❀ Vår siste spire ❀

Lilly E.

Andre møte med forumet
I begynnelsen av september sa mannen ja til en siste spire, og vi har blitt enige om å begynne prøvingen i desember.

Jeg er så spent på å sette i gang, og ser frem til en ny graviditet. Drømmer om at det skal klaffe raskt, og gleder meg til å etterhvert fortelle barna at de skal bli storesøsken, og dele med familie og venner at vi venter et nytt tilskudd.

Men først vil jeg og mannen ha det for oss selv en stund :hug003Men forumet telles ikke, så her skal det deles over en lav sko :hilarious:

Forberedelse av siste tid som prøver og en ny graviditet :love017

De foregående graviditetene tenkte jeg aldri: "Dette blir siste runde", men det gjør det absolutt nå. Gleder meg til å få oppleve en ny graviditet og fødsel, og siden jeg vet det blir siste gang, er det noen "rutiner" fra de tidligere svangerskapene som skal gjentas.

Har allerede nå en skuff i klesskapet som har blitt lager for diverse oljer, vitaminer og tester, og som jeg gleder meg til å ta i bruk. Skal også børste støv av "Positiv fødsel" boka mi, og gjennomføre kurset om igjen dette svangerskapet.

Time til fastlege er også bestilt for å fjerne spiralen, og det er ikke lenge til! Så nå merker jeg at alt blir mer og mer virkelig og nært. Litt skummelt, men også veldig spennende å skulle bli prøver igjen :nailbiting: Like spennende blir det å se når det klaffer, og når prøvedagboka blir graviddagboka.

EL-jakten er i gang, og slik ser oktober ut:
1000013578.jpg

November ble første prøverunde, så nå er vi spente på om det har klaffet eller om det er innbilning i symptomene jeg kjenner på.
  • Kvalm
  • Ømme bryster (håper det blir mer og mer, for det har det vært ved alle tidligere graviditeter.)
  • Sultfølelse hele dagen
  • Trøtt (sover så godt, men er veldig trøtt på morningene)
  • Hvit, klumpfri utflod

Last edited:
Back
Topp