16+1
De siste ukene har flydd avgårde!
Lite nytt å meddele igrunn, bortsett fra at jeg den siste tiden har kjent på noe som jeg lurer fælt på om kan være lille
Er bare av og til, ikke hver dag. Føles ut som en svak «romstering», som om lille snur seg eller noe sånt - vanskelig å forklare. Jeg liker ihvertfall å tro at det er lille jeg kjenner, selvom det kanskje ikke er det 
OUL 15.mai - 20 dager igjen! Ååh, føles som en evighet
De siste ukene har flydd avgårde!
Lite nytt å meddele igrunn, bortsett fra at jeg den siste tiden har kjent på noe som jeg lurer fælt på om kan være lille
Er bare av og til, ikke hver dag. Føles ut som en svak «romstering», som om lille snur seg eller noe sånt - vanskelig å forklare. Jeg liker ihvertfall å tro at det er lille jeg kjenner, selvom det kanskje ikke er det OUL 15.mai - 20 dager igjen! Ååh, føles som en evighet

Nærmer seg også halvgått svangerskap med stormskritt - WOW sier jeg bare. Jeg har veldig jentefølelse, så får se om det stemmer. Jentenavnet er ihvertfall klart! Guttenavn har vi ikke helt bestemt oss for, begge synes det er vanskelig. Men jeg har ihvertfall noen favoritter, så får vi diskutere det litt etterhvert tenker jeg.
Og det er det siste jeg vil!
Nå får jeg ta den i bruk og satse på at det hjelper litt. Så får jeg kjøpe meg en varmeflaske 

Det er koselig da.
Så har vi også booket oss inn på fødselsforberedende kurs på sykehuset vi hører til. Tror alt skal være i hus/på vei i posten av ting og tang vi trenger til lillemor og mamma, så nå kan jeg slappe av litt mer
). Hun var ikke veldig interessert i å vise seg frem da, lå med nesa godt trykket inn i morkaka til tross for at legen trykket på magen og jeg snudde meg flere ganger. Men det viktigste var at alt fremdeles så kjempebra ut med lillemor