Janke
Glad i forumet
Hvor ish bor du ? Jeg bruker lillestrøm gynekologene . Der tar de deg inn mellom pasienteneSvar fra porsgrunn(gikk jo raskt); må ha ringerunde i morgen til et par andre, kan ikke de, så må jeg til Porsgrunn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ish bor du ? Jeg bruker lillestrøm gynekologene . Der tar de deg inn mellom pasienteneSvar fra porsgrunn(gikk jo raskt); må ha ringerunde i morgen til et par andre, kan ikke de, så må jeg til Porsgrunn..
Helt feil vei, bor i Kristiansand.. totalt 3 gynekologer i byen, så får ringe ogse om de andre kan i morgen.Hvor ish bor du ? Jeg bruker lillestrøm gynekologene . Der tar de deg inn mellom pasientene
Å herregud ja virkelig [emoji28][emoji28]Ja nye datasystemer er pain [emoji23] Håper du får svar snart [emoji2][emoji2]
Gode nyheter! Av totalt 5 gynekologer, er det 1(!) som faktisk er tilstede denne uka og kunne ta meg inn på fredag så da slipper jeg 2,5t hver vei til Porsgrunn.
Nå er også sprøyte 7 satt, 2 til før kontroll og evt 1 til på fredag hvis det blir som sist. Da satte jeg ovitrelle på lørdag og uttak mandag. Blir veldig spennende på kontrollen! Forrige gang hadde jeg i dag og i tillegg på fredag, denne gangen kun på dag 10.
2,5-3t her også, men har heldigvis hatt alle kontrollene her i byen hvordan er formen?Så bra! Har du også lang reisevei? Jeg kjører ca. 2,5-3 timer! Har bare hatt kontroller i Porsgrunn - skal i morgen også
2,5-3t her også, men har heldigvis hatt alle kontrollene her i byen hvordan er formen?
Så på oversikten nå at vi er faktisk 3 som stimulerer med lik sprøytestart! Veldig spennende.. hvordan går det Froggc86 og *Mistaldrihåpet* ??
2,5-3t her også, men har heldigvis hatt alle kontrollene her i byen hvordan er formen?
Er det Porsgrunn som har gyn. som samarbeider med dem? Hvor ligger de hen i Oslo? .. det er langt til Oslo også for meg, men det er nærmere enn Porsgrunn [emoji5]
Jeg bor i Kristiansand, de har 4 gynekologer de samarbeider med her i byen heldigvis.Er det Porsgrunn som har gyn. som samarbeider med dem? Hvor ligger de hen i Oslo? .. det er langt til Oslo også for meg, men det er nærmere enn Porsgrunn [emoji5]
Shit is getting real... Masse ubehag/smerter i magen siste dagene, verre for hver dag. Murrer så mye at det til og med er litt vanskelig å sovne på kvelden! UL på fredag, veldig spent..
Kjenner du noe? Jeg kjente ingenting første gangenSå gøy! Da tyder det vel på at det vokser noe[emoji1317][emoji5] masse lykke til på kontroll [emoji177]
Kjenner du noe? Jeg kjente ingenting første gangen
Mem vil jo tro at 4 er bra når du er på høy doseNei, ingen voldsomme greier! Kjenner det litt noen ganger, og andre ganger ikke... [emoji5]
Setter ganske høy dose, så kanskje litt rart?
I allefall.. kontroll i dag! Han så 4 eggposer(?).. som jeg trodde var egg helt til nå! Så ble plutselig litt bekymra for at kanskje de er tomme, som jeg har lest at de kan være..(dumme meg leser overalt[emoji849])..
Mem vil jo tro at 4 er bra når du er på høy dose
Jeg krysser alt jeg har for deg [emoji173]Ja, jeg aner ikke! Har fått beskjed om at jeg ikke kommer til å få ut så mange egg på grunn av lave eggreserver[emoji20]
Håper bare det er noe i dem da[emoji1317][emoji5]