❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
I september ;) Egentlig august men så ble kroppen tullete etter et avbrutt forsøk :/ Håper å komme i nogenlunde stabil syklus nå slik at vi er i gang i midten av september ;) Du da?
Jeg håper på å få et nå I august, men om pågangen er stor nå så regner jeg med engang I midten av september [emoji1]

Jeg håper på å få et nå I august, men om pågangen er stor nå så regner jeg med engang I midten av september [emoji1]
August var fullbooket fikk jeg beskjed om...i hvertfall de første ukene:( Men kan jo hende det åpner seg opp en plass ;)

August var fullbooket fikk jeg beskjed om...i hvertfall de første ukene:( Men kan jo hende det åpner seg opp en plass ;)

Blir gjerne gravid nå og gir bort plassen min jeg altså :angelic:

Cirka 2 uker (!) igjen til sprøyter :) Scratching førstkommende mandag, men glad både LillyBE og WCE har akkurat gjort det for er ikke et snev nervøs :happy:

Noen andre som har oppstart Porsgrunn i oktober? :)

Jeg mente også å ha hørt det her inne så jeg krysser fingerne [emoji4] er I grunn ikke krise for da kan jeg kose meg med vin I Frankrike I slutten av august også prøve å miste de siste kg uten å være bekymret for å ødelegge for noe annet [emoji1]

Cirka 2 uker (!) igjen til sprøyter :) Scratching førstkommende mandag, men glad både LillyBE og WCE har akkurat gjort det for er ikke et snev nervøs :happy:
Hei, hva er scratching? Og hva er det godt for?

Fått brev fra Porsgrunn med lang regime denne gangen. Første gangen jeg hadde lang regime gikk jeg på ultralyd mellom spray og sprøyter men denne gangen står det bare spray start 11.07, sprøytestart 2.08 og ultralyd 11.08.

Har dere alltid vært på ultralyd mellom spray og sprøyter eller er det egentlig ikke nødvendig?

Forsøket mitt ble avbrutt første forsøk siden jeg ikke responderte på spray. Det vokste eggposer på 18 mm på dag 17 på spray..

Dumt Porsgrunn har helt stengt ....
Begynte på spray 8.aug, men skal begynne med sprøyter i dag og UL den 11 :D Hvordan har du det? Noen bivirkninger enda?

Begynte på spray 8.aug, men skal begynne med sprøyter i dag og UL den 11 :D Hvordan har du det? Noen bivirkninger enda?

Regner med du begynte med spray 8 juli og ikke 8 august 2016? For damn da har du spraya lenge [emoji12][emoji23]
Jo takk som spørr, bivirkninger av Synarela har definitivt meldt seg... merkelig nok har jeg ikke vært så ille i dag... sprøytestart i dag her også, så kan jo være det er psykisk siden jeg har redusert til 1 spray i 1 nesebor [emoji28][emoji1317]
Hvordan går det med deg? Hvordan injeksjoner tar du? Gøy å ligge helt likt [emoji1320][emoji6] blir spennende å følge deg!

Regner med du begynte med spray 8 juli og ikke 8 august 2016? For damn da har du spraya lenge [emoji12][emoji23]
Jo takk som spørr, bivirkninger av Synarela har definitivt meldt seg... merkelig nok har jeg ikke vært så ille i dag... sprøytestart i dag her også, så kan jo være det er psykisk siden jeg har redusert til 1 spray i 1 nesebor [emoji28][emoji1317]
Hvordan går det med deg? Hvordan injeksjoner tar du? Gøy å ligge helt likt [emoji1320][emoji6] blir spennende å følge deg!
8 juli ja! Huffsi, hjernen er ikke helt med.. Lite bivirkninger annet enn en smule varierende irritabelt humør [emoji85] begynte på menopur i dag, 150E og i tillegg prednisolon.

Noen andre her som sliter litt med å få kontakt med de gjennom cyphro?[emoji20] sliter litt med å få svar på spm ang neste forsøk.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp