♥ Skravletråden ♥

Rimelig tungrodd og skulle prøve å skravle her inne om dagen[emoji85]
Er det bra med dere og di små håpefulle?[emoji4]
 
Syns det er litt tungt jeg også. Dabba av litt etter koonkurransen gitt :p
 
Dabba av i tillegg til at det spres over flere tråder, særlig skravler i alle fall jeg mest på skjult.

Men aktivitet avler aktivitet og når en ikke skriver svarer ikke en annen. Sånn går det.
 
Forresten, hos oss går nå dagene
Går og venter på reaksjonen fra mmr, typisk om hun får feber i morgen når hun skal være sammen med sin far i flere timer...
 
Dabba av i tillegg til at det spres over flere tråder, særlig skravler i alle fall jeg mest på skjult.

Men aktivitet avler aktivitet og når en ikke skriver svarer ikke en annen. Sånn går det.

Det gjør jeg og, men tenkte kanskje flere ble med hvis jeg starta her.
 
Her ble det nesten en uke uten at jeg har klart å komme meg inn på forumet igjen, jeg og lille har vært syk og mannen har vært bortreist på kurs hele uka, og overskudd har jeg ikke hatt, så da ble forumet nedprioritert..
har det skjedd noe spennende her inne etter konkurransen eller har det dabbet helt av?[emoji5]
 
Her ble det nesten en uke uten at jeg har klart å komme meg inn på forumet igjen, jeg og lille har vært syk og mannen har vært bortreist på kurs hele uka, og overskudd har jeg ikke hatt, så da ble forumet nedprioritert..
har det skjedd noe spennende her inne etter konkurransen eller har det dabbet helt av?[emoji5]
Har ikke skjedd så mye spennende, men praten har jo gått da. Mye mer aktivitet enn dett har vært tidligere :) men kunne godt vært litt mer..
 
Her ble det nesten en uke uten at jeg har klart å komme meg inn på forumet igjen, jeg og lille har vært syk og mannen har vært bortreist på kurs hele uka, og overskudd har jeg ikke hatt, så da ble forumet nedprioritert..
har det skjedd noe spennende her inne etter konkurransen eller har det dabbet helt av?[emoji5]

Det skjønner jeg veldig godt. Alt anna bør og skal gå forran forumet[emoji6] Håper dere er friske og raske igjen begge to nå[emoji4]
Vært litt skravling, så det har ikke dabbet helt av.
 
Det skjønner jeg veldig godt. Alt anna bør og skal gå forran forumet[emoji6] Håper dere er friske og raske igjen begge to nå[emoji4]
Vært litt skravling, så det har ikke dabbet helt av.

Sant det[emoji5] litt kjedelig å bli syk når det var så fint vær og vi endelig hadde fått inn barnehagerutinene på sovingen[emoji28] menmen[emoji5]
Takk! - Det går bedre nå, men lillingen skal få være hjemme i alle fall til mandag[emoji6]
 
God bedring, ikke noe kjekt med sykdom
 
Sant det[emoji5] litt kjedelig å bli syk når det var så fint vær og vi endelig hadde fått inn barnehagerutinene på sovingen[emoji28] menmen[emoji5]
Takk! - Det går bedre nå, men lillingen skal få være hjemme i alle fall til mandag[emoji6]

Det er jo så typisk, men håper det går av seg selv igjen på mandag.
Masse god bedring[emoji4]
 
Heisann. Har dere hatt en fin påske? :) Her har vi vært hos familien på ferie, og lillemor har lært seg å gå :D Hun har gått noen skritt hit og dit før, men nå gjør hun ikke annet. Og så så stolt da :D Deilig med ferie. Men egentlig ganske deilig å være tilbake til hverdagen og rutinene og :)
 
Heisann. Har dere hatt en fin påske? :) Her har vi vært hos familien på ferie, og lillemor har lært seg å gå :D Hun har gått noen skritt hit og dit før, men nå gjør hun ikke annet. Og så så stolt da :D Deilig med ferie. Men egentlig ganske deilig å være tilbake til hverdagen og rutinene og :)

Hei[emoji4] det har vi hatt, til tross for stort sett dårlig vær[emoji13] i dag har det vært strålende da[emoji6] såå glad for at jeg jobber i bhg og kunne gå ut og nyte sola i stedet for å sitte inne på et kontor og se ut[emoji16][emoji295]️
Så morro da dem lærer seg og gå[emoji2] dem viser så mestringsglede[emoji16]
 
Back
Topp