❄️ IKM uke 6 ☃️

Jeg fikk beskjed om å starte Letrozol på syklusdag 4, tydeligvis forskjellig fra lege til lege hva som blir ordinert :hilarious:
Ja ser noen skal starte på dag 3 :p jeg har dobbeldose dag 2 i 5 dager :bored: men har el av meg selv, så tar det bare som en booster til egga :hilarious:
 
Ja ser noen skal starte på dag 3 :p jeg har dobbeldose dag 2 i 5 dager :bored: men har el av meg selv, så tar det bare som en booster til egga :hilarious:

Samme som meg :shy: jeg og har el av meg selv. Kun for å booste. Jeg tar fra dag 4 - 8. :bored: lurer på om effekten er det samme.
 
Tenker det er like greit å melde meg inn her... Begynte å blø i dag, etter min 3.kjemiske.
På rad.
Så er litt utafor akkurat nå og er mest sliten av hele greia. Tenker at jeg ikke skal være så aktiv denne gangen, men kjenner meg selv for godt...
:rolleyes:

Vil gjerne henge med dere.
:joyful:

FruMartinsen - 40 - pp 5 - B4 - EL 27.01 - IKM 10.02
 
Tenker det er like greit å melde meg inn her... Begynte å blø i dag, etter min 3.kjemiske.
På rad.
Så er litt utafor akkurat nå og er mest sliten av hele greia. Tenker at jeg ikke skal være så aktiv denne gangen, men kjenner meg selv for godt...
:rolleyes:

Vil gjerne henge med dere.
:joyful:

FruMartinsen - 40 - pp 5 - B4 - EL 27.01 - IKM 10.02

Sniker fra uke 4 her - tenker veldig på deg. Og utrolig lei meg for at dette skjedde deg igjen. Du gjør alle så glad - og om det blir stille fra deg er forståelig. Håper du finner nytt krutt og kan komme tilbake igjen med ditt herlige vesen. Veldig, veldig lei meg på dine vegne.
Jeg er sikker på vi får det til snart :Heartred
 
Tenker det er like greit å melde meg inn her... Begynte å blø i dag, etter min 3.kjemiske.
På rad.
Så er litt utafor akkurat nå og er mest sliten av hele greia. Tenker at jeg ikke skal være så aktiv denne gangen, men kjenner meg selv for godt...
:rolleyes:

Vil gjerne henge med dere.
:joyful:

FruMartinsen - 40 - pp 5 - B4 - EL 27.01 - IKM 10.02
Tenker på deg ❤️
 
Okei så jeg skal prøve å tempe denne syklusen, men dere som har varierende tider dere står opp om morgenen, HVORDAN løser man det??? :D
Jeg kan våkne alt mellom 05.30-07.30, fordi jeg jobber turnus og gutten på 1,5 år avgjør når jeg våkner før seinvakt og når jeg har fri. Kjenner det ikke er aktuelt å ha på ALARM kl. 05.30 hver dag :wacky: er det bare å glemme denne tempingen da?
Idag våknet han 05.30 såå så langt ok :hilarious:
 
Sniker fra uke 4 her - tenker veldig på deg. Og utrolig lei meg for at dette skjedde deg igjen. Du gjør alle så glad - og om det blir stille fra deg er forståelig. Håper du finner nytt krutt og kan komme tilbake igjen med ditt herlige vesen. Veldig, veldig lei meg på dine vegne.
Jeg er sikker på vi får det til snart :Heartred
Åh, nå ble jeg rørt!
:Heartbigred
Tusen takk for varme ord!
Det er klart vi får til dette.
Heier på deg og, vennen.
Masse!
:love7
 
Okei så jeg skal prøve å tempe denne syklusen, men dere som har varierende tider dere står opp om morgenen, HVORDAN løser man det??? :D
Jeg kan våkne alt mellom 05.30-07.30, fordi jeg jobber turnus og gutten på 1,5 år avgjør når jeg våkner før seinvakt og når jeg har fri. Kjenner det ikke er aktuelt å ha på ALARM kl. 05.30 hver dag :wacky: er det bare å glemme denne tempingen da?
Idag våknet han 05.30 såå så langt ok :hilarious:

For å få en pålitelig tempekurve så må du tempe til samme tid hver dag.;) Jeg har på alarm kvart over 5 hver dag selv om jeg ikke står opp før 8.30. Har ikke turt å endre tiden i tilfelle påbudet med hjemmekontor strykes. :p

Mener det også er viktig at du får minst 3-4 timer sammenhengende søvn. Det er en egen tempegruppe her inne som kanskje har litt mer peiling enn meg når det kommer til turnus og temping (Vi som temper)
 
Tenker det er like greit å melde meg inn her... Begynte å blø i dag, etter min 3.kjemiske.
På rad.
Så er litt utafor akkurat nå og er mest sliten av hele greia. Tenker at jeg ikke skal være så aktiv denne gangen, men kjenner meg selv for godt...
:rolleyes:

Vil gjerne henge med dere.
:joyful:

FruMartinsen - 40 - pp 5 - B4 - EL 27.01 - IKM 10.02
Så utrolig trist og å høre at du har mistet så mange ganger :sad010
Håper virkelig det er din tur nå for at spiren sitter hele veien :Heartred
Det er fullt forståelig hvis du ikke klarer/ønsker å være så veldig aktiv her, men du er hjertelig velkommen til å henge med oss når du føler for det :smiley-angelic003
 
Last edited:
For å få en pålitelig tempekurve så må du tempe til samme tid hver dag.;) Jeg har på alarm kvart over 5 hver dag selv om jeg ikke står opp før 8.30. Har ikke turt å endre tiden i tilfelle påbudet med hjemmekontor strykes. :p

Mener det også er viktig at du får minst 3-4 timer sammenhengende søvn. Det er en egen tempegruppe her inne som kanskje har litt mer peiling enn meg når det kommer til turnus og temping (Vi som temper)
Okei daa dropper vi tempingen gitt :p jeg gidder ikke våkne så tidlig hver dag, hvis jeg først våkner så får jeg ikke sove igjen så kan ikke ha på alarm "bare for å tempe" :facepalm: eneste jeg kan garantere er 4 timer sammenhengende søvn da :hilarious:
 
Tar livet som det faller seg - 32 - PP11 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 27-30/1 - IKM 13/02

Skikkelig tempdropp i dag, så regner med tr er rett rundt hjørnet. Så får vi se hvor aktiv jeg er denne pp.. fare for at el krasjer med at mannen er på jobb om el kommer på dag 12.. :meh: i så tilfelle krasjer det nok med de fleste el leeeeeenge... :arghh:
 
Tar livet som det faller seg - 32 - PP11 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 27-30/1 - IKM 13/02

Skikkelig tempdropp i dag, så regner med tr er rett rundt hjørnet. Så får vi se hvor aktiv jeg er denne pp.. fare for at el krasjer med at mannen er på jobb om el kommer på dag 12.. :meh: i så tilfelle krasjer det nok med de fleste el leeeeeenge... :arghh:
:welcome
Så synd det ikke endte med positiv test i dag :(
Men veldig hyggelig at du har lyst til å henge her med oss (selv om du kanskje ikke blir å være så veldig aktiv her inne) :)
Håper virkelig EL ikke kommer så det kræsjer med at mannen din er borte :smiley-angelic001
 
TR holder på å melde sin ankomst nå, putta inn koppen og satser på at hu er fort ferdig :hilarious: Puppene er ømme enda da, det er uvanlig for meg, som regel blir de normale i det heksa kommer :rolleyes:
 
TR holder på å melde sin ankomst nå, putta inn koppen og satser på at hu er fort ferdig :hilarious: Puppene er ømme enda da, det er uvanlig for meg, som regel blir de normale i det heksa kommer :rolleyes:

Samme her. Ingenting var som det pleide. Nesten så jeg får lyst til å teste selv om jeg fikk mensen :hilarious:
 
Skjønner ingenting, jeg... ikke annet enn at jeg må se fremover.
Tempen er fremdeles høy, men testene blir ikke noe sterkere.
Så da var det nok TR som kaldt og brutalt dukket opp hos meg likevel.
Ingen vits i å grave seg ned i falsk håp og selvmedlidenhet.
Opp og frem.

Brette opp ermene, skrive tidenes novelle og være glad for alt jeg allerede har i livet mitt.
Selvfølgelig er det sårt å ikke få felles barn med min store kjærlighet, men det er nå ennå håp... for fremtiden.
Håper jeg.

upload_2022-1-16_13-54-39-png.375541

Sånn er tempen ennå... er ikke det forferdelig dårlig gjort å ikke bare droppe?

Spesielt når testen ser slik ut fortsatt:
upload_2022-1-16_13-51-7-png.375539
 
Back
Topp