✨️Hva craver du akkurat nå?✨️

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Sitter å knasker gulrøtter, drikker sjokomelk og spiser husman knekkebrød med smør, ost og persille:p Den cravingen etter husman knekkebrød smør, ost og persille på toppen har jeg cravet siden 2 dager FØR jeg visste jeg var gravid:hilarious:

I forrige svangerskap så klarte jeg ikke cola zero. Men nå craver jeg det :hilarious: kan finne på å drikke det til lunsjen til og med, ikke bra:playful: men samme som sist så er det rundstykker med smør, ost og skinke.

Har du spist noe mer lakris is siden forrige graviditet?:hilarious:

Haha, jeg dævver:laughing021Ja, jeg har spist et par stk, men ikke noe mer enn det:p Med guttene har jeg hatt lyst på salte ting som salt lakris, grønne oliven og kjøtt.

Men denne gangen byr det og kjøtt meg litt imot:hungover: Knasker gulrøtter og drikker sjokomelk, det gjorde jeg da jeg var gravid med hu ene snuppa mi også:dummy1: men altså, kan fint være en liten guttebass i magen fordet om det:dummy::love7 Hadde så stor matlyst i førsten med guttene også, men ikke denne gangen, ganske lav matlyst. Hadde vært moro med ei lita frøken etter 4 gutter på rad, men gutter er jaggu meg deilige de og(som vi sier i DK:hilarious:)❤️ Så bare den lille er frisk- så er jeg superhappy:love017

I forrige svangerskap så klarte jeg ikke cola zero. Men nå craver jeg det :hilarious: kan finne på å drikke det til lunsjen til og med, ikke bra:playful: men samme som sist så er det rundstykker med smør, ost og skinke.

Sjukt hvordan kroppen fungerer:hilarious: Er vel ikke akkurat det verste å crave, det?:laughing002

Haha, jeg dævver:laughing021Ja, jeg har spist et par stk, men ikke noe mer enn det:p Med guttene har jeg hatt lyst på salte ting som salt lakris, grønne oliven og kjøtt.

Men denne gangen byr det og kjøtt meg litt imot:hungover: Knasker gulrøtter og drikker sjokomelk, det gjorde jeg da jeg var gravid med hu ene snuppa mi også:dummy1: men altså, kan fint være en liten guttebass i magen fordet om det:dummy::love7 Hadde så stor matlyst i førsten med guttene også, men ikke denne gangen, ganske lav matlyst. Hadde vært moro med ei lita frøken etter 4 gutter på rad, men gutter er jaggu meg deilige de og(som vi sier i DK:hilarious:)❤️ Så bare den lille er frisk- så er jeg superhappy:love017
Haha, ble noen lakris is her også. Ikke klart det siden :hilarious:

Ja, da skal du ikke se bort i fra at det er ei lita tulle i magen denne gangen:woot::love017

Ja, da skal du ikke se bort i fra at det er ei lita tulle i magen denne gangen:woot::love017

Åh, nå fikk jeg utrolig lyst på lakris-is.. Hvilken syns dere er best? :hilarious: Har smakt den fra Royal og Sitting, men ikke den tyrkisk pepper! Åh.. fikk sykt lyst på!

Åh, nå fikk jeg utrolig lyst på lakris-is.. Hvilken syns dere er best? :hilarious: Har smakt den fra Royal og Sitting, men ikke den tyrkisk pepper! Åh.. fikk sykt lyst på!
Jeg synes den fra royal var god. Fant aldri tyrkisk pepper sin. Har sett den i nå tid da, men ikke fristet å prøve:hilarious:

Haha, nei, frister ikke så veldig, men jeg synes de var veldig gode :laughing002 Og liker fortsatt smaken:D

Tenker kroppen bare prøver å lure meg til å tro det er ei lita frøken- har allerede begynt å snakke til magen og klappe på den å si lillemor:smiley-ashamed005:smiley-ashamed004:dummy1: så får vi se om jeg er lurt, og at jeg heller burde si "lillebror":dummy::hilarious:

Nei, heldigvis. Eneste er koffeinen da, og kullsyren er jo ikke så heldig. Men foreløpig så er det jo ikke så veldig store mengder at det gjør noe:smiley-bounce012

Næsj, men er det så farlig om en drikker 1 om dagen?:angelic::)

Jeg spiste tyrkisk pepper is med 2023-barnet, synes den var knallgod og MÅTTE bare ha den, tilogmed uten å ha smakt på den før i det hele tatt, så måtte jeg saumfare butikker etter den, fant på meny❤️

Jeg spiste tyrkisk pepper is med 2023-barnet, synes den var knallgod og MÅTTE bare ha den, tilogmed uten å ha smakt på den før i det hele tatt, så måtte jeg saumfare butikker etter den, fant på meny❤️

Jeg så den i går på Holdbart, så kanskje jeg skal gå innom i morgen :hilarious:

Craver Handkäse mit Musik :hilarious: Som jeg nå har funnet ut at jeg ikke kan spise:banghead: Det er en type ost med masse protein, og den heter mit Musik fordi den er med løk. Denne osten med løken gjør at kroppen begynner å lage " Musik" :bootyshake!Osten lukter verre enn gammelost og er bare for spesielt interesserte og gravide meg:hilarious:

Synes alt har blitt ekkelt de siste dagene, inklusiv drikke, til og med vann (og mitt eget spytt) :depressed: får jo ned noe enn så lenge, men skulle ønske det var tilfredsstillende på noe vis :sorry: Følger tråden for idéer til hva jeg kan teste ❤️

Back
Topp