. Men de siste syklusene har det vært 50-60...
Jepp, tokk meg 9 uker for og få første tr. Og syklusen etter det var på ca 50 dagerEtter SA det ble kluss?