♧Symptomtråden♧

En tråd i 'Februar 2019' startet av bondemamma85, 23 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Silmë Flørter med forumet

Ja!

2. rosedama Gift med forumet

Tenkt ikke å rop så høyt om det siden det e flere som driv å sneik å sjekke opp hva æ skreiv i det åpne novemberforumet. Å når æ mista tilgangen te det lukka så gadd æ ikke nå mere. Kjæm æ inn på lukka i feb 19 så blir det nok lite å hør fra mæ i det åpne igjen.

3. englemamma18 Elsker forumet

Kastet opp hele forrige uke og måtte sykemeldes, gikk ned 4,5kg Nå har kvalmen gitt seg, eneste symptomet nå er ømme brystvorter og noe hyppigere vannlating, pluss litt mer sensitiv nese[emoji28]

4. Lillespirrevipp Flørter med forumet

Oi, hvor langt er du på vei? 4,5 kg er jo en del :wideyed:

5. Fra2til3 Gift med forumet

Jeg blir så ekstremt fort sliten i ryggen. I korsryggen og utover på sidene. En liten tur i byen i dag og jeg er helt kjørt. Føler meg også litt støl i magen. Men har ikke trent[emoji85]

6. BabyandI Forelsket i forumet Himmelbarn

Jeg har mye vondt i magen men jeg vet ikke om jeg burde være bekymret eller ikke. Er bare glad for at kvalmen har gitt seg litt, er ikke konstant lenger bare kommer av og til.

7. LoveHeart Flørter med forumet

Masse gass, ømme pupper

8. reyni Forelsket i forumet Marshmallows2021 Himmelbarn ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har blitt mye mer oppblåst de siste dagene, begynner jo å se gravid ut uten at det er babyen som lager magen i det hele tatt [emoji12]

9. rosedama Gift med forumet

Samme hær. 7+2 bare å samme magen som ved 12-14 ish uka sist gang. Bønna e jo bare ca 1cm [emoji23]

10. Bkno1188292 Blir kjent med forumet

Her har vist kvalmen nå virkelig kikket inn! [emoji30]... å så er favoritt aktiviteten å sove![emoji19] Orker ingen ting! Håper dette går over snart [emoji53]

11. Makina Forelsket i forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Her kom også kvalmen for fullt i dag, håper den går over fort ettersom jeg er sommervikar og skal jobbe 100% ut august i tillegg til ei på 15 mnd som trenger oppmerksomhet hjemme

12. Sølvjenta Elsker forumet ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

7+1: veeldig kvalm, slapp, trøtt(kan sove hele tiden), lavt blodtrykk [emoji40][emoji30] Kvalmen er værst! Får knapt i meg mat!!☹️

13. Strella Elsker forumet Marsipanene 2019

Plutselig veldig vondt/støl nederst i ryggen. Mulig det henger sammen med litt mer aktivitet i går. Slitt med ryggen i årevis, men denne følelsen var ny.

14. Melina Blir kjent med forumet Assistert-jentene

Her (10+0)
    > veldig kvalmen helen dagen og verre på kvelden. Kaster opp noen ganger.
    > sove dårlig på natta men veldig trøtt på dagen.
    > do besøk oftere.
    > veldig oppblåst magen.
    > forstoppelse

15. Småen86 Betatt av forumet

11+0 idag
    Har et sinnsykt hodeverk som har vart noen dager.
    Kvalmen har derimot gitt seg, har hatt det siden ca 7+3.
    Er veldig veldig tørst! Noe som gjør at jeg tisser mye oftere siden jeg drikker vann konstant.

• Liker Liker x 1
  16. fixide Første møte med forumet

Altså, jeg kan ikke huske å noen sinne ha hatt et så stort søvnbehov. Kunne sovet hele døgnet, hadde det ikke vært for halsbrannen altså. For å ikke nevne ligamentsmertene når jeg hoster, nyser eller reiser meg opp for fort.
    Men endelig ga kvalmen og uvelheten seg på magisk vis for et par dager siden, så jeg kan i det minste være litt sosial igjen.:angelic:

• Liker Liker x 3
  17. Strella Elsker forumet Marsipanene 2019

Går det virkelig an å vondt i bekkenet så tidlig! Jeg er mellom 7+2 og 8+0 (EL-termin og menstermin). Det gjør plutselig vondt å ligge på venstre side.

18. englemamma18 Elsker forumet

Jeg var 9+0 når du spurte, er bare litt sein i reaksjonen[emoji23] Jeg har veldig lett for å gå ned i vekt, og jeg klarte virkelig ikke holde på verken væske eller mat, så da blei det sånn[emoji85] Trodde det kun var væsketap, men er ikke mye jeg har gått opp igjen nå på et par uker[emoji85]‍♀️

19. rosedama Gift med forumet

Det e hormona somstyre bekkenløsning f.eks
    Så det e absolutt mulig.

20. Strella Elsker forumet Marsipanene 2019

Får håpe at jeg bare har strukket noe eller noe sånt. Jeg klarer jo ikke sove om jeg ikke får sove på siden. Blæh!

Del denne siden