Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Heier på deg!!Første sprøyten denne runden satt!
Så spennende! Heier på deg!!
Nervene er så frynsete, halvparten hadde vært nok! Gruer meg vanvittig til uttaket, gikk ikke bra sist... Hormonene er også helt på avveie, sint og deprimert om hverandre.. Det må gå denne gangen!Hvordan går det med deg? Nervene på plass? [emoji173]️
Nervene er så frynsete, halvparten hadde vært nok! Gruer meg vanvittig til uttaket, gikk ikke bra sist... Hormonene er også helt på avveie, sint og deprimert om hverandre.. Det må gå denne gangen!
Fikk så mye smerter etter å ha fått lokalbedøvelse på ene siden, ble ikke bedre når de skulle ta ut eggene. Klarte nesten ikke gå resten av dagen, for ikke å snakke om bilturen hjem.. 3t som jeg måtte ligge helt rolig, ikke snakk om å klare å sitte oppreist! Men skjønt at dette heldigvis ikke er normen..Hva skjedde sist?
Fikk så mye smerter etter å ha fått lokalbedøvelse på ene siden, ble ikke bedre når de skulle ta ut eggene. Klarte nesten ikke gå resten av dagen, for ikke å snakke om bilturen hjem.. 3t som jeg måtte ligge helt rolig, ikke snakk om å klare å sitte oppreist! Men skjønt at dette heldigvis ikke er normen..
Har også med meg ekstra smertestillende denne gangen, just in case. I det minste skal bilturen hjem bli bedre!Sånn var mitt forrige også Gråt meg gjennom hele greien og klarte nesten ikke gå ds jeg skulle sette inn egget igjen på dag 5.. Håper vi slipper billigere unna denne gangen [emoji173]️
Har også med meg ekstra smertestillende denne gangen, just in case. I det minste skal bilturen hjem bli bedre!
Nei jeg vet egentlig ikke selv... Vil bare så innmari se deg gravid snart, sånn på ekte og ikke alle disse dumme skyggene Men kontakt legen din og be om blodfortynnende. Det er ikke så dumt, tror jegNevnt det for de, men de mente det ikke var noe. Men skal bestille legetime til uken for sliter med blodgjennomstrømning og skal da be om blodfortynnende. Vet ikke hva annet jeg kan be om?
Vet ikke noe om tilbakesetting, men antar det blir fredag. Mannen min reiser dagen etter uttak og blir borte i 4 dager, men heldigvis ingen hund å lufte her..Vi får satse på det [emoji173]️ Om uttak blir når jeg tror er jeg alene hjemme de 3 påfølgende dagene.. Mannen må til Sverige. Men men, hunden klarer seg med småturer og smertestillende får kjøpes inn i tilfelle. Blir egentlig dårlig av de så håper jeg slipper ta alt for mye..
Er det imorgen du tar ovitrelle da? Har de foresten snakket om når du skal ha tilbakesetting?
Æsj porsgrunn har forlagt epikrisen min fra operasjonen I høst og dermed må jeg vente enda lenger før neste fryse innsett [emoji47] og må sende alle papirer på nytt [emoji19][emoji19]
Hei!
Kan jeg få være med? Har startet på mitt 6.fryseforsøk nå, tar Letrozol i fem dager og har UL kontroll på fredag.
Fra før har jeg en ivf datter født i 2015, hun satt på første forsøk Hentet den gang ut 24 egg, hvor 17 ble befruktet (så ja, veldig heldig!) Jeg ble gravid på 3.forsøk desember i fjor, men det endte dessverre i SA. Har stort sett fått satt inn blastocyst bortsett fra en gang. Vi har nå igjen 4 blastocyster, så håper på gullegget snart. Jeg har lest gjennom nesten hele denne tråden gjennom flere dager nå, og jeg må få si, dere er noen fantastisk tapre jenter med et ufattelig pågangsmot! Dette er tøft, men dere står på og støtter hverandre uansett hvilken situasjon dere selv er i <3
Klem til dere, jeg heier på oss alle!
Ja, den ble litt lenger, men oppi alt så er jeg takknemlig for jenta mi og at hun kom på første forsøk Håper på at 6 er det magiske talletVelkommen Lang vei til nummer 2 skjønner jeg, håper det går denne runden!
Velkommen . Fikk en datter i 2015 , naturlig etter 2 års prøving men nr 2 vil ikke komme og vi har ikke tid til å prøve selv lengere pga alder.Hei!
Kan jeg få være med? Har startet på mitt 6.fryseforsøk nå, tar Letrozol i fem dager og har UL kontroll på fredag.
Fra før har jeg en ivf datter født i 2015, hun satt på første forsøk Hentet den gang ut 24 egg, hvor 17 ble befruktet (så ja, veldig heldig!) Jeg ble gravid på 3.forsøk desember i fjor, men det endte dessverre i SA. Har stort sett fått satt inn blastocyst bortsett fra en gang. Vi har nå igjen 4 blastocyster, så håper på gullegget snart. Jeg har lest gjennom nesten hele denne tråden gjennom flere dager nå, og jeg må få si, dere er noen fantastisk tapre jenter med et ufattelig pågangsmot! Dette er tøft, men dere står på og støtter hverandre uansett hvilken situasjon dere selv er i <3
Hei!