❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hvor ish bor du ? Jeg bruker lillestrøm gynekologene . Der tar de deg inn mellom pasientene
Helt feil vei, bor i Kristiansand.. totalt 3 gynekologer i byen, så får ringe ogse om de andre kan i morgen.

Gode nyheter! Av totalt 5 gynekologer, er det 1(!) som faktisk er tilstede denne uka og kunne ta meg inn på fredag :) så da slipper jeg 2,5t hver vei til Porsgrunn.

Nå er også sprøyte 7 satt, 2 til før kontroll og evt 1 til på fredag hvis det blir som sist. Da satte jeg ovitrelle på lørdag og uttak mandag. Blir veldig spennende på kontrollen! Forrige gang hadde jeg i dag og i tillegg på fredag, denne gangen kun på dag 10.

Gode nyheter! Av totalt 5 gynekologer, er det 1(!) som faktisk er tilstede denne uka og kunne ta meg inn på fredag :) så da slipper jeg 2,5t hver vei til Porsgrunn.

Nå er også sprøyte 7 satt, 2 til før kontroll og evt 1 til på fredag hvis det blir som sist. Da satte jeg ovitrelle på lørdag og uttak mandag. Blir veldig spennende på kontrollen! Forrige gang hadde jeg i dag og i tillegg på fredag, denne gangen kun på dag 10.

Så bra! Har du også lang reisevei? Jeg kjører ca. 2,5-3 timer! Har bare hatt kontroller i Porsgrunn - skal i morgen også :)

Så på oversikten nå at vi er faktisk 3 som stimulerer med lik sprøytestart! Veldig spennende.. hvordan går det Froggc86 og *Mistaldrihåpet* ??

Så bra! Har du også lang reisevei? Jeg kjører ca. 2,5-3 timer! Har bare hatt kontroller i Porsgrunn - skal i morgen også :)
2,5-3t her også, men har heldigvis hatt alle kontrollene her i byen :) hvordan er formen?

2,5-3t her også, men har heldigvis hatt alle kontrollene her i byen :) hvordan er formen?

Formen er veldig bra den, har gått over all forventning! Jeg gruer meg litt til i morgen, siden jeg har fått beskjed om at jeg kun har 5% sjans(det var av den ene legen, han andre virket mye mer positiv)!

Jeg har kjent litt stikkinger, ikke mye -så er utrolig spent på om jeg i det hele tatt responderer på hormoner! Er på sprøytedag 7 i dag :) hvilken sprøytedag er du på?

Er det Porsgrunn som har gyn. som samarbeider med dem? Hvor ligger de hen i Oslo? .. det er langt til Oslo også for meg, men det er nærmere enn Porsgrunn [emoji5]
Jeg bor i Kristiansand, de har 4 gynekologer de samarbeider med her i byen heldigvis.

Shit is getting real... Masse ubehag/smerter i magen siste dagene, verre for hver dag. Murrer så mye at det til og med er litt vanskelig å sovne på kvelden! UL på fredag, veldig spent..

Shit is getting real... Masse ubehag/smerter i magen siste dagene, verre for hver dag. Murrer så mye at det til og med er litt vanskelig å sovne på kvelden! UL på fredag, veldig spent..

Så gøy! Da tyder det vel på at det vokser noe[emoji1317][emoji5] masse lykke til på kontroll [emoji177]

Kjenner du noe? Jeg kjente ingenting første gangen

Nei, ingen voldsomme greier! Kjenner det litt noen ganger, og andre ganger ikke... [emoji5]
Setter ganske høy dose, så kanskje litt rart?

I allefall.. kontroll i dag! Han så 4 eggposer(?).. som jeg trodde var egg helt til nå! Så ble plutselig litt bekymra for at kanskje de er tomme, som jeg har lest at de kan være..(dumme meg leser overalt[emoji849])..

Nei, ingen voldsomme greier! Kjenner det litt noen ganger, og andre ganger ikke... [emoji5]
Setter ganske høy dose, så kanskje litt rart?

I allefall.. kontroll i dag! Han så 4 eggposer(?).. som jeg trodde var egg helt til nå! Så ble plutselig litt bekymra for at kanskje de er tomme, som jeg har lest at de kan være..(dumme meg leser overalt[emoji849])..
Mem vil jo tro at 4 er bra når du er på høy dose ;)

Ja, jeg aner ikke! Har fått beskjed om at jeg ikke kommer til å få ut så mange egg på grunn av lave eggreserver[emoji20]
Håper bare det er noe i dem da[emoji1317][emoji5]
Jeg krysser alt jeg har for deg [emoji173]

Da har vi endelig fått innkalling til forsamtale 18. oktober! Jeg er så glad for å endelig være i gang at jeg fint klarer å leve med over to måneders ventetid [emoji3] I innkallingen stod det at vi måtte sende med bilder av oss begge sammen med et skjema, hvordan gjorde dere andre det? Printet bare ut et bilde eller tok passbilder? Syntes det var litt rart at vi måtte sende inn bilde, regner jo med at vi må vise legitimasjon når vi kommer dit?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp