❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er det noen her som bor i Oslo og har lyst til å dele hvilken gyn du bruker i Oslo til UL osv? Er på jakt etter en billigere gyn fordi hun jeg gikk til i forrige runde tok 1500 kr for en ultralyd og det synes jeg er litt heftig. Har stilt spørsmål til Porsgrunn også, men ingen svar så langt.
Jeg bruker Lillestrøm gynekologene.

Holst, men de har liten kapasitet. Ellers fornøyd med både smedstad og majorstua :) Husker dog ikke navnet på dem, men vært menn alle sammen..

OK. Ingen man absolutt må holde seg unna da skjønner jeg [emoji2] Takk for tips!

Jeg har også brukt Lillestrømgynekologene, og da jeg var der for å bli henvist sa gynekologen at de hadde samarbeidsavtale med Porsgrunn, og at jeg derfor kunne ta alle kontroller hos dem. Vært fornøyd med dem så langt [emoji4]

Masse lykke til! Jeg syntes det var så deilig å komme på forsamtale og endelig få en plan [emoji2]
Tusen takk! :) når var du der, og hva ble planen deres? :)

Jeg var der i februar. Pga påskeferien hadde vi første forsøk i april/mai. Hadde kort protokoll. [emoji2]

Jeg var der i februar. Pga påskeferien hadde vi første forsøk i april/mai. Hadde kort protokoll. [emoji2]
Mange egg ut? Ble du gravid? :D har ikke helt oversikt jeg :p

Fikk ut 13 egg, 9 ble befruktet, ett ble satt inn, men jeg ble ikke gravid. Fikk ingen på frys heller, så må ha nytt uttak på neste forsøk.

I dag surrer jeg veldig med quotingen - ikke enkelt det her [emoji28] Men svaret over var altså til deg [emoji2]
Takk for svar. Satser på full klaff nestegang :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp