♥ Tidlig ul ♥

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Jeg har fått time til tidlig ultralyd mandag 3 juni :D :D :D

Er da 8+2 :)
 
Bestilt time til 25. juni :D
Er da 11+3! :) Kjennes fryktlig lenge til... :p
 
Blir spennandes! Eg skal 28/5 då eg rundar akkurat 7 veker:)
 
fått ul når jeg er 7+5.
bestilte legetime- og fastlegen har ul- så da får jeg se :-D
 
Etter det jeg vet har ikke fastleger UL, det trengs ekstra utdanning for det. Jeg går til privat gynekolog, de har alltid UL apparat for innvendig UL. Var der i dag og fikk se den lille poden på 3,3 cm (10-2) VAKKERT!!
Du betaler ikke mer enn egenandel for å gå dit når du er gravid ? eller hvordan er det?
 
Jeg var på ul i går. Trodde jeg var i uke 10... Men så var jeg ikke mere enn uke 8 (7+2) termin 1 januar :) fikk se hjertet slo og den lå riktig vei :)
 
Du betaler ikke mer enn egenandel for å gå dit når du er gravid ? eller hvordan er det?
Dessverre koster det full pris hos privat gynekolog. Gynekologen min er verdens vakreste dame og det å se den lille hos henne er mye bedre enn hos fastlege, om jeg gjetter riktig. Min oppfatning er nemlig at de fleste fastleger har dårlig tid, men i det øyeblikket man er hos en privat lege er verden en helt annen. Så har du en tusen lapp til overs, tor jeg ikke du blir skuffet! Lykke til:)
 
Dessverre koster det full pris hos privat gynekolog. Gynekologen min er verdens vakreste dame og det å se den lille hos henne er mye bedre enn hos fastlege, om jeg gjetter riktig. Min oppfatning er nemlig at de fleste fastleger har dårlig tid, men i det øyeblikket man er hos en privat lege er verden en helt annen. Så har du en tusen lapp til overs, tor jeg ikke du blir skuffet! Lykke til:)
Jeg har blitt henvist av min lege til privat gyn.. Men om det koster 1000 kr pr gang sååå blir det dyrt for meg gitt , må dit en gang pr mnd ..
 
Jeg orker ikke disse bekymringene lenger...det blir tidlig ultralyd allerede nå tirsdag 21 mai!
 
Jeg skal også på tidlig ul på tirsdag:) Blir spennende

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp