♥ Baby nr.2 ønskes ♥

Åsså termin på samme dag. Det er tøft. Du har helt lov å syns det er vanskelig. Jeg håper all denne ventingen er verdt det og at spira sitter neste gang. Er jo "bra" at de fant noe da ? Som kan hjelpe ting?:happy:
Håper virkelig det, for jeg vet helt ærlig ikke hvor mye mer av dette jeg orker, samtidig som jeg vet det vil være en enorm sorg om vi må gi opp også.
Ja, øyner et lite håp om at det kanskje er dette som vil hjelpe neste spire med å sitte hele veien ❤️
 
Huff, du har virkelig vært gjennom et helvete. Og så kommer andre graviditeter oppå det, sånt er bare kjempetungt. Skjønner at det er vanskelig å glede seg på hennes vegne. Sender deg en stor klem, og krysser alt for at kuren gjør sitt for dere ❤️
Tusen takk ❤️❤️
 
Så utrolig kjipt det må være for deg❤️ Har du vurdert å gjøre noen av tingene privat? Vet feks at man kan gjøre hysteroskopi hos noen av privatklinikkene.
Har tenkt på å sjekke opp om de gjør det noen plass i nærheten her, men gyn på sykehuset var veldig på at han ville jeg skulle ta det der så han har kontroll på alt.. Jeg tenker hvertfall å gå innom poliklinikken neste uke når jeg er på jobb og høre nøyaktig hvor lang ventetid som er forespeilet og om jeg hvertfall kan stå på en ringeliste ved avbud.
 
Det SKAL gå til slutt, og jeg har faktisk stor tro på den antibiotikakuren! «Bra» de fant noe, så får dere iallefall gjort noe mens dere venter ❤️ Jeg heier masse og sender massevis av styrkeklemmer ❤️
 
Sender deg bøttevis med gode tanker og klemmer ❤️ Forstår veldig godt at det er blytungt :( Og enda verre når man får lykkelige UL-bilder i fleisen. Du er IKKE fæl som føler på det ❤️❤️
 
Tusen tusen takk for alle gode ord og omtanke ❤️ Dere er virkelig en fantastisk gjeng og jeg setter stor pris på dere!

Var på UL i dag og skulle vært 7+2. Jeg har jo hatt småblødninger daglig siden 29.mai og nå i helgen hadde jeg en større blødning med sterke smerter så da var det hvertfall ikke noen tvil lengre. I dag ble det konstantert at det er en komplett SA. Det er jo fælt å få beskjeden, men var i det minste bra at kroppen klarte å støte ut selv denne gangen og at det ikke trengtes medisiner eller utskrapning nå.

Siden vi nå har mistet 3 ganger på rad (2 MA og 1 SA) blir det utredning for habituell abort før vi får fortsette med forsøk. Både jeg og mannen må ta kromosomprøver, jeg må ta en del blodprøver over sommeren (må gå minst 2 mnd etter siste abort) og jeg må ta en kikkhullsoperasjon i høst for å se om det er noe galt med/i livmoren. Så all prøving står dermed på vent og det er mulig vi ikke får starte på nytt forsøk før neste år.

Nå føler jeg meg bare helt tom. Føler livet er så inderlig urettferdig og kjenner jeg sliter med å takle alle disse tapene.
Uff å uff, stakkar deg:(
Jeg har selv vært gjennom utredning for habituell abort. Det er faktisk nødvendig å vente så lenge med blodprøver... To måneder er en evighet når man er prøver. Mine blodprøver ble tatt for tett opp til en abort slik at anti-kardiolipidprøven ble falsk negativ.. vi måtte miste 6 ganger til før vi fant det ut. Vi opplevde kjemiske og MA mellom uke 7 og 8. Går alt bra denne gangen (håper jo), med masse blodfortynnende, så får vi en jente i september/oktober.
Ikke gi opp! Du klarer dette:Heartred Baby nummer to kommer! Det er bare at du vet ikke når... Men han eller hun venter på å få en kropp:) Det er jeg sikker på:Heartred
 
Det er ikke lett når en stadig får påminnelser på det en mistet. Ennda vanskligere når man ikke får kjøre på å prøve videre med en gang.
Er dere ferdig med ab kuren nå? Var den lett å få ut på resept i Norge?

Stor klem fra meg :Heartbigred
 
Det er ikke lett når en stadig får påminnelser på det en mistet. Ennda vanskligere når man ikke får kjøre på å prøve videre med en gang.
Er dere ferdig med ab kuren nå? Var den lett å få ut på resept i Norge?

Stor klem fra meg :Heartbigred
Gikk helt fint å hente den ut her så lenge vi fikk resepten tilsendt i papirform. Jeg er akkurat ferdig med min, mens mannen har en del dager igjen på sin.

Ikke lett i det hele tatt. Kjenner jeg sliter en del opp i alt dette her og har rett og slett havnet inn i en liten depresjon
 
Beklager lite oppdateringer her inne, men har det ikke noe bra for tiden. Kjenner jeg sliter mye med å ha mistet 3 ganger og har rett og slett havnet inn i en depresjon. Går fortsatt og venter både på svar på genprøver og time til hysteroskopi. Føler mer og mer på at vi aldri kommer til å få et søsken og bli den fullkomne familien jeg alltid har drømt om. Det er tungt og sårt!
 
Beklager lite oppdateringer her inne, men har det ikke noe bra for tiden. Kjenner jeg sliter mye med å ha mistet 3 ganger og har rett og slett havnet inn i en depresjon. Går fortsatt og venter både på svar på genprøver og time til hysteroskopi. Føler mer og mer på at vi aldri kommer til å få et søsken og bli den fullkomne familien jeg alltid har drømt om. Det er tungt og sårt!
Det er ikke rart du har havnet i en depresjon:( Får du hjelp til å takle dette?
 
:Heartbigred
 
Stor klem til deg ❤️ Veldig kjipt at alt skal ta sånn tid.. Som om det ikke er ille nok alt man skal gjennom fra før.. Håper de får fingeren ut fortere enn fortest, for i mål skal du, uansett ❤️
 
Mange store klemmer til deg❤️ Håper du får noen svar snart og at du har noen du kan prate med og få lufta alt av vonde tanker og frustrasjon❤️
 
Huff, sender deg en stor klem ❤️ håper du får hjelp og ar du blir tatt vare på ❤️ ❤️ ❤️
 
God klem til deg❤️
 
❤️❤️❤️
 
Ikke rart dette føles tungt. Håper du klarer snakke med noen om dette og får hjelp tl å takle følelsene også.
 
Back
Topp