✨ Den store JUBELtråden! ✨

Å fri i morgen hørtes perfekt ut! Jeg har også UL (nr. 2) i morgen på ettermiddagen. Lykke til! :Heartpink
Ja det blir deilig! Å så spennende, lykke til du og:Heartred hvor langt på vei er du?
 
Ja det blir deilig! Å så spennende, lykke til du og:Heartred hvor langt på vei er du?
Takk! Er 8 uker. Var på første ul 6+5, alt var fint, sterke hjerteblink, osv. Tar en ny ul nå siden den første ble så tidlig, og siden jeg er så frynsete. Kos deg masse i morgen med fri og TUL, det blir en stor dag. :Heartred
 
Takk! Er 8 uker. Var på første ul 6+5, alt var fint, sterke hjerteblink, osv. Tar en ny ul nå siden den første ble så tidlig, og siden jeg er så frynsete. Kos deg masse i morgen med fri og TUL, det blir en stor dag. :Heartred
Skjønner at du vil ta en til for å få bekreftet igjen at alt er bra, det kommer nok jeg til å gjøre og, er bare 6+3 i morgen. Tusen takk for det :love7
 
Nå jubler jeg fordi spottinga gir seg igjen :D Har ikke hatt smerter samtidig så krysser fingrene for at alt er bra :happy: Også jubler jeg fordi mannen strax kommer hjem fra jobb :love017
 
Jubler over 7+6!!
 
Jubler for siste dag i denne uka! I morgen får vi ny frukt i appen! Og nytt dyr! :D
 
Jubler for at sola skinner! :woot: Lykke altså.
 
Jubler over at jeg ved hjep av IVF faktisk er gravid, etter 22 mnd som prøvere! :dummy:

IKM er i dag, og det var stigning på testen i dag tidlig. Føler jeg kan puste litt mer ut neste uke, men uansett hvordan dette ender er det fantastisk å kjenne at kroppen kan :woot:
 
Jubler over at det endelig er helg:smiley-bounce016
 
Jubler for at jeg ENDELIG fikk lagt på ett nytt lag med mikrosement på den nye og selvlagde kjøkkenbenken vår! :dance018 Håp om at kjøkkenet blir ferdig til jul allikevel da :gen014
 
Jubler over at det er fredag og at strikkegleden er skikkelig til stede om dagen. Også føles det veldig bra å være 8+0! :)
 
Back
Topp