❄️ IKM uke 6 ☃️

Jeg skjønner godt hva du mener.
Og med min Borderline har jeg vært veldig redd for at barna mine skal gå gjennom det samme.
Ikke at Borderline og Bipolar er det samme, men de har mange likhetstrekk.
Mine jenter er veldig følsomme, men likevel ser jeg på min 18-åring at hun klarer seg bedre enn hva jeg har gjort til tider. Spesielt da jeg var på den alderen. Så jeg tenker at vi uansett kan bidra med så mye som andre ikke kan sette seg inn i engang.
Også når det kommer til å guide og støtte barna våre.
Så jeg tenker du kommer til å klare det fint, jeg.

Håper jo du får sendt de fine genene dine videre, men om det så i verste fall ikke skulle gå slik du ønsker, kan det hende mannen din endrer mening om adopsjon når det kommer av andre årsaker. Han elsker jo deg, også med dine psykiske lidelser.
Derfor er han nok ikke like redd for det, som det du er.
Han ser hvor fin du er! Akkurat som du er.

Og som du sier... det er ikke noen vits i å ta sorgene på forskudd.
Strikking er veldig avslappende, det er jeg enig med deg i.
Tenkte faktisk å spørre om yoga også, i det jeg skrev meditasjon.
Det er noe jeg har hatt lyst til å lære meg... men som jeg aldri helt har klart.
Er så mange steg jeg ikke klarer å memorisere.

Hvis du er i en depressiv periode nå, har du noen oversikt over hvor lenge en sånn pleier å vare eller varierer det?
Håper du får tilbake gleden i deg veldig fort, for jeg vet så godt hvor vondt det er å være i de tunge stundene.

Stor klem fra en Borderliner.
Diagnosene definerer oss ikke!
Husk det.

Vil egentlig legge til at de også gir oss egenskaper vi ikke vil være foruten.

Tusen takk for oppløftende ord:Heartred
 
Hei alle fine nåværende og kommende mammaer :hello

Tar meg den frihet å lager gruppe for IKM uke 6 ettersom det ikke ser ut til at noen andre har gjort dette.

La oss håpe på mange små spirer i begynnelsen av februar :dummy::dummy1:

Skriv inn: nick - alder - pp - nr på det barnet du prøver på - EL - IKM

Eksempel:
Førstegangsmamma2021 - 36 - pp7 - b2 - EL 23.01 - IKM 07.02

Mandag 07.02:
Førstegangsmamma2021 - 36 - pp7 - b2 - EL 23.01 - IKM 07.02

Tirsdag 08.02:
Marie29 - 30 - PP11 - B1 EL 24.01 - IKM 08.02

Frukt88 - PP27 - B3 - EL 23/01 - IKM 08/02

Onsdag 09.02:
Noelle_ - 32 - PP2 (1 etter SA) - B1 - IKM ca 9/2

Morell88 - 33 - PP 3 etter SA - B2 - EL 25.01 - IKM - 09.02

Trondheimsjenta - 25 år - PP7(tror jeg? Juli var første) - B1 - EL 26/1 - IKM 9/2

Torsdag 10.02:
Mamsy - 38 - pp 5 (etter dødfødsel) - B3 - EL 27.01 - IKM 10.02

FruMartinsen - 40 - pp 5 - B4 - EL 27.01 - IKM 10.02

Mrs.BB - 31 - PP6 (PP2 etter SA) - B3 - EL 27/1 - IKM 10/2

Fredag 11.02:
hani94 - 27 - PP5 - B2 - EL 25-27.01 - IKM 11.02

Lørdag 12.02:
Wish_upon_a_star - 36år - pp?(lenge) - b2 - EL 28.01 - 12.02

Søndag 13.02:
Lykkeliten2022 - 29 - pp1 - b1 - EL 29.01 - IKM 13.02

Tar livet som det faller seg - 32 - PP11 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 27-30/1 - IKM 13/02

Mammatiltrekløveret<3 - 35 - PP29 - B4 - EL 29/1 - IKM 13/2

Gravid: :happy093

TR: :smiley-angry016

Jeg kan fjernes fra listen. Jeg må ta meg en pause fra IKM grupper kjenner jeg.

Nå ønsker jeg dere fine damer masse lykke til, og håper spira sitter for dere denne pp-en. :Heartred
 
Da er dose 3 covid vaksine satt! Så får vi se om den ødelegger noe :p

Kjenner det murrer godt i eggstokkene idag, men går på Letrozol så det bruker å jobbes godt nedi der :hilarious: er bare på cd 6, men første gang på Letrozol fikk jeg positiv el-test på cd 9 så vurderer å teste bare for å sjekke ståa :p
 
Jeg kan fjernes fra listen. Jeg må ta meg en pause fra IKM grupper kjenner jeg.

Nå ønsker jeg dere fine damer masse lykke til, og håper spira sitter for dere denne pp-en. :Heartred
Jeg har nå oppdatert lista. Håper vi får se deg her inne snart igjen, men da på terminliste :Heartred
Sender deg en god klem og masse lykke til :love7
 
Jeg er litt sjokkert akkurat nå.
Men tusen takk til alle som var innom bloggen min i går.
Altså... Første dagen, første innlegg.
Og jeg sklei rett opp på 2.plass på topplisten til Miniblogg!
❤️
For de som lurer er Miniblogg.no et sted man får prøve seg, før man viser om man er verdig til å komme med på blogg.no. Noe som selvfølgelig er hva jeg sikter mot.
Når man først skal gjøre noe og alt det der.

Screenshot_20220120_092918_com.facebook.katana.jpg


Deilig å ha mer enn babylaging å fokusere på. Dette hjelper meg enormt mye, merker jeg.
 
Det stikker så sykt i ene egglederen i dag og den kjennes støl ut, hadde det ikke vært for at jeg bare er cd4 enda så hadde jeg trodd at eggløsning hadde nærmet seg :rolleyes:
 
Håper det er rom for annet enn babylaging her.
For jeg trenger å chatte om andre ting også. :wtf:
Selv om jeg digger å følge med på dere da.

Okey... så testet jeg negativt i går.
Men jeg trur jeg må ta en nye Covid-test i dag.
Våknet med sår hals og shappy form.
Ikke feber, men tempen er fortsatt for høy i forhold til hva den skal være på denne tiden av syklusen.

Så jeg tar det pent og pyntelig i dag.
Jubler over at jeg på første dag som blogger havnet på 2.plass.
Riktig nok bare på topplisten til miniblogg, men likevel.
Veldig stas.
Så jeg fortsatte i dag.

http://www.miniblogg.no/forfatterspira/137600/tenk-om-det-gar-bra.html

Godt å ha noe annet enn kjemisk og mislykka babyforsøk å tenke på.
 
Vilje35 - 35 - PP14/ IVF-runde 2 - B1 - IKM 10/2

Blir med her også jeg- selvom jeg også er på assistert. Hyggelig med kjente:) skriver ikke EL- litt kunstig når de tas ut med nål :p Kan heller oppdatere når jeg vet når uttak blir- har første kontroll i morgen.

tvi tvi jenter! :)
 
Hva heter den appen hvor folk legger inn bilde av el testene? :angelic::hilarious:

Dagens EL test er ganske sterk til å bare være på CD 7 :nailbiting: bare å følge med dagene fremover, begynner med sengehygge annenhver kveld nå for å være sikker på at vi treffer :p
72941C62-83CA-4BC4-8F2C-DAEBE50C22FB.jpeg
 
Hva heter den appen hvor folk legger inn bilde av el testene? :angelic::hilarious:

Dagens EL test er ganske sterk til å bare være på CD 7 :nailbiting: bare å følge med dagene fremover, begynner med sengehygge annenhver kveld nå for å være sikker på at vi treffer :p
Vis vedlegget 375854

Åh, så spennende!
Premom, heter den.

Lykke til og kos deg!
:dance011
 
Vilje35 - 35 - PP14/ IVF-runde 2 - B1 - IKM 10/2

Blir med her også jeg- selvom jeg også er på assistert. Hyggelig med kjente:) skriver ikke EL- litt kunstig når de tas ut med nål :p Kan heller oppdatere når jeg vet når uttak blir- har første kontroll i morgen.

tvi tvi jenter! :)
Velkommen hit til oss og utrolig hyggelig at du har lyst til å henge her med oss :welcome
Så spennende!
Håper det blir en (eller kanskje to eller tre :p) nydelig(e) spire(r) hos deg og alle oss andre her som gir seg til kjenne i februar :happy:
 
Hva heter den appen hvor folk legger inn bilde av el testene? :angelic::hilarious:

Dagens EL test er ganske sterk til å bare være på CD 7 :nailbiting: bare å følge med dagene fremover, begynner med sengehygge annenhver kveld nå for å være sikker på at vi treffer :p
Vis vedlegget 375854
Jeg skal ikke skryte på meg å være noen ekspert på lesing av tester, men den dær så veldig sterk ut til at du (kun) er på CD 7 (med mindre man har ganske kort syklus) :wideyed:
Kanskje EL kommer tidligere enn forventet hos deg.
 
Back
Topp