❄️ IKM uke 6 ☃️

Skjønner ingenting, jeg... ikke annet enn at jeg må se fremover.
Tempen er fremdeles høy, men testene blir ikke noe sterkere.
Så da var det nok TR som kaldt og brutalt dukket opp hos meg likevel.
Ingen vits i å grave seg ned i falsk håp og selvmedlidenhet.
Opp og frem.

Brette opp ermene, skrive tidenes novelle og være glad for alt jeg allerede har i livet mitt.
Selvfølgelig er det sårt å ikke få felles barn med min store kjærlighet, men det er nå ennå håp... for fremtiden.
Håper jeg.

upload_2022-1-16_13-54-39-png.375541

Sånn er tempen ennå... er ikke det forferdelig dårlig gjort å ikke bare droppe?

Spesielt når testen ser slik ut fortsatt:
upload_2022-1-16_13-51-7-png.375539

Kanskje du har en underliggende infeksjon du ikke merker noe til, som gjør at tempen er litt forhøyet?:confused013 Enig at det er litt rart. Min temp dropper samme morgen som tr kommer. Er IKM i dag?
 
Kanskje du har en underliggende infeksjon du ikke merker noe til, som gjør at tempen er litt forhøyet?:confused013 Enig at det er litt rart. Min temp dropper samme morgen som tr kommer. Er IKM i dag?
Det er det jeg er vant med også... ja, IKM er i dag.
Men nå er jo TR snart ferdig allerede. Har som regel bare mens i 4 dager.

Ikke godt å si hva som gjør det.
Graviditet er det i hvert fall ikke.
 
Jeg tror vi dropper denne tempinga, idag sov vi nemlig til kl 09 :hilarious: starter å teste etter EL ca CD 9-10, skal bli gøy å se når den kommer :D
 
Jeg har så lyst til å være her og støtte og heie på dere... men jeg vet ikke helt om jeg greier det nå.
Er litt sånn utfordret emosjonelt fra før med min Borderline.
Noe jeg ikke skammer meg over.
Men må innrømme at jeg fikk meg en real knekk nå.
Håper jeg kan komme tilbake og være med dere i god tid før neste spenningstopp.

Stor klem og masse lykke til.
Ønsker dere alle alt godt og bare positive tester når den tid kommer.
:Heartbigred
 
Jeg har så lyst til å være her og støtte og heie på dere... men jeg vet ikke helt om jeg greier det nå.
Er litt sånn utfordret emosjonelt fra før med min Borderline.
Noe jeg ikke skammer meg over.
Men må innrømme at jeg fikk meg en real knekk nå.
Håper jeg kan komme tilbake og være med dere i god tid før neste spenningstopp.

Stor klem og masse lykke til.
Ønsker dere alle alt godt og bare positive tester når den tid kommer.
:Heartbigred
Håper du kommer inn til oss når følelsene har fått landet litt ❤️

Jeg vet det ikke hjelper å si at men dere blir jo i hverfall gravide, siden det føles så håpløst at kroppen ikke vil holde på det… håper den sitter hele veien snart!
Det er vondt og tøft når det aldri går :sorry:
 
Jeg har så lyst til å være her og støtte og heie på dere... men jeg vet ikke helt om jeg greier det nå.
Er litt sånn utfordret emosjonelt fra før med min Borderline.
Noe jeg ikke skammer meg over.
Men må innrømme at jeg fikk meg en real knekk nå.
Håper jeg kan komme tilbake og være med dere i god tid før neste spenningstopp.

Stor klem og masse lykke til.
Ønsker dere alle alt godt og bare positive tester når den tid kommer.
:Heartbigred
Det viktigste er at du akkurat nå tar vare på deg selv :Heartred
Hvis og når du føler at du har lyst til å komme hit og prate med oss og dele både sorger, gleder, bekymringer og alle mulig slags andre tanker er du hjertelig velkommen :love017
Av og til kan det være greit å ta seg en pause fra forum :shy:
Håper vi får se deg her igjen snart… og masse gode klemmer sendes din vei fra oss alle :Heartbigred
 
Jeg kan fjernes fra lista, var visst gravid likevel:hilarious::wacky:
 
:wideyed:
Seriøst... hva skjedde nå'a?!

Sitter her og synes synd på meg selv.
Sender en nysgjerrig mail til Spesialistsenteret for kvinner, skriver om mine 3 kjemiske.
Forteller hvor i syklusen jeg er nå...

Og:
BaraBAM!!

:wideyed:
Jeg har en avtale 3.februar.
Utredning med ultralyd og greier, evt. resepter i prisen.

Herregud... hva er det jeg har kastet meg ut i?!
Der får de se om jeg har hatt EL og sånn.
Derfor fikk jeg den datoen.

Så da er jeg kanskje tilbake her før jeg trudde jeg skulle likevel, da.

Blir ikke kvitt meg SÅ lett, nei.
:bag:

:hilarious:
 
Jeg spotter bare fremdeles, IKM var i går. Mest lysebrunt når jeg tørker meg, av og til ingenting, av og til kommer det et par dråper mørkerødt. Har mensensmerter tilsvarende dag 1, er bare da jeg har mensensmerter som regel men nå har det vært av og på, på tredje dagen nå. Litt småkvalm av og til. Puppene finnes ikke ømme, men er fortsatt store, som før mensen. Skjønner ingenting :p
 
Jeg spotter bare fremdeles, IKM var i går. Mest lysebrunt når jeg tørker meg, av og til ingenting, av og til kommer det et par dråper mørkerødt. Har mensensmerter tilsvarende dag 1, er bare da jeg har mensensmerter som regel men nå har det vært av og på, på tredje dagen nå. Litt småkvalm av og til. Puppene finnes ikke ømme, men er fortsatt store, som før mensen. Skjønner ingenting :p
Bare tulla, virker som tanta har kommet nå! Og greit er det så har jeg ikke sløst vekk 300kr på eggløsningstester for ingenting :hilarious: Setter i gang å tempe for første gang i morgen tenker jeg!
 
Jeg blir med her, atter igjen :p Ser noen kjente fra forrige IKM gruppe her også :joyful: La oss håpe dette blir min siste IKM gruppe og at jeg sitter med to streker i hånda og gir til mannen i valentinesgave :angelic::Heartred Ønsker dere alle masse lykke til:Heartred Håper vi blir en gruppe med mange positive!:notworthy


Mammatiltrekløveret<3 - 35 - PP29 - B4 - EL 29/1 - IKM 13/2
 
Huff. Var på vannscan hos medicus i dag. Fikk ganske tunge nyheter. Basert på hormonprøvene mine mener de at jeg har dårlig eggkvalitet og anbefalte å henvise oss til ivf :( Jeg er helt knust.

Skal ta ny blodprøve ved neste mens. Så håper fsh verdien min er bedre til da.

Googlet meg ihjel for å finne solskinnshistorier, men det er ikke lett :sorry:

Åssen skal jeg komme meg igjennom resten av uka når jeg er så deppa?? Har bare lyst til å skrike og banne høyt
 
Jeg blir med her, atter igjen :p Ser noen kjente fra forrige IKM gruppe her også :joyful: La oss håpe dette blir min siste IKM gruppe og at jeg sitter med to streker i hånda og gir til mannen i valentinesgave :angelic::Heartred Ønsker dere alle masse lykke til:Heartred Håper vi blir en gruppe med mange positive!:notworthy


Mammatiltrekløveret<3 - 35 - PP29 - B4 - EL 29/1 - IKM 13/2
Velkommen hit til oss :welcome
Mener å huske deg fra en tidligere IKM gruppe, men er å sniker på så og si alle så kan hende jeg husker feil :think005
Satser på haugevis av positive g-tester i februar her inne :cool05
 
Huff. Var på vannscan hos medicus i dag. Fikk ganske tunge nyheter. Basert på hormonprøvene mine mener de at jeg har dårlig eggkvalitet og anbefalte å henvise oss til ivf :( Jeg er helt knust.

Skal ta ny blodprøve ved neste mens. Så håper fsh verdien min er bedre til da.

Googlet meg ihjel for å finne solskinnshistorier, men det er ikke lett :sorry:

Åssen skal jeg komme meg igjennom resten av uka når jeg er så deppa?? Har bare lyst til å skrike og banne høyt
Så utrolig tungt å få høre sånne nyheter :Heartred
Håper virkelig det viser seg at det klaffer for dere denne pp’en :dummy::dummy1:
Vil bare sende deg en god klem og vit at vi er her og heier på deg :love017
 
Huff. Var på vannscan hos medicus i dag. Fikk ganske tunge nyheter. Basert på hormonprøvene mine mener de at jeg har dårlig eggkvalitet og anbefalte å henvise oss til ivf :( Jeg er helt knust.

Skal ta ny blodprøve ved neste mens. Så håper fsh verdien min er bedre til da.

Googlet meg ihjel for å finne solskinnshistorier, men det er ikke lett :sorry:

Åssen skal jeg komme meg igjennom resten av uka når jeg er så deppa?? Har bare lyst til å skrike og banne høyt

Jeg har dessverre ingen gode råd å komme med når det gjelder akkurat din problemstilling.
Vil bare sende deg en klem egentlig, for jeg forstår at det er tunge nyheter å få.
:Heartred

Uansett... det er lov å være nedfor, alle trenger å gi seg selv tillatelse til det, før man begynner å klatre seg opp igjen.

Håper selvsagt at de neste blodprøvene dine er bedre.
Men uansett at du får den hjelpen du trenger snarest mulig, og at spiren snart sitter.
:Heartred
 
Last edited:
Vet ikke helt hvorfor, men jeg føler meg mye mer optimistisk denne pp’en enn tidligere :happy:

Hva med dere?
 
Vet ikke helt hvorfor, men jeg føler meg mye mer optimistisk denne pp’en enn tidligere :happy:

Hva med dere?
Jeg og! Litt fordi spådama mente februar kom til å skille seg ut for min del, jeg har nemlig blitt overtroisk nå :hilarious: I morgen kommer bodyen jeg bestilte til kommende bebis, bare fordi hun sa da kom jeg til å manifistere at det blir baby :hilarious:
 
Vet ikke helt hvorfor, men jeg føler meg mye mer optimistisk denne pp’en enn tidligere :happy:

Hva med dere?

Ja, kanskje litt mer optimistisk denne gangen fordi jeg er på første runde med Letrozol:joyful: om det vil utgjøre en forskjell er ikke godt å si. Har jo el av meg selv, men må jo ha fått de av en grunn:hilarious: håper det klaffer denne gangen:angelic: så slipper jeg å bruke mer penger på tester.
 
Jeg og! Litt fordi spådama mente februar kom til å skille seg ut for min del, jeg har nemlig blitt overtroisk nå :hilarious: I morgen kommer bodyen jeg bestilte til kommende bebis, bare fordi hun sa da kom jeg til å manifistere at det blir baby :hilarious:
Jeg bestilte «storebror t-skjorte» til mini her i går :hilarious:
Satser på at selv om det ikke er innkjøp til bebis så teller det også ;)
Hvis/når samboer finner ut at jeg bestilte før jeg er gravid kommer han bare til å riste på hodet av meg :laughing001
 
Back
Topp