❄️ IKM uke 6 ☃️

Syntes dagene går alt for sakte nå :shifty: Vil komme meg til dpo land og spenningen frem til ikm (vet tiden vil gå enda saktere når jeg kommer til dpo land da :hilarious:)
 
Tester du el? Og i så fall når har dere tenkt å starte?
Jeg skal teste etter EL denne pp’en, ja :)
Jeg har vanligvis en ganske stabil syklus på 28 dager (men har ved noen tilfeller vart opp til 30 dager). Jeg skal teste med CB fertilitetsmonitor så jeg begynner å teste på CD 7 da. Ifølge premom appen er mine «grønne dager» der vi burde legge inn aksjer fra 10-15 februar… men vi får se hva testene sier :happy:

Tester du?
 
Jeg skal teste etter EL denne pp’en, ja :)
Jeg har vanligvis en ganske stabil syklus på 28 dager (men har ved noen tilfeller vart opp til 30 dager). Jeg skal teste med CB fertilitetsmonitor så jeg begynner å teste på CD 7 da. Ifølge premom appen er mine «grønne dager» der vi burde legge inn aksjer fra 10-15 februar… men vi får se hva testene sier :happy:

Tester du?
Ja, jeg skal teste for første gang. Har el tester som jeg skal legge inn i premom appen:happy
 
Hadde egentlig et håp om å melde meg inn i uke 2, men den siste uken har jeg ikke hatt noen symptomer på noe. Så jeg hoppet på neste pp som er uke 6❤.

Wish_upon_a_star - 36år - pp?(lenge) - 1barn - el 28jan - ikm 12feb.

Har hatt 1 sa, 1 ma og en kjemisk det siste året, så håper virkelig det sitter snart❤
 
Hadde egentlig et håp om å melde meg inn i uke 2, men den siste uken har jeg ikke hatt noen symptomer på noe. Så jeg hoppet på neste pp som er uke 6❤.

Wish_upon_a_star - 36år - pp?(lenge) - 1barn - el 28jan - ikm 12feb.

Har hatt 1 sa, 1 ma og en kjemisk det siste året, så håper virkelig det sitter snart❤
Velkommen hit til oss :smiley-angelic003
Uff! Så utrolig trist å høre at det ikke har gått veien for dete så mange ganger… men denne runden skal spiren sitte helt frem til mål :love7
 
Flytter inn her hos dere da den dumme tanta kom på ubudt besøk i dag :hungover:

Marie29 - 30 - PP11 - B1 - EL 24.01 - IKM 08.02

Nå håper jeg vi alle snart venter en liten oktoberspire:Heartred
 
Flytter inn her hos dere da den dumme tanta kom på ubudt besøk i dag :hungover:

Marie29 - 30 - PP11 - B1 - EL 24.01 - IKM 08.02

Nå håper jeg vi alle snart venter en liten oktoberspire:Heartred

Velkommen hit til oss!
Ja, nå er det vår tur :hug007
Måtte alle i ikm uke 6 gruppa ha en liten spire i magen som klamrer seg fast hele veien i begynnelsen av februar :dummy1::dummy:
 
Last edited:
Heihei! Ikke fått tanta på besøk enda men blenda test og superømme pupper i dag (10 dpo) så regner ikke med det har gått veien denne gangen heller. Denne syklusen skal jeg tempe for første gang :happy: Prøvde solvipect og grapefruktjuice denne pp’en, kommer til å fortsette med det.

Har også kjøpt fertility reading som jeg håper å få svar på i løpet av kvelden :angelic::hilarious:

Trondheimsjenta - 25 år - PP7(tror jeg? Juli var første) - B1 - EL 26/1 - IKM 9/2
 
Heihei! Ikke fått tanta på besøk enda men blenda test og superømme pupper i dag (10 dpo) så regner ikke med det har gått veien denne gangen heller. Denne syklusen skal jeg tempe for første gang :happy: Prøvde solvipect og grapefruktjuice denne pp’en, kommer til å fortsette med det.

Har også kjøpt fertility reading som jeg håper å få svar på i løpet av kvelden :angelic::hilarious:

Trondheimsjenta - 25 år - PP7(tror jeg? Juli var første) - B1 - EL 26/1 - IKM 9/2
Velkommen hit til oss :smiley-angelic003

Ømme pupper er jo ofte et tegn på at man er gravid, men kan jo også være tegn på at tanta er på vei :shifty:
Krysser fingrene for at kroppen din er en av de som bruker kang tid på å produsere hcg og at tanta uteblir. Plutselig står du der med to streker lysende mot deg :happy:
 
Antonette 1992 - 29 - PP3 - B1 - EL 30.01 - IKM 12/13.02

Hei:angelic: Dette er mitt første innlegg på et forum noensinne, så håper det blir rett. Jeg venter i skrivende stund på tanta, men med negative (vanlige) babyplan-tester nå i ettermiddag tenker jeg at den kommer i full fart fredag eller lørdag. Jeg har vonde pupper, mye murringer og veldig vondt i korsryggen, men dette er også helt vanlige pms-symptomer for meg:banghead: jeg brukte el-tester forrige syklus, og fortsetter med det nå. Har også bestilt meg hostesaft og grapefruktkjerneekstrakt because why not:wtf: håper alle her inne havner i samme termingruppe:smiley-bounce016
 
Antonette 1992 - 29 - PP3 - B1 - EL 30.01 - IKM 12/13.02

Hei:angelic: Dette er mitt første innlegg på et forum noensinne, så håper det blir rett. Jeg venter i skrivende stund på tanta, men med negative (vanlige) babyplan-tester nå i ettermiddag tenker jeg at den kommer i full fart fredag eller lørdag. Jeg har vonde pupper, mye murringer og veldig vondt i korsryggen, men dette er også helt vanlige pms-symptomer for meg:banghead: jeg brukte el-tester forrige syklus, og fortsetter med det nå. Har også bestilt meg hostesaft og grapefruktkjerneekstrakt because why not:wtf: håper alle her inne havner i samme termingruppe:smiley-bounce016
Velkommen hit til oss :smiley-angelic003
Skal selv prøve hostesaft for første gang i forbindelse med prøving… satser på at det gir resultater :dummy: :dummy1:
 
Tusen takk❤❤

Satser på denne pp.

Har jo heldigvis en kjempe fin graviditet bak meg og en nydelig 5åring. Hadde bare vært så koslig med to❤
Ja, samme her! Har verdens herligste gutt som fylte 1 år før jul. Men har så lyst at han skal få muligheten til å vokse opp med søsken :dummy::dummy1: Skal heller ikke nekte for at jeg har kjempe lyst på et barn til og spenningen og forventningene forbundet med å gå gravid :love7
 
Hei, hopper inn her:) Stor nedtur med tr i går, men godt å være i fellesskap med flere som prøver her i gruppa :Heartred Ikke annet å gjøre enn å se fremover :love2

Mamsy - 38 - pp 5 (etter dødfødsel) - B3 - EL 27.01 - IKM 10.02.
 
Hei, hopper inn her:) Stor nedtur med tr i går, men godt å være i fellesskap med flere som prøver her i gruppa :Heartred Ikke annet å gjøre enn å se fremover :love2

Mamsy - 38 - pp 5 (etter dødfødsel) - B3 - EL 27.01 - IKM 10.02.
Velkommen skal du være :Heartred
 
Heihei! Ikke fått tanta på besøk enda men blenda test og superømme pupper i dag (10 dpo) så regner ikke med det har gått veien denne gangen heller. Denne syklusen skal jeg tempe for første gang :happy: Prøvde solvipect og grapefruktjuice denne pp’en, kommer til å fortsette med det.

Har også kjøpt fertility reading som jeg håper å få svar på i løpet av kvelden :angelic::hilarious:

Trondheimsjenta - 25 år - PP7(tror jeg? Juli var første) - B1 - EL 26/1 - IKM 9/2
Hei! Nå må jeg spørre.. hva er fertility reading?:D
 
Hei! Nå må jeg spørre.. hva er fertility reading?:D
Kjøpte fra ei på etsy, hun er liksom "synsk" da eller hva jeg skal kalle det, haha! Kosta bare 60 kr. Fikk svar nå, kom til å få en liten gutt, måneder som skiller seg ut er februar-mars, det betydde som regel positiv g-test eller fødsel av baby. Så fikk jeg et tegn som jeg kommer til å se mye av frem mot disse månedene, det var iguan. så vi får se da, haha! Mest for gøy, men ser mange i kommentarfeltet skriver at det faktisk stemte. Vurderer å kjøpe et babyoutfit nå, for hun skrev at man kunne manifistere dette ved å ha et babyoutfit liggende :hilarious:
 
Back
Topp