❤️❤️ IKM uke 52 ❤️❤️

Når begynner dere med EL-testing? :D Fikk TR i går, men nesten ferdig i dag allerede, så bare å telle ned til ny testerunde etter EL :p

Jeg starter med testpinner på CD10. Så om 5 dager. Skal bestille nye testpinner på søndag.
Pleier å være 40% hos komplettapotek.no på søndager :)
Skal bestille mer kosttilskudd for gravide i samme slengen :)

Jeg starter med testpinner på CD10. Så om 5 dager. Skal bestille nye testpinner på søndag.
Pleier å være 40% hos komplettapotek.no på søndager :)
Skal bestille mer kosttilskudd for gravide i samme slengen :)
Kanskje jeg må bestille litt flere jeg også :D de 2 mnd jeg har testet fikk jeg eggløsning CD 15 og 18, så kan vel vente en stund med å starte og teste med testpinner, men skal jo prøve å tempe denne mnd, så håper det har kommet i posten i dag :p

Kanskje jeg må bestille litt flere jeg også :D de 2 mnd jeg har testet fikk jeg eggløsning CD 15 og 18, så kan vel vente en stund med å starte og teste med testpinner, men skal jo prøve å tempe denne mnd, så håper det har kommet i posten i dag :p

Det blir bra! Da er du iallfall helt sikker ;)

Første gang jeg temper :D For et B-menneske som syns det er fryktelig tungt (og vanskelig å høre :wacky:) når vekkerklokken ringer 06.30, så var det en liten utfordring å huske å tempe. Men gikk greit, så håper jeg får det til fremover :rolleyes::p
Heksa ble forresten borte i går, CD3 i dag, og bare å vente på å begynne med EL-tester.
upload_2017-11-30_10-1-34-gif.237568

Første gang jeg temper :D For et B-menneske som syns det er fryktelig tungt (og vanskelig å høre :wacky:) når vekkerklokken ringer 06.30, så var det en liten utfordring å huske å tempe. Men gikk greit, så håper jeg får det til fremover :rolleyes::p
Heksa ble forresten borte i går, CD3 i dag, og bare å vente på å begynne med EL-tester.
upload_2017-11-30_10-1-34-gif.237568
Er skikkelig B-menneske selv, men man blir vandt til det!

Dette må bi vår uke! Jeg håper virkelig gravid-lista blir mye lenger enn tr-lista!

Krysser fingrene for alle! For min del skal jeg muligens ikke se kjæresten min før den 15ende, så desember er neppe vår måned [emoji22]

Er egentlig i uke 51, men med ranke på min rare syklus er jeg litt her også.

Aaahaa. Ja, du har litt lange sykluser ja :)
Jeg ligger på 32-34 hver mnd :)

Back
Topp