❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Status
Stengt for ytterligere svar.
Må dem godta kanskje? Hvis dem må det så har dem kanskje 100 forespørsler fra meg[emoji23]
så du den forrige posten min? ;) de må godta din invitasjon, også må du svare på noen "kontrollspørsmål" før dere kan snakke sammen ;)

Er det noen som har en solskinnshistorie til meg? Var hos gyn idag og da var det en eggpose på 15 og mange på 8-9 mm. Gyn og jeg trodde det ble stimulering til neste uke for å få med resten men det ble det vist ikke[emoji33] Skal ha egguttak på fredag[emoji33] Er såååå redd for at det samme skal skje som første gangen at det ikke er noe egg og at det kun er den de får tømt[emoji17] Ho jeg snakket med var som alltid positiv og trodde det ville bli flere[emoji53] Er så redd for skuffelse og egentlig glad[emoji51] Vil nesten ikke ha uttak sånn som det er nå[emoji17]

Når man skal maile inn mens skal man melde inn den dagen det kommer bitte litt , elker ved første ordentlige mens dag ? Jeg er så vant til å blø mye men nå er det knapt noe som helst :/
Teller jeg da med i dag eller fra i morgen ?

Når man skal maile inn mens skal man melde inn den dagen det kommer bitte litt , elker ved første ordentlige mens dag ? Jeg er så vant til å blø mye men nå er det knapt noe som helst :/
Teller jeg da med i dag eller fra i morgen ?

Du må vente til den starter ordentlig, spotting teller ikke som mens ;)

Da må jeg vente en uke på ultralyd...må slimhinnen vokse seg tjukk og fin :P

Off! Kjedelig med så mye venting men kanskje godt å ha noe mer konkret å se frem til også? Ihvertfall, lykke til, og kos dere masse i sommer!
Tusen takk!! Ja, det føles litt lettere enn det var å vente på forsamtalen:) Klem

Vil man få planleggingskjema / medesinskjema nå i juni siden de er stengt hele juli ? Så spent på å se hvem dose de har satt neg på nå [emoji3]

Vil man få planleggingskjema / medesinskjema nå i juni siden de er stengt hele juli ? Så spent på å se hvem dose de har satt neg på nå [emoji3]

Jeg fikk et par dager etter samtale. Har også i august ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp