Ønsketerstort<3
Forelsket i forumet
Må dem godta kanskje? Hvis dem må det så har dem kanskje 100 forespørsler fra meg[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så du den forrige posten min? de må godta din invitasjon, også må du svare på noen "kontrollspørsmål" før dere kan snakke sammenMå dem godta kanskje? Hvis dem må det så har dem kanskje 100 forespørsler fra meg[emoji23]
så du den forrige posten min? de må godta din invitasjon, også må du svare på noen "kontrollspørsmål" før dere kan snakke sammen
Takk [emoji3]trykk på ikonet oppe i høyre hjørne, også invite by email, så legger du inn den adressa: fertilitet@sthf.no
Når man skal maile inn mens skal man melde inn den dagen det kommer bitte litt , elker ved første ordentlige mens dag ? Jeg er så vant til å blø mye men nå er det knapt noe som helst :/
Teller jeg da med i dag eller fra i morgen ?
Takk for svarDu må vente til den starter ordentlig, spotting teller ikke som mens
Tusen takk!! Ja, det føles litt lettere enn det var å vente på forsamtalen KlemOff! Kjedelig med så mye venting men kanskje godt å ha noe mer konkret å se frem til også? Ihvertfall, lykke til, og kos dere masse i sommer!
Ett egg ut[emoji2] jeg er såååå fornøyd da jeg ikke fikk noen sist gang[emoji2][emoji322][emoji109] Nå blir det noen laaange timer frem til i morra tidlig for å høre om det overlever nattan[emoji4][emoji849]
Vil man få planleggingskjema / medesinskjema nå i juni siden de er stengt hele juli ? Så spent på å se hvem dose de har satt neg på nå [emoji3]
Såå bra! Det er gull egget deres!!! [emoji173]️
Forsøket mitt er avbrutt. Jeg har blitt gravid på egenhånd mens jeg gikk på spray. Har i dag stoppet på sprayen og håper det vil gå bra fremover!
Tusen takkGratulerer så mye
27-31 tror jeg, var det ikke noen som sa at de skulle på kurs i uke 31?Når i sommer er Porsgrunn stengt?