❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fikk brev fra Porsgrunn i går og det blir oppstart på spray 7. juli og sprøyter 2. august. Skal bruke menopur den gangen her. Er det riktig at jeg ikke skal ta noen andre sprøyter sammen med menopur? På forrige forsøk så gikk jeg jo på Orgalutran fra sprøytedag 6 ca. for å hindre eggløsning.

Fikk brev fra Porsgrunn i går og det blir oppstart på spray 7. juli og sprøyter 2. august. Skal bruke menopur den gangen her. Er det riktig at jeg ikke skal ta noen andre sprøyter sammen med menopur? På forrige forsøk så gikk jeg jo på Orgalutran fra sprøytedag 6 ca. for å hindre eggløsning.

Sprayen vil hindre spontan EL, så du behøver ikke Orgalutran ;)

Vi skal ha fryseforsøk i august med letrozol og noen dager med menopur. Men hvorfor menopur? Er det for å få sterkere livmorhinne? Og kalles det da fortsatt for naturlig syklus[emoji12]?

Vi skal ha fryseforsøk i august med letrozol og noen dager med menopur. Men hvorfor menopur? Er det for å få sterkere livmorhinne? Og kalles det da fortsatt for naturlig syklus[emoji12]?

Det kalles naturlig syklys så lenge de ikke styrer dagen for EL, så ja :)
Så spennende med nytt opplegg da! Håper det blir full klaff ❤️

Sikkert for å booste eggløsningen :) Veldig vanlig. Naturlig er når din egen eggløsning (selv med disse medisinene) velger når egget skal inn. Styrt syklus går du på masse medisiner og setter inn når slimhinnen er OK.

Sikkert for å booste eggløsningen :) Veldig vanlig. Naturlig er når din egen eggløsning (selv med disse medisinene) velger når egget skal inn. Styrt syklus går du på masse medisiner og setter inn når slimhinnen er OK.

Ja stemmer det ! [emoji4] Husker det når du sier det [emoji4] tok jo progynova tidligere [emoji4]

Håper dette funker og klaffer i forhold til helger osv da [emoji33][emoji4]

Ja stemmer det ! [emoji4] Husker det når du sier det [emoji4] tok jo progynova tidligere [emoji4]

Håper dette funker og klaffer i forhold til helger osv da [emoji33][emoji4]

Faren med naturlig er jo som du sier helger osv. Men for kroppen er det mye bedre enn styrt i ettertid :)

Det kalles naturlig syklys så lenge de ikke styrer dagen for EL, så ja :)
Så spennende med nytt opplegg da! Håper det blir full klaff [emoji173]️

Ja håper inderlig det ikke blir avbrutt grunnet helg igjen. Men nå har vi noen uker "pause" over sommeren så det blir jo deilig uten ekstra hormoner [emoji4]

Faren med naturlig er jo som du sier helger osv. Men for kroppen er det mye bedre enn styrt i ettertid :)

Ja det vil jeg tro, er bare så nervepirrende med alt som skal klaffe [emoji33][emoji33] [emoji4] Jeg tålte ikke progynova, så det blir nok ikke aktuelt uansett [emoji4]

Jeg skal ha oppstart 8 juli, så da får vi følge hverandre litt på veien :)

9-10 uker til uttak! Er så lenge til :(

Når man har en SA så har jeg hørt at man bør vente med å bli gravid, til neste syklus, men jeg har lest at det er på grunn av det psykiske,eller er det noen fysiske grunner til det også? Bør vi bruke prevensjon nå denne syklusen? Sendte melding til klinikken for noen dager siden, men jeg har ikke fått noe svar enda [emoji28]

Jeg gjorde dette i desember og ble gravid[emoji177]

Det samme skal jeg ;) Og hun kalte det naturlig syklus ;)

8-9 uker her. Men ja, er lenge... hvorfor fikk du ikke kort?

Ble kort. Men ville ha lang grunnet bedre respons tidligere. Dog mente legen det ville være best med kort denne runden så da blir det kort :)

Så koselig [emoji7] Gratulerer! Håper det funker for meg også [emoji1]

Er ikke gravid lengre da. Måtte avslutte i 12. uke pga misdannelser. Men tipper vi gjør samme medisinering neste innsett da det funkey så bra[emoji173]️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp