❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Når begynner du med hostesaften da? Noen dager før forventet EL? Hvor mye? Full dose?

Dette var nytt for meg. Mannen kommer vel til å tro det har rablet når jeg lever på juice og hostesaft :puke:jokercolor

Har pleid å begynne fra tr har reist og frem til EL. Tar bare en liten slump fra flaska, måler ikke :p

Hehe, ja. Jeg prøvde begge disse delene da jeg ble gravid med første. Mulig det bare var tilfeldig, men som sagt, hva gjør man ikke for å få en liten spire :rolleyes:

Fisk84 - PP9 - B2 - EL 19/11 - IKM 3/12

Tester ikke etter EL så bare hva appen beregner [emoji5]

CD4 og TR er allerede borte, yeeha!

Ta begynner testemorro snart :-D gleder meg jeg! Hvem hadde trodd at å tisse skulle bli så spennende?? :D

CD4 og TR er allerede borte, yeeha!

Ta begynner testemorro snart :-D gleder meg jeg! Hvem hadde trodd at å tisse skulle bli så spennende?? :D

Du er heldig! CD 6 her, og tr er endelig borte her også! Fredag starter eggjakten for min del [emoji1303]

Du er heldig! CD 6 her, og tr er endelig borte her også! Fredag starter eggjakten for min del [emoji1303]

Fertilitetsmonitoren min vil ha meg til å starte testinga på fredag her og, men det synes jeg er litt tidlig siden jeg er kun på CD4...men skal da greie å teste fra da! :D

Regner med jeg starter med sticksa over helgen, og legger inn aksjer fra og med mandag. EL kommer vel som regel ikke før CD14-ish, mener faktisk jeg har det på CD18 i snitt

Bruker alle her inne monitor eller eggløsningstester? Bare jeg som bruker "gamlemåten"? [emoji85]

Jeg bruker EL-tester, men har PCOS, så de er ikke alltid til å stole på [emoji17]

Fertilitetsmonitoren min vil ha meg til å starte testinga på fredag her og, men det synes jeg er litt tidlig siden jeg er kun på CD4...men skal da greie å teste fra da! :D

Regner med jeg starter med sticksa over helgen, og legger inn aksjer fra og med mandag. EL kommer vel som regel ikke før CD14-ish, mener faktisk jeg har det på CD18 i snitt

De tre siste pp har jeg hatt el på CD18, cd12 og cd11, så jeg må bare begynne tidlig [emoji12].

Jeg bruker EL-tester, men har PCOS, så de er ikke alltid til å stole på [emoji17]

Jeg bruker el-tester nå siden syklusene har vært uregelmessige etter MA. De andre gangene jeg har blitt gravid, har vi bare «kjørt på» mellom tr slutt og litt over midte i forventet syklus... veldig artig å vite eksakt dag for el da [emoji56]

Bruker alle her inne monitor eller eggløsningstester? Bare jeg som bruker "gamlemåten"? [emoji85]
Jeg har testet etter EL med strimmeltester en periode før jeg ble prøver fordi vi da brukte "sikker periode" som prevensjon. Hadde oss stort sett bare rett etter og rett før mensen og evt med kondom ellers. Utrolig kjekt å vite når EL har skjedd syns jeg. [emoji4]

Vi har ikke så god tid på oss, så vi optimaliserer mest mulig for å få det til å klaffe, ellers hadde vi nok bare tatt det som det kommer :D

Også har jeg hatt kort lutealfase en stund, første Syklus sist som jeg har hatt over 10 dager. Blir spennende å se om den har stabilisert seg nå fremover . Har fått tilskudd fra klinikken, så krysser fingrene! :D

Men er morro å teste og da, synes jeg - et lite tidsfordriv, Hehe

Jeg bruker el-tester nå siden syklusene har vært uregelmessige etter MA. De andre gangene jeg har blitt gravid, har vi bare «kjørt på» mellom tr slutt og litt over midte i forventet syklus... veldig artig å vite eksakt dag for el da [emoji56]

Ja, er liksom litt spenning med å teste etter EL også syntes jeg [emoji16] Dog noen ganger så spennende at det blir frustrerende [emoji849] Er veldig spent på denne PPen, da det er første PP med «hjelp» og kartlegging hos gyn. UL, blodprøver, Pergo og mannen leverer svømmeprøve i desember. Håååper så inderlig på en liten julegave i magen i år [emoji173]️

Ja, er liksom litt spenning med å teste etter EL også syntes jeg [emoji16] Dog noen ganger så spennende at det blir frustrerende [emoji849] Er veldig spent på denne PPen, da det er første PP med «hjelp» og kartlegging hos gyn. UL, blodprøver, Pergo og mannen leverer svømmeprøve i desember. Håååper så inderlig på en liten julegave i magen i år [emoji173]️

Det hadde vært veldig koselig! Hvis ff gjetter riktig hvor lang syklus jeg får denne runden, får jeg ikm på julaften i neste runde... det blir enten god jul eller kjip jul [emoji13]

Jeg må bare spørre, er første gang jeg tester etter el, ifølge appen så skal el være 17.11, når begynner dere å teste? :)

Hvis appen sier 17.11 ville jeg begynt allerede i dag :p selv om appen sier en ting kan kroppen gjøre andre ting. Mulig EL kan komme både før og etter det appen sier så derfor ville jeg begynt i dag :)

Jeg må bare spørre, er første gang jeg tester etter el, ifølge appen så skal el være 17.11, når begynner dere å teste? :)

Jeg ville begynt rundt cd10-11, for å være helt sikker på å fange lh-toppen hvis det er første runde du tester etter el.

Back
Topp