❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei!
Kan jeg få være med? Har startet på mitt 6.fryseforsøk nå, tar Letrozol i fem dager og har UL kontroll på fredag.
Fra før har jeg en ivf datter født i 2015, hun satt på første forsøk :) Hentet den gang ut 24 egg, hvor 17 ble befruktet (så ja, veldig heldig!) Jeg ble gravid på 3.forsøk desember i fjor, men det endte dessverre i SA. Har stort sett fått satt inn blastocyst bortsett fra en gang. Vi har nå igjen 4 blastocyster, så håper på gullegget snart. Jeg har lest gjennom nesten hele denne tråden gjennom flere dager nå, og jeg må få si, dere er noen fantastisk tapre jenter med et ufattelig pågangsmot! Dette er tøft, men dere står på og støtter hverandre uansett hvilken situasjon dere selv er i <3
Klem til dere, jeg heier på oss alle!

Da er du på lista! Velkommen og masse lykke til :D

Ehm.. hvordan er det med Porsgrunn og ekstra medisiner? Fikk fragmin første forsøket og ønsker egentlig mer hjelp denne runden da jeg har flere kjemiske pluss da 2 SA bak meg.

Ehm.. hvordan er det med Porsgrunn og ekstra medisiner? Fikk fragmin første forsøket og ønsker egentlig mer hjelp denne runden da jeg har flere kjemiske pluss da 2 SA bak meg.
Jeg fikk Prednidolon etter 2 SA, 1 MA og 3 kjemiske. Men blodfortynnende ville de ikke gi[emoji6]

Jeg fikk Prednidolon etter 2 SA, 1 MA og 3 kjemiske. Men blodfortynnende ville de ikke gi[emoji6]

Tar en frekk en, og ber om det fra fastlegen til uken. Har dårlig blodgjennomstrømning, har bare utsatt det :(

Tar en frekk en, og ber om det fra fastlegen til uken. Har dårlig blodgjennomstrømning, har bare utsatt det :(
De tok utredning for habituell abort først da[emoji4] Når de antikoagulasjonsprøvene var normale så de ikke noen vits. Men på FS får jeg Fragmin, Pregnyl, Cyclogest og Prednisolon[emoji23]

Jeg fikk prednisolon pga fare for overstimilering pga en veldig fin høyre eggstokk [emoji4]

• Liker
Reactions: WCE
Da er jeg straks igang med vårt aller siste...skummelt..
Skal ha FER i naturlig syklus med letrozol.
Skal begynne på de i morgen.. fikk mensen natt til søndag..men i kveld et døgn etterpå har mens en stoppet opp..bekymret... Pleie alltid ha den i ca 4 dager.. og jeg er en spotter og d gjorde jeg dager før mens kom igang..
Hvorfor må syklusen min tulle nå...
Andre erfaringer der? Aldri stoppet opp som jeg kan huske...

Da er jeg straks igang med vårt aller siste...skummelt..
Skal ha FER i naturlig syklus med letrozol.
Skal begynne på de i morgen.. fikk mensen natt til søndag..men i kveld et døgn etterpå har mens en stoppet opp..bekymret... Pleie alltid ha den i ca 4 dager.. og jeg er en spotter og d gjorde jeg dager før mens kom igang..
Hvorfor må syklusen min tulle nå...
Andre erfaringer der? Aldri stoppet opp som jeg kan huske...

Lykke til :) Vi er også på siste forsøket. Skummet da det er aller siste for oss på en del år :(

Lykke til :) Vi er også på siste forsøket. Skummet da det er aller siste for oss på en del år :(
Takk.
Håper av hele mitt hjerte at det er deres tur nå. Masse lykke til

Når bruker egentlig Porsgrunn å ringe om befruktingsnyheten/nedturen?
Jeg klarer nesten ikke vente.....
det står etter 12.00 men det kan jo være når som helst [emoji28]

Sist uttak hadde jeg 16 mai, så pga 17 mai ringte de meg kjempe tidlig den dagen!

Er så spent og REDD [emoji1317]

Når bruker egentlig Porsgrunn å ringe om befruktingsnyheten/nedturen?
Jeg klarer nesten ikke vente.....
det står etter 12.00 men det kan jo være når som helst [emoji28]

Sist uttak hadde jeg 16 mai, så pga 17 mai ringte de meg kjempe tidlig den dagen!

Er så spent og REDD [emoji1317]

Hadde uttak på fredag sist, så da ringte de meg tidlig lørdag morgen (vekket meg faktisk - utrolig digg!). Aner ikke når de ringer ellers, men er interessert i å vite det samme [emoji2]

Krysser alt jeg har for eggene dine [emoji1317]

Hadde uttak på fredag sist, så da ringte de meg tidlig lørdag morgen (vekket meg faktisk - utrolig digg!). Aner ikke når de ringer ellers, men er interessert i å vite det samme [emoji2]

Krysser alt jeg har for eggene dine [emoji1317]

Takk [emoji1317]
Masse lykke til i dag!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk [emoji3][emoji1317]

Takk [emoji1317]
Masse lykke til i dag!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk [emoji3][emoji1317]

Takk skal du ha[emoji177] Har hatt uttak allerede [emoji2] Ble 11 egg, så er veldig happy med det [emoji2][emoji2][emoji2] Og mye mindre smertefullt denne gangen - til tross for at de ikke klarte å sette intravenøst. Er så utrolig lettet over at det er over [emoji28]

Takk skal du ha[emoji177] Har hatt uttak allerede [emoji2] Ble 11 egg, så er veldig happy med det [emoji2][emoji2][emoji2] Og mye mindre smertefullt denne gangen - til tross for at de ikke klarte å sette intravenøst. Er så utrolig lettet over at det er over [emoji28]

Wow 11 egg er veldig bra [emoji1] gratulerer med vel overstått uttak [emoji4] nå er der bare ventingen igjen [emoji28][emoji1317][emoji27]

Wow 11 egg er veldig bra [emoji1] gratulerer med vel overstått uttak [emoji4] nå er der bare ventingen igjen [emoji28][emoji1317][emoji27]

Takk for det[emoji2] Håper virkelig de ringer deg med gode nyheter snart [emoji2]

Gi meg styrke! Fikk nettopp melding om at nok en venninne av meg er gravid. De har vært sammen 1,5 år og jeg visste ikke engang at de prøvde... Hyggelig for dem, men det oppleves bare så urettferdig.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp