❗️Takk for meg❗️

VilBliGravidiApril2019

Flørter med forumet
Fikk blødning og spontanabort idag :(

Så takk for meg og lykke til..

Tips: ikke les mye
Plz: ikke skrem folk!!

Skulle ønske jeg ikke leste og fikk med meg alt og at jeg var uviten på min første graviditet


Hadet
 
Fikk blødning og spontanabort idag :(

Så takk for meg og lykke til..

Tips: ikke les mye
Plz: ikke skrem folk!!

Skulle ønske jeg ikke leste og fikk med meg alt og at jeg var uviten på min første graviditet


Hadet
Ånei....:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Lei meg på dine vegne! Håper det går bra med deg!
 
Klem :Heartred:Heartred:Heartred

Enig med deg! Man blir jo smågal av å lese alt her inne :confused2

Håper du får babyen din snart!
 
Fikk blødning og spontanabort idag :(

Så takk for meg og lykke til..

Tips: ikke les mye
Plz: ikke skrem folk!!

Skulle ønske jeg ikke leste og fikk med meg alt og at jeg var uviten på min første graviditet


Hadet
Så trist kjære deg! :Heartred
Håper en ny spire sitter fort og at du neste gang klarer å slappe litt mer av. Sender deg en klem jeg! :Heartred
 
Fikk blødning og spontanabort idag :(

Så takk for meg og lykke til..

Tips: ikke les mye
Plz: ikke skrem folk!!

Skulle ønske jeg ikke leste og fikk med meg alt og at jeg var uviten på min første graviditet


Hadet

Det var trist! Masse lykke til videre! Sender gode tanker din vei:Heartpink
 
Jeg vet flere ikke liker å høre dette, men for meg var det til god støtte for å komme videre etter MA oppdaget i uke 10 i juni, så jeg deler det med deg i håp om at det kan bli en trøst, ellers tar du det bare ikke med deg.
Det er et mirakel når alt klaffer, det er jo så utrolig mange små detaljer som skal være på plass for at det blir en frisk liten baby, noe det heldigvis som oftest blir. De gangene det dessverre ikke går, ordner naturen opp i dette og det er det som har skjedd hos deg nå. Sannsynligheten for at det klaffer for dere neste gang er stor og jeg ønsker deg masse lykke til! :Heartred
 
Sender masse klemmer din vei ❤
Føler virkelig med deg og kan ikke tenke meg til hvor ille dette føles. Håper ny spire sitter snart og at du kommer deg ovenpå snarlig.
❤❤❤❤❤❤❤
 
Så trist å høre :(:(
Håper at du blir fort gravid igjen ❤️
 
Back
Topp