❤❤ IKM UKE 45 ❤❤

CD3. Den første uken i syklusen bare sneeeeegler seg fremover. Eneste spenningen er å heie på de som fortsatt har mulighet for to streker i ikm41. En hel uke til el-testing starter (eller seks dager kanskje, siden jeg fikk pos på cd11 sist). Flere dager til jeg forventer at tr drar og oppvarmingsaksjer kan legges. Nesten så jeg håper det blir en travel jobbuke, så det kan bli helg igjen

5 dpo er bra. Da kan du bringe litt spenning inn i denne dødperioden mellom tr og el.
Hehe ja ;) er ikke så mye spenning ennå da, fikk jo 110 tester i posten forrige uke. Så svidde av en idag;)
29d60a6d6b93e9fe8a92d9fa683bcc6c.jpg

Hehe ja ;) er ikke så mye spenning ennå da, fikk jo 110 tester i posten forrige uke. Så svidde av en idag;)
29d60a6d6b93e9fe8a92d9fa683bcc6c.jpg

Det var litt tidlig å forvente pos test 5dpo, men noen må jo være først i verden. Jeg forsøkte meg også på det forrige runde [emoji56]. Gleder meg til fortsettelsen!

Ser ikke ut til at jeg kan følge dere videre her. Ikke sett snurten av tanta enda, så da blir det IKM 46 på meg når den bestemmer seg for å dukke opp [emoji57] Lykke til dere!

Ser ikke ut til at jeg kan følge dere videre her. Ikke sett snurten av tanta enda, så da blir det IKM 46 på meg når den bestemmer seg for å dukke opp [emoji57] Lykke til dere!

Håper tr holder seg unna leeeeeeenge [emoji1303]. Du får titte innom gamle kjente innimellom likevel [emoji8]

Når begynner dere å teste dere for eggløsning?:) Er ikke kjent med min syklus enda, men i følge appen Flo har jeg eggløsning den 23.oktober..

Når begynner dere å teste dere for eggløsning?:) Er ikke kjent med min syklus enda, men i følge appen Flo har jeg eggløsning den 23.oktober..

Jeg har hatt el på CD18 og cd11 de to siste syklusene. Bare flax at jeg startet testing på CD10 forrige syklus. Tenkte å starte på CD9 denne gang for sikkerhetsskyld. Kan ikke risikere å miste el i disse prøvetider når soldatene skal konsentreres til rett tid!

Jeg har hatt el på CD18 og cd11 de to siste syklusene. Bare flax at jeg startet testing på CD10 forrige syklus. Tenkte å starte på CD9 denne gang for sikkerhetsskyld. Kan ikke risikere å miste el i disse prøvetider når soldatene skal konsentreres til rett tid!

Kanskje dumt spørsmål, men er CD1 første mens dag?

Tanta har pakket sammen å komme seg ut døren, det var jaggu på tide Hehe!! Monitoren har sakt at på onsdag begynner testingen etter El :) :)
Her forsvant tanta på fredag, godt å bl kvitt ho nå :) Monitoren vil jeg skal begynne på tirsdag men drøyer den til onsdag tenker jeg.

Back
Topp