❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei jenter!
Jeg har lest litt i denne tråden, men aldri kommentert. Jeg har dog skrevet i andre innlegg her inne på assistert befruktning. Jeg har også byttet navn(fordi jeg ønsker ikke at noen utenfra snoker på meg).

Jeg var på samtale i Porsgrunn i går og er faktisk helt knust. Jeg hadde gledet meg til timen, og tenkt at nå får vi hjelp og at det kommer til å ordne seg etter lang tid med prøving. Men, jeg har så dårlige resultater på blodprøvene at jeg ikke har rett til prøverør i det offentlige jeg. Men, jeg kan ikke forstå det. Jeg har en AMH verdi på 6, jeg har regelmessige sykluser og eggløsning. Jeg fikk beskjed at jeg kom til å havne i overgangsalderen snart. Men siden jeg var så ung skulle de gi meg ett forsøk(som jeg anså til å lykkes med 5 %).....Men dilemmaet mitt er nå.

1. Oppstart med spray på tirsdag og gå på den i 5 uker(pga. ferie), uttakk og innestt i uke 33.
2. Oppstart ca, 24. august, uttakk og innestt i uke 39.

De litt ledig kapasitet i august, så derfor tilbydde de meg den timen fordi det hastet med meg.

Ja, og her sitter jeg med 0 erfaringer, og vet jo at det er mange bivirkninger på sprayen. Jeg har jo veldig lyst til å komme i gang, men jeg har ei snuppe på 4 år som også har ferie. Som sykepleieren sa(som for øvrig var verdens hyggeligste), så har jeg et liv utenfor dette her, og hun sa det ikke, men jeg følte på henne at jeg kanskje burde vente. Jeg har jo heller ingen å spørre i juli.
Jeg er bare så trist og lei meg, går det ikke på det forsøket får jeg faktisk ikke mer hjelp :(

Jeg trenger noen å snakke med her tror jeg, og som forhåpentligvis kan klare å få meg på rett valg.

Min er på 4... jeg fikk følgende beskjed: vi får prøve med ett forsøk å se hvordan det går... jeg er snart igang med 3, men første i den forstand at de 2 andre ble avbrutte... ikke ta det så ille opp, det er så individuelt denne prosessen.. kanskje du får kjempe resultat [emoji4]

Hvordan har dere syklus , el vært etter avbrutt forsøk ? På dag 19 og jeg har ikke merket noen el smerter denne mnd og jeg pleier alltid ha tydlig el smerter på dag 16 /17

Hvordan har dere syklus , el vært etter avbrutt forsøk ? På dag 19 og jeg har ikke merket noen el smerter denne mnd og jeg pleier alltid ha tydlig el smerter på dag 16 /17

Hva slags forsøk ble avbrutt? Fersk eller frys?

Ingen lignende erfaring annet enn da jeg i juni 206 ble avbrutt etter 29 (!) dagers stimulering for å få eggløsning og inseminasjon privat så kom ikke EL før vi i midten av august hadde planlagt inseminasjon i Porsgrunn. Men jeg har ikke EL av meg selv så da er jo saken en annen. Dog vil jeg anta kroppen trenger litt tid på å få ut hormonene fra forsøket.

Hva slags forsøk ble avbrutt? Fersk eller frys?

Ingen lignende erfaring annet enn da jeg i juni 206 ble avbrutt etter 29 (!) dagers stimulering for å få eggløsning og inseminasjon privat så kom ikke EL før vi i midten av august hadde planlagt inseminasjon i Porsgrunn. Men jeg har ikke EL av meg selv så da er jo saken en annen. Dog vil jeg anta kroppen trenger litt tid på å få ut hormonene fra forsøket.
Fersk , bare å vente å se. Jeg får el av meg selv.

Ja den kom som vanlig 13 dager etter avbrutt forsøk skulle liksom prøve å time sex med el løsning... men satser på at den har vært / er der . Blir jo helt tullat [emoji23]

Første syklus etter blir jo litt sånn dessverre..

Herrejesu så trege Porsgrunn har blitt på å svare ..... [emoji19] enig eller opplever dere annerledes? Melde inn mens på onsdag. Håper jeg hører no i morgen!

Herrejesu så trege Porsgrunn har blitt på å svare ..... [emoji19] enig eller opplever dere annerledes? Melde inn mens på onsdag. Håper jeg hører no i morgen!

Jeg måtte purre.. Lurer egentlig på om de bare har sluttet å svare. Ser de hadde sett den (om du trykker på meldingen i crypho så ser du om mottakeren har sett meldingen).

Enig i at de har blitt veldig trege. Jeg måtte også purre på dem da jeg meldte inn mens og da fikk jeg som svar at de hadde sendt meg et brev i posten.

Nå ble jeg skikkelig lei meg!! De sa til meg når jeg meldte inn mens i forrige mnd at det ble nytt forsøk i august... og nå fikk jeg til svar at jeg bare skulle fortsette å melde mens for neste tilgjengelige forsøk ble i OKTOBER!! :[emoji36][emoji27][emoji26]

Nå ble jeg skikkelig lei meg!! De sa til meg når jeg meldte inn mens i forrige mnd at det ble nytt forsøk i august... og nå fikk jeg til svar at jeg bare skulle fortsette å melde mens for neste tilgjengelige forsøk ble i OKTOBER!! :[emoji36][emoji27][emoji26]
Huff, da går vel sikkert ting i vasken her og da kanskje...skulle du ha fersk eller fryseforsøk? Jeg fikk beskjed om at det ble oppstart i august, så sant mensen kommer når den skal da...

Huff, da går vel sikkert ting i vasken her og da kanskje...skulle du ha fersk eller fryseforsøk? Jeg fikk beskjed om at det ble oppstart i august, så sant mensen kommer når den skal da...

Fikk snakket med de og ble heldigvis satt opp i midten av august [emoji851] det var en misforståelse .... fersk forsøk...

Er det noen her som bor i Oslo og har lyst til å dele hvilken gyn du bruker i Oslo til UL osv? Er på jakt etter en billigere gyn fordi hun jeg gikk til i forrige runde tok 1500 kr for en ultralyd og det synes jeg er litt heftig. Har stilt spørsmål til Porsgrunn også, men ingen svar så langt.

Er det noen her som bor i Oslo og har lyst til å dele hvilken gyn du bruker i Oslo til UL osv? Er på jakt etter en billigere gyn fordi hun jeg gikk til i forrige runde tok 1500 kr for en ultralyd og det synes jeg er litt heftig. Har stilt spørsmål til Porsgrunn også, men ingen svar så langt.

Brukt dr Holst, majorstuegynekologene og Smedstadgynekologene :) Alle henvist fra Porsgrunn så kun betalt egenandel

Brukt dr Holst, majorstuegynekologene og Smedstadgynekologene :) Alle henvist fra Porsgrunn så kun betalt egenandel

Så flott! Da vet jeg at det finnes, i hvert fall Får vel purre på Porsgrunn om jeg ikke hører noe i løpet av noen dager.

Så flott! Da vet jeg at det finnes, i hvert fall Får vel purre på Porsgrunn om jeg ikke hører noe i løpet av noen dager.

Har vel brukt 5 forskjellige i Oslo siden august ;)

Har vel brukt 5 forskjellige i Oslo siden august ;)

Noen du var mer happy med enn andre? Synes det er så mange meggete gynekologer og det synes jeg at jeg kan skåne meg for i denne prosessen...

Noen du var mer happy med enn andre? Synes det er så mange meggete gynekologer og det synes jeg at jeg kan skåne meg for i denne prosessen...

Holst, men de har liten kapasitet. Ellers fornøyd med både smedstad og majorstua :) Husker dog ikke navnet på dem, men vært menn alle sammen..

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp