Trinusn - PP 6? - EL uke 46 (forhåpentligvis) - IKM uke 48
Har pcos så syklusen tuller veldig, men henger meg på dere her hvis det er greit [emoji4]
Morsomt å se flere fra sensommerbarna her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trinusn - PP 6? - EL uke 46 (forhåpentligvis) - IKM uke 48
Har pcos så syklusen tuller veldig, men henger meg på dere her hvis det er greit [emoji4]
Morsomt å se flere fra sensommerbarna her
Jaa så kjekt [emoji2] på tide med smøsøsken nå [emoji87]
Hehe, ja! Bitte litt babysyk
Ja samme her [emoji85] selv om tassen er utfordrende for tiden [emoji23]
Der også ja?! Men da går dagene frem til EL og dagene i dpo land fortere når man har småtasser som er med på å fylle dagene tenker jeg
Jeg tenkte å drikke grapefruktjuice denne pp, noen flere som skal? Drakk det da vi skulle lage barn nr 2 og ble gravid den pp'en (pp2) [emoji2] Merka stor forskjell på EL-slimet så tror det kan ha noe for seg altså...
Enig i at det smaker fælt ja [emoji28] Men legger det forholdene godt til rette for svømmerne så er det verdt det [emoji2]Isj, det som smaker så fælt , men hva gjør man ikke får spira?! Aldri hørt om dette rådet, men kan jo ikke skade!
Usikker på om jeg havner i denne eller i IKM49. Men har fått Pergotime denne gangen, så håper syklusen blir kortere enn 73 dager denne gang [emoji85] Starter på Pergo i kveld [emoji1373][emoji92]
Enig i at det smaker fælt ja [emoji28] Men legger det forholdene godt til rette for svømmerne så er det verdt det [emoji2]
Jeg tenkte å drikke grapefruktjuice denne pp, noen flere som skal? Drakk det da vi skulle lage barn nr 2 og ble gravid den pp'en (pp2) [emoji2] Merka stor forskjell på EL-slimet så tror det kan ha noe for seg altså...
Det smaker jo dritt, men tror jammen jeg skal prøve det sammen med solvipect denne mnd alt for en spire! Hehe