♥ Skravletråden ♥

Hvordan klarer de å legge ut 2000 meldinger? De må jobbe grusomt mye på skjulte sider:)
 
Hvordan klarer de å legge ut 2000 meldinger? De må jobbe grusomt mye på skjulte sider:)
Det er ikke så vanskelig

Er de ikke sånn 15-20 stykker da?

Altså, om man om så bare er fem. Aktive.
Samtidig.
Så svarer man på alt som legges ut. Ikke som leker der man svarer på et, men om fem har skrevet så svarer man på alle. Og alle svarer på alt

Er det aktivitet så man klarer å alltid ha noe å svare på (det har ikke vi. Jeg er ofte tom for ting å svare på) så er det bare å dure på. Og hver enkelt kan lett skrive 100 innlegg på en dag. Minst.
 
Litt teknikk er det. Men det er gøy altså!
 
Ja det for vi håpe, må jobbe litt i mellom takene i dag, lå sikkelig på latsiden i går, så har noe å henge fingrene i dag.

Det har jeg og i grunn jeg og ser jeg! Der fikk jeg hvertfall satt på ei maskin med klær..:)
 
Jo men de må gjøre mye av det på skjult forventet en haug med tråder eller noen med veldig mye:p lite nyskjerrig [emoji14] haha
Trolig. Men det er ikke umulig å få til altså

Og skjult er et fint sted ;-)
 
Så typisk, når jeg har tid til å skravle er det "dødt" her inne:p Da tror jeg det blir en fem minutter:sleep011
 
Også er det da så typisk at man blir lysvåken når man bestemmer seg for å sove og har mulighet!:banghead:
 
Åååå bare gled deg :))

*haha* sorry ser den faktisk men et par min kan hjelpe av og til

Ja, gjør det! Håper bare jeg får oppleve det igjen:)

Noen minutter hjalp litt, men det var nok akkurat noen for lite:facepalm:
 
Det er mulig men ble litt nysgjerrig how:p Lom men de er ganske mange

Det var sikkelig søt lite vesen der * hjerte sukk*
Vi kan få til noe lignende om vi gjør en innsats. Vi er ikke så mange, så ikke så mye, men gøy. Bli med da ;-)
 
Back
Topp