ipoki
Glad i forumet
Det stemmer, måtte spraye en uke ekstra pga det.27-31 tror jeg, var det ikke noen som sa at de skulle på kurs i uke 31?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer, måtte spraye en uke ekstra pga det.27-31 tror jeg, var det ikke noen som sa at de skulle på kurs i uke 31?
27-31 tror jeg, var det ikke noen som sa at de skulle på kurs i uke 31?
Jeg tok alle kontrollene i Iillestrøm som fakset over resultetet til Porsgrunn [emoji173]Jeg kunne gå til kontroll i uke 31 da? Hos Oslogyn vel og merke, men er jo Porsgrunn som vurderer kontrollen!
Jeg tok alle kontrollene i Iillestrøm som fakset over resultetet til Porsgrunn [emoji173]
Ja, det gjør mange av oss men poenget var om de er stengt i uke 31...
De er det. Så første kontroll du kan ta er mandag uke 32.
Jeg er satt opp til ul i uke 31...
Jeg fikk beskjed om at UL tidligst kunne være den mandagen.. ville dobbeltsjekket.
Ja, jeg spurte en ekstra gang.. de skrev "stemmer at planen er kontroll i uke 31 før sprøytestart". Rart. Kjenner jjeg blir litt oppgitt hvis jeg nå får kontrabeskjed om at de har glemt at de er stengt...
Men dette er før oppstart? Da tror jeg de tar det for da trenger de ikke justere dose og tenke dato for uttak
Aha! Ja, det er for å se at jeg er nedregulery av spray og sette dato for sprøytestart... men da kan de jo ikke være helt stengt for de tar imot fax ang dette og ringer meg?
Aha! Ja, det er for å se at jeg er nedregulery av spray og sette dato for sprøytestart... men da kan de jo ikke være helt stengt for de tar imot fax ang dette og ringer meg?
Kan det hende at noen er der og ikke er på kurs da, men at kapasiteten er redusert?
De skrev til meg at de ikke hadde uttak, innsett eller kontroll av follikelvekst den uken
Da gikk det som jeg trodde[emoji17] Egget delte seg ikke normalt så da blir det vel ikke noe nytt forsøk før etter ferien[emoji17] Heldigvis innser dem at jeg tåler medisinen bedre enn de trodde da så får gøyere dose mest sannsynlig neste gang[emoji4] Da blir det vel å prøve på egenhånd da i sommer[emoji85]
Da gikk det som jeg trodde[emoji17] Egget delte seg ikke normalt så da blir det vel ikke noe nytt forsøk før etter ferien[emoji17] Heldigvis innser dem at jeg tåler medisinen bedre enn de trodde da så får gøyere dose mest sannsynlig neste gang[emoji4] Da blir det vel å prøve på egenhånd da i sommer[emoji85]
Sender deg en stor klem [emoji173] krysser fingrene for at du får mer tilpasset dose neste gang og at det resulterer i at du blir gravid [emoji173]Da gikk det som jeg trodde[emoji17] Egget delte seg ikke normalt så da blir det vel ikke noe nytt forsøk før etter ferien[emoji17] Heldigvis innser dem at jeg tåler medisinen bedre enn de trodde da så får gøyere dose mest sannsynlig neste gang[emoji4] Da blir det vel å prøve på egenhånd da i sommer[emoji85]