❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Da har vi endelig fått innkalling til forsamtale 18. april! Jeg er så glad for å endelig være i gang at jeg fint klarer å leve med over to måneders ventetid [emoji3] I innkallingen stod det at vi måtte sende med bilder av oss begge sammen med et skjema, hvordan gjorde dere andre det? Printet bare ut et bilde eller tok passbilder? Syntes det var litt rart at vi måtte sende inn bilde, regner jo med at vi må vise legitimasjon når vi kommer dit?
Jeg mente selvfølgelig 18. oktober [emoji23]

Da har vi endelig fått innkalling til forsamtale 18. oktober! Jeg er så glad for å endelig være i gang at jeg fint klarer å leve med over to måneders ventetid [emoji3] I innkallingen stod det at vi måtte sende med bilder av oss begge sammen med et skjema, hvordan gjorde dere andre det? Printet bare ut et bilde eller tok passbilder? Syntes det var litt rart at vi måtte sende inn bilde, regner jo med at vi må vise legitimasjon når vi kommer dit?

Så spennende med forsamtale! Da er dere i gang [emoji2] Vi sendte bilde og skjema per mail. Tok brudebildet vårt [emoji2]

Jeg stusset også på at de ville ha bilde, så jeg spurte dem hva som var formålet med det og da svarte de at det var for at jeg ikke skulle komme med ny mann hver gang De sjekker nemlig ikke legitimasjon...

Mensen kom den, så da blir det tredje og siste forsøket på oss nå i august. Jeg er så nervøs og stresser over at vi har ingen mulighet til flere forsøk etter dette på mange år :( Det er så vondt. Tenk om det ikke går denne runden :sorry:

Så spennende med forsamtale! Da er dere i gang [emoji2] Vi sendte bilde og skjema per mail. Tok brudebildet vårt [emoji2]

Jeg stusset også på at de ville ha bilde, så jeg spurte dem hva som var formålet med det og da svarte de at det var for at jeg ikke skulle komme med ny mann hver gang De sjekker nemlig ikke legitimasjon...

Å sende brudebilde var en god idé [emoji2] vi har kun fått skjemaet på papir, men jeg har faktisk en hel haug med bryllupsbilder liggende og slenge, så da kan jeg endelig få brukt de til noe fornuftig [emoji38]

Så på oversikten nå at vi er faktisk 3 som stimulerer med lik sprøytestart! Veldig spennende.. hvordan går det Froggc86 og *Mistaldrihåpet* ??

Så ikke denne før nå jeg [emoji4] jo takk, det går så det griner... bokstavligtalt [emoji28] jeg blir vel følsom på disse hormonene! Murrer greit nedi der, noe det ikke gjorde forrige gang.. stinn i magen! Så jeg håååper det er godt tegn! UL i morgen, du også?! Masse lykke til!![emoji1317][emoji173]️

Skulle ha meldt inn TR i dag men siden første runde etter avbrutt ee den ute å kjøre, ikke ventet før om 8 dager. Utrolig kjedelig å vente :/ jeg vil i gang igjen , men spennende å følge dere andre om dagen

Mensen kom den, så da blir det tredje og siste forsøket på oss nå i august. Jeg er så nervøs og stresser over at vi har ingen mulighet til flere forsøk etter dette på mange år :( Det er så vondt. Tenk om det ikke går denne runden :sorry:
Håper dere lykkes nå på siste forsøket :/
Sender deg en god klem

Hvorfor ikke det da?
Skjønner deg veldig godt[emoji177] krysser alt jeg har for at det skal gå veien for dere[emoji1317][emoji5]

Jeg krysser alt som krysses kan for dere[emoji1317][emoji1317] jeg håper inderlig det klaffer for dere og at dere får den etterlengtete graviditeten[emoji177] Du har jo hatt veldig mye skygger så ser jo ut som egget streifer men ikke vil feste seg skikkelig... vet Porsgrunn det? Er det ikke noe du evt kan få ekstra ved dette forsøket? Blodfortynnende eller ett eller annet?

Så ikke denne før nå jeg [emoji4] jo takk, det går så det griner... bokstavligtalt [emoji28] jeg blir vel følsom på disse hormonene! Murrer greit nedi der, noe det ikke gjorde forrige gang.. stinn i magen! Så jeg håååper det er godt tegn! UL i morgen, du også?! Masse lykke til!![emoji1317][emoji173]️
Hadde mye smerter tirsdag og onsdag, ikke så galt nå. Men humøret ja.. opp ned på hodet galt [emoji14] Skal til UL i dag ja :D

UL viste 10 eggposer, 16, 14, 14, 13, 13, 12, 11, 11, 10 og 7. Nå venter jeg bare på telefon... Han trodde kanskje jeg trengte enda en kontroll på mandag

Alle 3 hadde lik sprøytestart og uttak innenfor 3 dager! Vittig

Så spennende med dere som skal ha uttak omtrent samtidig [emoji2] krysser fingrene for dere!

Jeg krysser alt som krysses kan for dere
emoji1317.png
emoji1317.png
jeg håper inderlig det klaffer for dere og at dere får den etterlengtete graviditeten
emoji177.png
Du har jo hatt veldig mye skygger så ser jo ut som egget streifer men ikke vil feste seg skikkelig... vet Porsgrunn det? Er det ikke noe du evt kan få ekstra ved dette forsøket? Blodfortynnende eller ett eller annet?

Nevnt det for de, men de mente det ikke var noe. Men skal bestille legetime til uken for sliter med blodgjennomstrømning og skal da be om blodfortynnende. Vet ikke hva annet jeg kan be om?

Jeg krysser alt som krysses kan for dere
emoji1317.png
emoji1317.png
jeg håper inderlig det klaffer for dere og at dere får den etterlengtete graviditeten
emoji177.png
Du har jo hatt veldig mye skygger så ser jo ut som egget streifer men ikke vil feste seg skikkelig... vet Porsgrunn det? Er det ikke noe du evt kan få ekstra ved dette forsøket? Blodfortynnende eller ett eller annet?

Nevnt det for de, men de mente det ikke var noe. Men skal bestille legetime til uken for sliter med blodgjennomstrømning og skal da be om blodfortynnende. Vet ikke hva annet jeg kan be om?

Jeg krysser alt som krysses kan for dere[emoji1317][emoji1317] jeg håper inderlig det klaffer for dere og at dere får den etterlengtete graviditeten[emoji177] Du har jo hatt veldig mye skygger så ser jo ut som egget streifer men ikke vil feste seg skikkelig... vet Porsgrunn det? Er det ikke noe du evt kan få ekstra ved dette forsøket? Blodfortynnende eller ett eller annet?

Oi, ble trippel her!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp