♥ Drømmen om sistemann ♥

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hei! :greet025

Da har jeg bestemt meg for å lage en dagbok selv! Jeg er mye rundt og sniker i andres dagbøker og tenkte nå at det hadde vært gøy med en egen prøvedagbok å se tilbake på senere.

Litt om oss:
Vi er sent i 20-årene, har vært kjærester i 10 år og gift i 5 år. Vi fikk vårt første barn i 2018 og nr to i 2020. Etter prevensjons-slutt i 2017 tok det ca 3 måneder før spiren satt, men ca 7 prøveperioder pga veldig korte sykluser. Etter fødselen fant vi fort ut av at vi ønsket to tette og derfor begynte vi prøvingen da første var 5 måneder gammel. Her tok det ca 5 mnd før spire nr to satt og en nydelig lillebror kom til verden i 2020. Etter litt om og men har vi funnet ut av at vi ønsker oss et tredje og siste barn :love2


Prøvehistorikk barn nr 3:

  • PP 1, mai 2022
Syklus på 32 dager, EL på CD 18/23.

  • PP 2, mai/juni 2022
Syklus på 29 dager, EL på CD 16.

  • PP 3, juni/juli 2022
Syklus på 32 dager, EL på CD 19.

  • PP 4, juli/august 2022
El på CD 18, positiv digitaltest på 10 dpo ❤️
Lillebror/lillesøster ventes i mai 2023 ❤️



Prøvehistorikk barn nr 2:

  • PP 1, januar/februar 2019
Syklus på 15 dager, trolig ingen EL.
  • PP 2, februar/mars 2019
Syklus på 27 dager, EL på CD 13.
  • PP 3, mars 2019
Syklus på 25 dager, EL på CD 13.
  • PP 4, april 2019
Syklus på 23 dager, EL på CD 12, svakt positive graviditetstester på 10+11 dpo før streken forsvant og tr kom 12 dpo
  • PP 5, april/mai 2019
EL på CD 19, svakt positive tester 9 og 10 dpo, positiv digital 1-2 11 dpo ♥ Fikk en nydelig lillebror i 2020 ♥
 
Last edited:
Idag er jeg på CD 10 og venter EL i løpet av de neste dagene. Har merket en antydning til slim igår og litt mer idag, så nå håper jeg at EL er rett rundt hjørnet! Aksjer legges til den store gullmedalje i disse dager, så det skal ikke stå på det iallefall :dance011
 
Masse lykke til :D det er så spennende og koselig å følge med på andres vei, spesielt før man er skikkelig igang selv! :)
 
Masse lykke til :D det er så spennende og koselig å følge med på andres vei, spesielt før man er skikkelig igang selv! :)
Takk for det!

Ja, jeg synes det er kjempespennende å følge med på andre selv også :D Håper det klaffer denne pp’en. Er bare på pp 5, men kjenner allerede at jeg begynner å bli utålmodig!
 
Så koselig at du har oppdrettet dagbok :D Gleder meg til å følge dere videre!
Krysser fingrene for at spiren sitter denne PP'n! :)
 
Så koselig at du har oppdrettet dagbok :D Gleder meg til å følge dere videre!
Krysser fingrene for at spiren sitter denne PP'n! :)
Jeg håper det blir en kort dagbok :gen014 Veldig koselig at du vil følge oss :love017
 
Har hatt en del blodtilblandet slim igår kveld og idag tidlig. Noen sier det er et godt tegn med blod i el-slimet? :pompus: Håper bare ikke det er begynnelsen på ny super-kort syklus....

Her er iallefall testrekka med el-tester så langt. CD 11 idag. Kroppen prøver iallefall på et eller annet.
 

Vedlegg

  • BCA869BA-B6C5-4A8B-A74E-A79FCE89B180.jpeg
    BCA869BA-B6C5-4A8B-A74E-A79FCE89B180.jpeg
    25,9 KB · Visninger: 106
Så hyggelig du har laget dagbok også :D
 
Så moro at du har lagd dagbok! Gleder meg til å følge deg på reisen ❤️ Håper det ikke tar lang tid før spiren sitter nå :)
 
Håper det går raskt for dere. Vi har akkurat bestemt oss for å prøve på nr to. Vi fikk også første i 2018. Blir spennende å følge deg!
 
Så hyggelig du har laget dagbok også :D
Ja, jeg tenkte det var moro å lage en dagbok som jeg kan kikke tilbake på senere :D Koselig om du vil følge oss videre på søsken-reisen :D
 
Så moro at du har lagd dagbok! Gleder meg til å følge deg på reisen ❤️ Håper det ikke tar lang tid før spiren sitter nå :)
Så hyggelig at du vil følge oss på reisen ❤️ Håper også det vil sitte fast en liten spire her snart!
Og jeg håper at spiren din sitter til termin :dummy::dummy1: Blir det januarbaby på deg da?
 
Håper det går raskt for dere. Vi har akkurat bestemt oss for å prøve på nr to. Vi fikk også første i 2018. Blir spennende å følge deg!
Så gøy at dere også prøver på nr 2! Vi får satse på at det klaffer raskt for oss begge da :D
Koselig at du vil følge oss ❤️
 
Så hyggelig at du vil følge oss på reisen ❤️ Håper også det vil sitte fast en liten spire her snart!
Og jeg håper at spiren din sitter til termin :dummy::dummy1: Blir det januarbaby på deg da?
Det håper jeg også på! Ja, det blir 8.januar som er foreløpig termin :) ❤️
 
Njaja jeg håper nå den blir lang med mange hyggelige erfaringer gjennom en graviditet og fødsel :Heartpink:hello2
DET skal jeg nok få til, ja :D Selve prøve-delen av dagboka håper kan gjerne bli kort, da :hilarious:
 
Ca en time til jeg er ferdig på jobb for ikveld. Tenkte å ta en ny el-test når jeg kommer hjem, hvis jeg klarer å holde meg så lenge :rolleyes: Håper den snart er positiv :dance018
 
Back
Topp