Hei jenter!
Jeg har lest litt i denne tråden, men aldri kommentert. Jeg har dog skrevet i andre innlegg her inne på assistert befruktning. Jeg har også byttet navn(fordi jeg ønsker ikke at noen utenfra snoker på meg).
Jeg var på samtale i Porsgrunn i går og er faktisk helt knust. Jeg hadde gledet meg til timen, og tenkt at nå får vi hjelp og at det kommer til å ordne seg etter lang tid med prøving. Men, jeg har så dårlige resultater på blodprøvene at jeg ikke har rett til prøverør i det offentlige jeg. Men, jeg kan ikke forstå det. Jeg har en AMH verdi på 6, jeg har regelmessige sykluser og eggløsning. Jeg fikk beskjed at jeg kom til å havne i overgangsalderen snart. Men siden jeg var så ung skulle de gi meg ett forsøk(som jeg anså til å lykkes med 5 %).....Men dilemmaet mitt er nå.
1. Oppstart med spray på tirsdag og gå på den i 5 uker(pga. ferie), uttakk og innestt i uke 33.
2. Oppstart ca, 24. august, uttakk og innestt i uke 39.
De litt ledig kapasitet i august, så derfor tilbydde de meg den timen fordi det hastet med meg.
Ja, og her sitter jeg med 0 erfaringer, og vet jo at det er mange bivirkninger på sprayen. Jeg har jo veldig lyst til å komme i gang, men jeg har ei snuppe på 4 år som også har ferie. Som sykepleieren sa(som for øvrig var verdens hyggeligste), så har jeg et liv utenfor dette her, og hun sa det ikke, men jeg følte på henne at jeg kanskje burde vente. Jeg har jo heller ingen å spørre i juli.
Jeg er bare så trist og lei meg, går det ikke på det forsøket får jeg faktisk ikke mer hjelp
Jeg trenger noen å snakke med her tror jeg, og som forhåpentligvis kan klare å få meg på rett valg.