♥ Skravletråden ♥

Da er det VELDIG mye bedre med snø ja!
Ja det er sant men vi fikk en dose snø på søndag. Mandag lå alt under hvit teppe .... men nå er det vår.
 
Uff, det er kjett. Og en time har så mye å si på morgenen når man ikke har sovet ordentlig på natta.
Ja. Ikke at hun noen gang sover så lenge, men den halvtimen jeg kunne fått...
 
Her er våt vår.

Snøen som kom i helga er borte. Det regner
 
God morgen:) nå sitter jeg på legekontoret og venter på første svangerskapskontroll. Håper jeg får høre hjertelyden! Er 13 uker i dag
 
God morgen:) nå sitter jeg på legekontoret og venter på første svangerskapskontroll. Håper jeg får høre hjertelyden! Er 13 uker i dag

Så spennende da:) Så koselig å høre hjertelyd første gang. Ellers og, men mest spessielt første gang:)
 
Det er akkurat det!
Og for å toppe det

Den syke mannen som er hjemme fra jobb (og sikkert likevel jobber senere i dag) la seg med henne på senga, trøtt som hun var.

Så jeg får.... Jobbe!!!
 
God morgen:) nå sitter jeg på legekontoret og venter på første svangerskapskontroll. Håper jeg får høre hjertelyden! Er 13 uker i dag
Spennende!

Lykke til
 
Og for å toppe det

Den syke mannen som er hjemme fra jobb (og sikkert likevel jobber senere i dag) la seg med henne på senga, trøtt som hun var.

Så jeg får.... Jobbe!!!

Åååh, det er så typisk.
Det er som når gubben skal stå opp med vesla på morran så jeg skal få sove. Også diller dem i senga en halv time først så jeg blir lys våken.
 
Det koker ikke like mye her i dag, så lettere å komme inn i det som skjer Men så mye mer morro i går. Får håpe det tar seg opp ila dagen
 
Det koker ikke like mye her i dag, så lettere å komme inn i det som skjer Men så mye mer morro i går. Får håpe det tar seg opp ila dagen
Ja det for vi håpe, må jobbe litt i mellom takene i dag, lå sikkelig på latsiden i går, så har noe å henge fingrene i dag.
 
Åååh, det er så typisk.
Det er som når gubben skal stå opp med vesla på morran så jeg skal få sove. Også diller dem i senga en halv time først så jeg blir lys våken.
Det er litt sånn på søndag som er min sovedag også

Nå var det jo godt ment i dag da, jeg må virkelig jobbe
 
Det koker ikke like mye her i dag, så lettere å komme inn i det som skjer Men så mye mer morro i går. Får håpe det tar seg opp ila dagen
Må jobbe i dag der jef klarer.

Men back in business i morgen
 
ok, Da var det rydda hos bestefar, lilleman klarte å sovne, nå tenkte jeg å spille en runde HS, så skal jeg komme meg i dusjen. Gubben kommer kl et i dag for vi har UL time kl 1430 (så sendt slik at han slipper å avspaserer alt for mye
 
Back
Topp