❤❤ IKM UKE 48 ❤❤

Jeg tenkte å drikke grapefruktjuice denne pp, noen flere som skal? Drakk det da vi skulle lage barn nr 2 og ble gravid den pp'en (pp2) [emoji2] Merka stor forskjell på EL-slimet så tror det kan ha noe for seg altså...

Jeg tenkte å drikke grapefruktjuice denne pp, noen flere som skal? Drakk det da vi skulle lage barn nr 2 og ble gravid den pp'en (pp2) [emoji2] Merka stor forskjell på EL-slimet så tror det kan ha noe for seg altså...

Isj, det som smaker så fælt :D , men hva gjør man ikke får spira?! Aldri hørt om dette rådet, men kan jo ikke skade!

Isj, det som smaker så fælt :D , men hva gjør man ikke får spira?! Aldri hørt om dette rådet, men kan jo ikke skade!
Enig i at det smaker fælt ja [emoji28] Men legger det forholdene godt til rette for svømmerne så er det verdt det [emoji2]

Sjekket babyverden sin EL kalkulator, og den sier min fruktbare periode er fra 16-21 november, men appen min "flow" sier jeg har EL 22 november-24 november...altså....hva gir du meg? :D Blir mange dager å legge inn aksjer her...

Usikker på om jeg havner i denne eller i IKM49. Men har fått Pergotime denne gangen, så håper syklusen blir kortere enn 73 dager denne gang [emoji85] Starter på Pergo i kveld [emoji1373][emoji92]

Usikker på om jeg havner i denne eller i IKM49. Men har fått Pergotime denne gangen, så håper syklusen blir kortere enn 73 dager denne gang [emoji85] Starter på Pergo i kveld [emoji1373][emoji92]

Oj, det håper jeg også. Skal ikke så mye til. Lykke til med oppstart! Måtte dette bli din runde [emoji1303]

Det smaker jo dritt, men tror jammen jeg skal prøve det sammen med solvipect denne mnd :p alt for en spire! Hehe :p

Babyblue1990 - B1 - PP7 - EL 20.11 - IKM 2.12

Last edited:
Det smaker jo dritt, men tror jammen jeg skal prøve det sammen med solvipect denne mnd :p alt for en spire! Hehe :p

Når begynner du med hostesaften da? Noen dager før forventet EL? Hvor mye? Full dose?

Dette var nytt for meg. Mannen kommer vel til å tro det har rablet når jeg lever på juice og hostesaft :puke:jokercolor

Back
Topp