❄️ IKM uke 6 ☃️

Kjøpte fra ei på etsy, hun er liksom "synsk" da eller hva jeg skal kalle det, haha! Kosta bare 60 kr. Fikk svar nå, kom til å få en liten gutt, måneder som skiller seg ut er februar-mars, det betydde som regel positiv g-test eller fødsel av baby. Så fikk jeg et tegn som jeg kommer til å se mye av frem mot disse månedene, det var iguan. så vi får se da, haha! Mest for gøy, men ser mange i kommentarfeltet skriver at det faktisk stemte. Vurderer å kjøpe et babyoutfit nå, for hun skrev at man kunne manifistere dette ved å ha et babyoutfit liggende :hilarious:
Aha, takk for svar! Du må nesten kjøpe outfit da ja:love2 Skader uansett ikke å prøve. Har bestilt meg fertilitetssjekk hos gynekolog jeg.. :nailbiting:
 
Føler alle rundt meg blir gravide, bortsett fra meg.. nesten så jeg håper på en kjemisk runde så jeg hvertfall vet at jeg kan bli gravid. Idag er dagen bare dritt og jeg kjenner så på dårlig samvittighet fordi det stikker i hjertet litt når andre får positive tester. Er jo glad på deres vegne men samtidig så sårt synes jeg :sorry::sorry: Håper vi får en rekke positive tester her hvertfall :Heartred Kjennes ut som en evighet til uke 6…
 
Føler alle rundt meg blir gravide, bortsett fra meg.. nesten så jeg håper på en kjemisk runde så jeg hvertfall vet at jeg kan bli gravid. Idag er dagen bare dritt og jeg kjenner så på dårlig samvittighet fordi det stikker i hjertet litt når andre får positive tester. Er jo glad på deres vegne men samtidig så sårt synes jeg :sorry::sorry: Håper vi får en rekke positive tester her hvertfall :Heartred Kjennes ut som en evighet til uke 6…

I feel you :Heartred prøvd siden september 2020. Så det begynner å røyne på kan man si. Alle undersøkelse og prøver er helt fine. «Heldigvis» hadde jeg en SA i oktober, så da vet jeg at jeg kan bli gravid. Men ingenting hadde vært bedre enn en spire helt til mål. :rolleyes:
 
Føler alle rundt meg blir gravide, bortsett fra meg.. nesten så jeg håper på en kjemisk runde så jeg hvertfall vet at jeg kan bli gravid. Idag er dagen bare dritt og jeg kjenner så på dårlig samvittighet fordi det stikker i hjertet litt når andre får positive tester. Er jo glad på deres vegne men samtidig så sårt synes jeg :sorry::sorry: Håper vi får en rekke positive tester her hvertfall :Heartred Kjennes ut som en evighet til uke 6…

Kjenner meg så sykt godt igjen i det du skriver. Kjent på det samme selv, at kunne ikke jeg bare oppleve én kjemisk? :inpain: Jeg endte opp med å ta en pause fra IKM grupper siden jeg begynte å kjenne på sjalusi mot dem som fikk positive tester. Måtte gå litt inn i meg selv, for gruppene er jo til for å støtte hverandre opp. Prøving på spire er en tung prosess. Og man kjenner på mange følelser som er både dumme og flaue å tenke tilbake på.:( Nå prøver jeg å tenke at når en venninne eller bekjent annonserer graviditeten sin at de også kanskje har hatt en like lang og tung vei som meg. Det hjelper faktisk litt ;)

Skulle ønske at flere fortalte mer om prøvingen sin åpent irl slik at man vet mer hva man har i møte før man starter babymaking.

Jeg angrer veldig på at vi ikke bare tok en fertilitetssjekk med en gang vi bestemte oss for å bli prøvere. Vi kunne enten slappet mer av med prøvingen eller fått hjelp raskere. Her sitter jeg å venter på undersøkelsen min som er neste uke. Går inn i 11 periode som prøvere nå, og går privat for sjekken for å slippe den lange ventetiden i det offentlige. Fastlegen vil ikke henvise oss før vi går inn i den 13 perioden. :(

Håper så inderlig at det blir vår tur snart. Også synes jeg det nå er så hyggelig å se at de jeg har delt IKM grupper med tidligere endelig kan juble :Heartred

Edit: fikset "skriveleif"
 
Føler alle rundt meg blir gravide, bortsett fra meg.. nesten så jeg håper på en kjemisk runde så jeg hvertfall vet at jeg kan bli gravid. Idag er dagen bare dritt og jeg kjenner så på dårlig samvittighet fordi det stikker i hjertet litt når andre får positive tester. Er jo glad på deres vegne men samtidig så sårt synes jeg :sorry::sorry: Håper vi får en rekke positive tester her hvertfall :Heartred Kjennes ut som en evighet til uke 6…
Krysser fingrene for at du får se to streker lyse mot deg mot slutten av denne pp’en :Heartred

Selv om vi bare er inne i pp runde nr 7, kan jeg også kjenne litt på det at liksom «alle» andre ender opp med å bli gravid. Litt av mitt problem er at jeg er alt for utålmodig :happy8
Jeg husker spesielt tilbake til da jeg var litt yngre (fyller 37 om ca. 1 mnd.)… alle venninner og andre familiemedlemmer rundt meg fikk barn. Mitt største ønske i livet var å få oppleve å bli mamma, men pga. medisinske årsaker tok det meg mye lengre tid før jeg var i en posisjon hvor fokuset ikke var på helsa. Var jo også singel eller i et langdistanse forhold i mange år etterpå så da var det liksom ikke aktuelt.

Krysser alt jeg har for at det blir positive g-tester på oss alle sammen i uke 5/6… men ja, det er jo en EVIGHET til :sorry:
 
Ettersom TR kom i går melder jeg meg inn her:Heartpink

Anine - PP3 - B2 - EL 26/01 - IKM 08/02
 
Hei alle sammen!

TR kom i går et par dager før forventet, denne gangen veldig velkommen, siden vi vil hoppe på neste runde så fort som mulig.

Noen tips med noe man kan starte med for å forberede syklusen eller eggene, har hørt om endel kjerringråd man kan begynne med allerede ved menstruasjon??
Vitex, hostesaft, grapefruktjuice????? Jeg prøver hva som helst, er snart 37 år og hører klokken tikker.......
 
hani94 - 27 - PP5 - B1 - EL 25-27.01 - IKM 11.02

jeg skal skriver hvor mange barn jeg har nå ikke sant? Så vant til å skrive hvilket barn jeg prøver på så blir usikker :hilarious:
 
hani94 - 27 - PP5 - B1 - EL 25-27.01 - IKM 11.02

jeg skal skriver hvor mange barn jeg har nå ikke sant? Så vant til å skrive hvilket barn jeg prøver på så blir usikker :hilarious:
Du skal skrive hvilket barn du prøver på :happy:
Jeg har et barn fra før så jeg skriver b2 ettersom dette blir prøving på nr. 2 :dummy::dummy1:
Trodde man skulle skrive barnet man prøver på jeg også :hilarious:
Stemmer at man skal skrive nr på barnet man prøver på ;)
 
Du skal skrive hvilket barn du prøver på :happy:
Jeg har et barn fra før så jeg skriver b2 ettersom dette blir prøving på nr. 2 :dummy::dummy1:

Stemmer at man skal skrive nr på barnet man prøver på ;)
Aah da misforsto jeg, siden det sto antall barn i teksten på første post :hilarious:
 
HERREGUD, jeg er jo helt fjern for tiden. Startet morgenen med mensen, og tok derfor Letrozol idag. MEN jeg skal jo ikke starte før i morgen :hilarious:
 
HERREGUD, jeg er jo helt fjern for tiden. Startet morgenen med mensen, og tok derfor Letrozol idag. MEN jeg skal jo ikke starte før i morgen :hilarious:

Jeg fikk beskjed om å starte Letrozol på syklusdag 4, tydeligvis forskjellig fra lege til lege hva som blir ordinert :hilarious:
 
Back
Topp