✮Skravletråden vår✮

Dytter denne opp igjen! Hva gjør dere på ikveld, jenter? Her har jeg vært på lang tur med hunden og skal kose meg med netflix :p
Nå sitter jeg og slapper av. Har vasket ned deler av kjøkkenet i dag. Resten står for tur i morgen :) godt med alt som er gjort :) hva ser du på?
 
Nå sitter jeg og slapper av. Har vasket ned deler av kjøkkenet i dag. Resten står for tur i morgen :) godt med alt som er gjort :) hva ser du på?
Gilmore Girls :D Men har tenkt litt på å begynne med "Call the Midwife" også. Flink du er som vasket kjøkken, det burde nok jeg gjøre også:rolleyes:
 
God morgen, jenter! Hva er planene deres idag? Jeg skal på tidlig vakt og kjenner motivasjonen er på bunn idag, hehe:shy:
 
God morgen, jenter! Hva er planene deres idag? Jeg skal på tidlig vakt og kjenner motivasjonen er på bunn idag, hehe:shy:
God morgen! Spiser frokost og skal snart på jobb. Har samtaler med foreldre i dag, og ellers gleder jeg meg som vanlig til å komme hjem til sofaen i kveld :D
 
Jeg skal jobbe mine 4 timer, så får jeg se an energien. Mini kom oppi senga mi 1.30 i natt pga mareritt, så jeg har ikke sovet sånn kjempegodt. Men planen er ihvertfall ukens handletur i Sverige :)
 
Her snør det også! Ble "tante" til samboers brors 5. barn idag- ei jente, stor glede for alle! :) Nå er det "bare" 18 dager til OUL hvor vi forhåpentligvis får vite hva som skjuler seg i denne magen :D Jeg har nattevakt i kveld og ligger bare å venter på at samboer skal komme hjem fra jobb :)
 
Åhh jeg er misunnelig på dere som har snø! Gleder meg sånn til vinter og juletid kommer ♡ Og for en glede å bli tante, førstegangsmamma♡
 
I dag er det avslapping etter en lang dag på jobb i går før vi reiser på hytta.
Gleder meg masse til en rolig helg med gutta mine <3
Første gang vi er der alene etter vi overtok hytta i oktober
 
Ja, vi vil vite kjønn denne gangen :) ville ikke vite sist :p så ble litt sur da papirene fra undersøkelsen i posten og det stod at det var et guttefoster :mad:
Åh da hadde jeg også blitt sur! Vi ville egentlig ikke vite denne gangen men så ombestemte mannen seg :p Han så det med en gang på UL, til og med før jordmor sa noe :p
 
Åh da hadde jeg også blitt sur! Vi ville egentlig ikke vite denne gangen men så ombestemte mannen seg :p Han så det med en gang på UL, til og med før jordmor sa noe :p
Hadde helt ærlig ikke tro på at de hadde lov til å skrive det engang... tenk om de tok feil lissom...
 
Back
Topp