Det er noen tabletter som gjør at jeg får EL siden jeg sliter med det[emoji4] Husker ikke helt hva de heter[emoji4] Kunne heldigvis begynne med en gang mensen kommer[emoji4]
Letrozol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er noen tabletter som gjør at jeg får EL siden jeg sliter med det[emoji4] Husker ikke helt hva de heter[emoji4] Kunne heldigvis begynne med en gang mensen kommer[emoji4]
Letrozol?
Ja[emoji4]
De sa at jeg skal på en UL på dag 12,men kjenner at jeg egentlig ikke vil for vil bare ta det helt med ro og ikke stresse med noenting[emoji849] Må jeg på UL eller kan jeg droppe det?[emoji4]
Du kan droppe det, for dette er vel ikke et offisielt forsøk uansett?
Ta EL tester i stedet for å følge med selv?
Nå er jeg ruuuger [emoji1][emoji322][emoji322]
Fikk inn to til og med [emoji173][emoji173]
Er så glaad! [emoji1]
Hei,
Slutter meg (dessverre) til den fine gjengen her [emoji4] Venter på innkalling, var hos gu på onsdag etter tre doble runder med pergo uten effekt, og det ble sendt henvisning til Porsgrunn. Regner med at det ikke blir samtale med det første, men godt å være i gang med prosessen.
Prøvd i to år på første barn med en ma tidlig i løpet, så egentlig litt godt å vite at ballen ikke kun ligger hos oss lenger. Håper dere alle får en strålende sommer, gleder meg til å følge dere i jakten på gullegget [emoji173]
Hei,
Slutter meg (dessverre) til den fine gjengen her [emoji4] Venter på innkalling, var hos gu på onsdag etter tre doble runder med pergo uten effekt, og det ble sendt henvisning til Porsgrunn. Regner med at det ikke blir samtale med det første, men godt å være i gang med prosessen.
Prøvd i to år på første barn med en ma tidlig i løpet, så egentlig litt godt å vite at ballen ikke kun ligger hos oss lenger. Håper dere alle får en strålende sommer, gleder meg til å følge dere i jakten på gullegget [emoji173]
Kjenner jeg er veldig klar for forsøk snart! Tiden har gått så sinnsykt sakte..
Da har mensen kommet og kan endelig planlegge litt! Men mitt spørsmål er; var det syklusdag 20 man begynte med spray?
Off, tror nok jeg er tilbake på prøving. Har blødd en del i dag og i går. Frisk blod men uten smerter, men er redd jeg rett og slett blør for mye til at det kan ha overlevd er 5+2 i dag)
Skal til legen for og måle HCG i morgen så da vet vi litt mer på onsdag tenker jeg :/
Da har mensen kommet og kan endelig planlegge litt! Men mitt spørsmål er; var det syklusdag 20 man begynte med spray?
God klem. Håper det beste [emoji173]️
Takk for det, krysser fingrene for det samme [emoji4]Velkommen hit!
Håper dere ikke blir å vente så fryktelig lenge
Takk, det samme [emoji4]Velkommen [emoji2] Håper du får innkalling fort og at dere snart kommer i gang [emoji2] Gleder meg til å følge deg [emoji2]
Hei,