❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Gruer meg skikkelig til tlf i morra tidlig[emoji17] Tenker på lille egget mitt,håper det overlever til i morra[emoji849] Uff ikke meningen å virke så negativ men er skikkelig redd merker jeg og vil heller glede meg istedefor å grue meg hele tiden[emoji53] Hva er odsen for at det går bra med det ene egget?[emoji53]

Jeg fikk beskjed om at UL tidligst kunne være den mandagen.. ville dobbeltsjekket.

Ja, jeg spurte en ekstra gang.. de skrev "stemmer at planen er kontroll i uke 31 før sprøytestart". Rart. Kjenner jjeg blir litt oppgitt hvis jeg nå får kontrabeskjed om at de har glemt at de er stengt...

Ja, jeg spurte en ekstra gang.. de skrev "stemmer at planen er kontroll i uke 31 før sprøytestart". Rart. Kjenner jjeg blir litt oppgitt hvis jeg nå får kontrabeskjed om at de har glemt at de er stengt...

Men dette er før oppstart? Da tror jeg de tar det for da trenger de ikke justere dose og tenke dato for uttak :)

Men dette er før oppstart? Da tror jeg de tar det for da trenger de ikke justere dose og tenke dato for uttak :)

Aha! Ja, det er for å se at jeg er nedregulery av spray og sette dato for sprøytestart... men da kan de jo ikke være helt stengt for de tar imot fax ang dette og ringer meg?

Aha! Ja, det er for å se at jeg er nedregulery av spray og sette dato for sprøytestart... men da kan de jo ikke være helt stengt for de tar imot fax ang dette og ringer meg?

Godt mulig et par av sykepleierne er der, de har vel sikkert fått instruksjoner de skal følge om alt er bra og heller må ringe legene om du ikke er nedregulert.

Kan det hende at noen er der og ikke er på kurs da, men at kapasiteten er redusert?

Kan det hende at noen er der og ikke er på kurs da, men at kapasiteten er redusert?

De skrev til meg at de ikke hadde uttak, innsett eller kontroll av follikelvekst den uken :)

Da gikk det som jeg trodde[emoji17] Egget delte seg ikke normalt så da blir det vel ikke noe nytt forsøk før etter ferien[emoji17] Heldigvis innser dem at jeg tåler medisinen bedre enn de trodde da så får gøyere dose mest sannsynlig neste gang[emoji4] Da blir det vel å prøve på egenhånd da i sommer[emoji85]

Da gikk det som jeg trodde[emoji17] Egget delte seg ikke normalt så da blir det vel ikke noe nytt forsøk før etter ferien[emoji17] Heldigvis innser dem at jeg tåler medisinen bedre enn de trodde da så får gøyere dose mest sannsynlig neste gang[emoji4] Da blir det vel å prøve på egenhånd da i sommer[emoji85]

God klem ❤️

Klem til deg ❤️

Sender deg en stor klem [emoji173] krysser fingrene for at du får mer tilpasset dose neste gang og at det resulterer i at du blir gravid [emoji173]

Jeg er skikkelig nervøs for neste forsøk. Siste vi får dekket offentlig, og vi har virkelig ikke råd til private forsøk på lang lang tid. Det skremmer meg. Også det faktum at vi kun har sittet igjen med 1 egg inn og null på frys. Med andre ord MÅ det ene egget være gullegget neste gang :( Og gjerne sitte lenger enn til 4+4...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp