✨ Den store JUBELtråden! ✨

ims

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberfruene 2018
Juliknøttene 2022
Siden vi har «Den store klagetråden», synes jeg vi også må ha en jubeltråd hvor vi kan dele gladting - smått og stort!

:wav
 
Gleder meg såå til å spise ute med mine tre fine kollegavenninner etterpå! :happy:
 
Selv om energien er på bånn og jeg er uggen gleder jeg meg til å se på hockeykamp sammen med pappa i dag. Det er en felles greie vi liker å gjøre så det drar vi på sammen hver uke :talk017
 
Gleder meg til å se Norge knuse Nederland i kveld :laughing001 Det får bli alkofri øl :love2
 
Jeg jubler for at formen var superfin i dag og at jeg er fornøyd med eksamensinnsatsen min for i dag :rolleyes:
 
Jubler over bankende hjertr på tul i dag!
 
Nå jubler jeg fordi jeg føler jeg har litt mere kontroll etter at jeg bestilte time til samtale med jordmor og time til TUL i nær fremtid :dance008
 
Jubler over at det ble en fin dag, selv om jeg hadde ungen alene hele dagen. Planleggingsdag i barnehagen og mannen borte på jobb-greier.
At jeg har bestilt time hos jm. Oooog at jeg klarte å gjøre noe som jeg liker i dag, som var bra for psyken, og ikke bare plikt-ting.
 
Jubler fordi jeg har enn sånn engasjert og beskyttede kjæreste som passer ekstra godt på nå og viser omtanke og hensyn :love7
 
Jubler over 5+0 i dag og fortsatt fornøyd med økningen på Testene :) :)
 
Jubler over at jeg har fri i morgen, og skal på TUL på ettermiddagen :woot:
 
Back
Topp