❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Sender deg en stor klem [emoji173] krysser fingrene for at du får mer tilpasset dose neste gang og at det resulterer i at du blir gravid [emoji173]

Jeg fikk beskjed om at keg skal ta 220enheter av menopur neste gang istedet for 150 så det er jo positivt[emoji4] Spurte også om jeg kunne få noen tabletter sånn st vi kunne få litt hjelp mens vi skal prøve på egenhånd i sommer og det skulle hun spørre legen om[emoji4]

Jeg er skikkelig nervøs for neste forsøk. Siste vi får dekket offentlig, og vi har virkelig ikke råd til private forsøk på lang lang tid. Det skremmer meg. Også det faktum at vi kun har sittet igjen med 1 egg inn og null på frys. Med andre ord MÅ det ene egget være gullegget neste gang :( Og gjerne sitte lenger enn til 4+4...

Uff ja får håpe det vil gå neste gang og at gullegget vil sitte da[emoji2]
Man får veldig mye tanker når man er i denne prosessen[emoji53]

Er det bare meg som holder på å bli gærn av det nye crypho systemet til Porsgrunn? [emoji43]
Har vært til UL nå og får ikke sendt over resultatet til de. Og de svarer heller ikke på tlf. Blir så irritert! [emoji21]

Er det bare meg som holder på å bli gærn av det nye crypho systemet til Porsgrunn? [emoji43]
Har vært til UL nå og får ikke sendt over resultatet til de. Og de svarer heller ikke på tlf. Blir så irritert! [emoji21]
Har ikke hatt no problemer med det, men har ikke sendt over filer eller bilder, bare tekst...

Jeg fikk beskjed om at keg skal ta 220enheter av menopur neste gang istedet for 150 så det er jo positivt[emoji4] Spurte også om jeg kunne få noen tabletter sånn st vi kunne få litt hjelp mens vi skal prøve på egenhånd i sommer og det skulle hun spørre legen om[emoji4]
Så bra! Da håper jeg at de knekker koden neste gang [emoji173]

Jeg har fått time til innsett på fredag [emoji7]Er så spent på eggene nå! Måtte de bare overleve tiningen! [emoji256][emoji256][emoji173][emoji173]

Weeee!! Så spent jeg er for deg nå! :D

lov å spørre åssen tabletter?

prøvde iherdig denne måneden selv :p med eggløsningtest hjemme..men som jeg anntok går det ikke hehe..jeg har begynt å spotte og venter mens til helga..typisk!
jaja..da ser det ut som mens er noenlunde normalt med sykluslengden..så rekker ikke forsøket på juli/august.. så fryseforsøket blir nok i august/sept hvis det ikke havner på en helg nå da!
men får prøve å nyte sommeren og lade opp til siste gangen om de overleve opptining!
kommer ikke til å være så mye på nett å,
så ønsker bare alle masse lykke til for dere som har forsøk nå før sommeren og håper det lyser positive tester :)
tilbake i midten av august her tenker jeg!
ØNSKER ALLE GOD SOMMER

Velkommen! Ny i gamet selv :)

Takk! Ser allerede nå hvor positivt det egentlig er å kunne skrive med og ikke minst lese om andre i samme situasjon.:) Det kan bli ganske ensomt i grunn, i denne limboen av en prøvefase.

Ble bare plutselig så glad og optimist igjen i dag da jeg tenkte at det nå med henvisningen skal skje noe nytt. Har ikke følt den optimismen på lenge. Høres kanskje litt rart ut, men etter å ha prøvd så lenge selv føles det som en lettelse at det nå også er noen andres «ansvar» med hjelpe oss på vei. :)

Ul viste en slimhinne på vei til å bli klar, går bare litt smått...ny kontroll på mandag...

Takk! Ser allerede nå hvor positivt det egentlig er å kunne skrive med og ikke minst lese om andre i samme situasjon.:) Det kan bli ganske ensomt i grunn, i denne limboen av en prøvefase.

Ble bare plutselig så glad og optimist igjen i dag da jeg tenkte at det nå med henvisningen skal skje noe nytt. Har ikke følt den optimismen på lenge. Høres kanskje litt rart ut, men etter å ha prøvd så lenge selv føles det som en lettelse at det nå også er noen andres «ansvar» med hjelpe oss på vei. :)
Man blir veldig ensom, så godt med babyverden og mennesker i samme situasjon :) Godt med hjelp!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp